Hyvää yötä, saisipa näitä katsella sellaisen seurassa, jonka kanssa on hyvä olla.
http://www.youtube.com/watch?v=wGzgcMNZI7Q
Sinun kanssasi voisin katsella näitä
16
253
Vastaukset
- Näkemisen arvoista
Jumalaisen kaunis video!
- Luonnonihme on hänkin,
ikävöitsemäni mies. Ei kaiken hyvän päälle ymmärrä, mutta revontulien päälle kyllä ;)
Kauniita unia...- Ilmottaudun
Mistä päättelit, että ymmärtää revontulet se ikäväsi kohde?
Vai ilmottiko se sulle,että kato taivaalle...:)
Kauniita unia...
- ....
Mielellään hänen kanssa katselisin, kaunista katseltavaa.
Katselitkos tälläisiä lapsiesi kanssa,tässä taannoin kun niitä näkyi?- Luonnonihme on hänkin,
nuo valot kyllä ihaillaan lasten nukkumaanmenon jälkeen.
- Ihmeellinen luonto
Kumpia, lapsia vai revontulia?:))Olen joskus lasten kanssakin katsellut.Mutta aikuiset taitaa ymmärtää taivaantulien päälle enemmän kuin lapset.
- ....
Luonnonihme on hänkin, kirjoitti:
nuo valot kyllä ihaillaan lasten nukkumaanmenon jälkeen.
Riippuu tietysti vähän iästäkin,aika aikasin ne näky taannoin..
- Aurora borealis
Nuoremman kans,kyllä.
Missä oot? - ....
Ihmeellinen luonto kirjoitti:
Kumpia, lapsia vai revontulia?:))Olen joskus lasten kanssakin katsellut.Mutta aikuiset taitaa ymmärtää taivaantulien päälle enemmän kuin lapset.
Lapsiahan sitä pitää pihalla käydä kattomassa:)
Niin voi olla, mutta kaunista katseltavaa oli.. - ....
Aurora borealis kirjoitti:
Nuoremman kans,kyllä.
Missä oot?Poikakos se nuorempi oli?
Kotonahan minä oon:)
- Joskus iltaisin
pihalla ollessani, silloin kun ilta vaihtuu yöksi, olen katsellut tähtien tuikintaa, ja revontulien kauniita kuvioita. Kun on oikein hiljaista, saan kuulla kun tulet ritisten vaihtavat muotoaan, siiryvät melkein salaa toiseen kuvioon, väriä vaihtaen ja loistollaan huumaten.
Kauniita yökuvajaisia toivotan.- Oletko nähnyt livenä
Taianomainen tunnelma tulee kun näitä näkee livenä luonnossa.Monilta jää näkemättä.
- Josku iltaisin
Oletko nähnyt livenä kirjoitti:
Taianomainen tunnelma tulee kun näitä näkee livenä luonnossa.Monilta jää näkemättä.
Olen nähnyt livenä, ja kuunnellut niiden kanista ritisevää ääntä. Jos taivaantulet suinki näkyvillä, menen ulos niita katselemaa ja kuuntelemaan. Ne pitäisi jokaisen edes kerran elämässää saada kokea.
- Kiitos,
hyvää yötä sinullekin. Rakastan sinua (jos olet hän). Katsellaan joskus yhdessä.
- A vinkki
Olispa kaunista katseltavaa. Hyvää yötä :)
- Nii I
Good night will allways be in touch.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591