Saimme miehen kanssa vähän aikaa sitten kolmannen tyttären. Olisin halunnut pojan, mutta ei. Olisi ollut pojalle jo nimikin valmiina. Meidän kaksi ekaa tyttöä on:
Emilia ja
Emma
Eli siis jotain eellä alkavaa ja aahan loppuvaa. Ella, Edda, Ebba ja Enna liian lähellä Emmaa, joten ei. Edla ja Eedla käyny mielessä, mutta ei vain iske. Eijan tyyliset vanhat nimet ei ole mieleen.
Mun äiti on ehdotellut jokaisen tytön nimeksi Aino Elisaa, joka oli hänen mumminsa nimi. Elisa on mukava nimi, kuten Ainokin. Mutta entä jos laittaa Aino Elisa ja Elisa on toinen nimi ja Emmalla ja Emilialla kutsumanimi on eka nimi, tuleeko sekaannuksia? Miltä kuullostaisi Elisa Aino ______? Tämä saattaa olla myös viimeine tyttäremme, joten äitini saattaisi tykätä, että hänen ehdottama nimi annetaa omalle lapsenlapselle.
Lisää nimiehdotuksia saa laittaa, jos keksii mukavia.
Ps. Elina ei ole mieleeni. Ja vastailen milloin ehdin (kun on 3- ja 1 vuotiaat naperot nimettömän lisäksi) ja olen kysellyt mieheltä mielipidettä. KIITOS. :)
Kolmas tytär meillä kaipaa nimeä.
10
416
Vastaukset
- ehdotuksia,
Elsi Aino Elisa
- -ada-
Elisa sopii hyvin. Miten ois Elisa Anniina?
Elena
Elaisa
Ellen
Eimi
Else
Eerika
Essi
Esme
Eini - Täti
Miten olis Elsa?
Kannatan myös sitä, että annatte tytölle kolmannen nimen Elisa Ainon lisäksi.
Esim. Elisa Aino Lydia,
Elisa Aino Helena,
Elisa Aino Maria,
Elisa Aino Mirjam(i),
Elisa Aino Pauliina,
Elisa Aino Tuulikki,
Elisa Aino Katriina
Minusta on selvempää, että kutsumanimi on ensimmäisenä. - jenna.
Emilia, Emma ja:
Elisa Aino Joenna
Elisa Aino Kuutar
Elisa Aino Benita
Elisa Aino Alexandra
Elisa Aino Ilona
Elianna
Eeva
Elma
Erja
Edna
Elvira/Elviira
Eleonora
Evelina/Eveliina
Emelina/Emeliina - JaanaVisaa
Nyt nukkuu Emma ja Emilia, ehtii laittaa tännekkin kommentteja :)
Elsi ei lopu aahan, eikä ole muutenkaan mieleemme.
Anniina ei ole mieleen. Ellen ja Eerika on ihania, mutta Erika yhdellä eellä on kummityttöni nimi. Liian samanlaiset. Eimi ok.
Elsa... Ei niin kiva, mutta silti ihan ok. Lydia, Maria ja Katriina sopivat Elisa Ainon perään. Katariina voisi olla myös kiva kolmantena nimenä.
Elisa Aino Ilona on ihana! Tuntuu, että Alexandra on hirmu monella tytöllä toisena/kolmantena nimenä, siksi ei. Itse pidän tosipaljon Eevasta, mutta mieheni ei :( Elviirasta tykkää kumpikin.
Tässä lista kivoista nimistä:
Ellen
Eimi
Elisa Aino Lydia
Elisa Aino Maria
Elisa Aino Kat(a)riina
Elisa Aino Ilona
Elviira
Vielä saa ehdotella toisia/kolmansia nimiä, kun ei sitä ihan täydellistä nimeäb ole vielä löytynyt :) KIITOS kaikille nimiä ehdottaneille!- -ada-
Elisa Aino Ilona on kyllä ihana!
Eimi Aino Elisa? - Salibandytyttö
Tuun tosi myöhään tänne mutta Tulikohan tyttärenne nimeksi elviira? Mun nimi on elviira :D<33
- maanantaipv
Elisa Ainomaija
Elisa Aino Johanna
Elisa Aino Katjaana
Elisa Aino Kaarina (Katri)
Elisa Aino Liina
Ellen Ainomaria
Erin Aino Matlena - Tiia-Mari-
Elisa on oikein nätti nimi!
Elisa Aino Maria
Elisa Aino Katariina
Elisa Aino Amanda
Elisa Aino Sofia
Elisa Aino Eveliina
Elisa Aino Karoliina
Elisa Aino Olivia
Erika
Eveliina
Eveliia
Elena
Emmiina
Elea
Evita
Ellida
Eleonora - Ugdtkn
Älkää nyt ihmeessä tehkö kaikista lapsista miltei samannimisiä, mielikuvituksen puutetta. Aino on nätti nimi, Elisa ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312