Oon paha ihminen...

</3

Nonni, elikkä oon hemmoteltu kakara. Mä suutun pienistä asioista ja tää ärrsyttää... Nii ja mun on pakko kehuu mun uusii tavaroita, en vain pysty lopettaa:/ Luulen, että tää on alkanut siitä, koska mua koulukiusataa ja nyt yritän tänn avulla hakea huomiota tai jotain...
Ennen en omistanut paljon mitään, noin 2 takkii ja ehkä 2-3 paria kenkiä tietty puhelin. Nykyää mulla on iPad, noin 20 kenkäparii, noin 10 takkii, kamera...
Oikeest en haluu suuttuu mun kamuille jne...miten voisin parantaa itseäni? Joskus mietin itsemurhaa, ei kukaa mua varmaa kaipais.
Se surettaa myös, että kukaan ei oo koskaan sanonut, että oot ihana ystävä tai kiva ku oot olemassa ymymym... En nyt mitenkään haluu pakottaa ketää sanoo noin, mutta jos netissä joku sanoo noin, niin piristyn, mutt kukaa ei koskaa sano noin oikeassa maailmassa):
Mua on siis kiusattu 6v...joo, oon sanonut siitä M O N T A kertaa:(((
Toivon, että joku lukis tänn ja pahoittelut, jos on epäselvää. Saa kysyy, jos joku kohta on epäselvä...oli vaa pakko kirjoittaa tää jonnekin..

10

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • </3

VOISKO JOKU VASTATA???!?

• olet kiva ...

Sinuakin on kiusattu ja siitä on jäänyt tunne, että kukaan ei välitä. Sinä olet ihan hyvä ja riittävä vain omana itsenäsi vaikka edelleenkin omistaisi vain päällä olevat vaatteet. Älä vaadi toisilta kiitosta, koska se saattaa ärsyttää ja saat entistä vähemmän huomiota.

• astuvaloon

Kannattaa ettiä tärkeempiä asioita ku tollaset... jotaim elämää suurempaa... lue vaikka raamattu taijotain...

• </3

EN varmana lue, Jeesus on vi*tu pa*kaa!!!!

• skitsobou

veikkaan et oot joku 13 vuotias tyttö. ajatukset kuolemasta kuuluu elämään. jatka kärsimyksen tiellä sillä sieltä kun selvii niin olet ikuisesti vapaa. tsemppiä kärsimyksiisi.

• </3

Oon 15, en mikää 13-vuotias kakara!!!!!

• Olen puhunut.
        </3 kirjoitti:

Oon 15, en mikää 13-vuotias kakara!!!!!

13 vuotiaat eivät ole kakaroita. (:

• skitsobou

12,13,14,15,16 what ever. pidä hauskaa elämässäs. nauti siitä. yritä luoda niin paljon ystävyyssuhteita ku pystyt. parempaa neuvoa en keksi antaa.

• lumi_hiutaleinen

Kirjoitit, että haluaisit muuttaa omaa käytöstäsi. Sitähän ei voi muuttaa kukaan muu, kuin sinä itse. Koeta opetella vaikkapa sellainen tapa, että kun olet suutahtamaisillasi jostakin, mieti ensin, että onko se reaktio, minkä aiot päästää ilmoille, sellainen, jollasien antaa ihminen, jollainen haluaisit olla? Yksinkertaisemmin: "Tämäkö minä olen?"

Ja toinen yksinkertainen konsti on kohdella muita niin kuin haluat, että sinua itseäsi kohdellaan. Aloita SINÄ sanomalla kavereillesi oikeasti (ei vain netissä), että "kiva, kun olet olemassa" jne.

Loppujen lopuksi maailmassa on aina ihmisiä, joilla on enemmän tai parempaa kuin sinulla, jotka ovat kauniimpia/laihempia/rikkaampia/mitä tahansa. Mutta on myös ihmisiä, joilla on asiat huonommin. Ajattelepa hetki, jos olisitkin sattunut syntymään esim. Keniaan, Etelä-Amerikkaan, tai vaikkapa Sumatralle, minkälaista on 15-vuotiaan tytön elämä noissa paikoissa?

Mieti ensin itseksei, haluatko olla sellainen tyyppi, joka leveilee tavaroillaan vai oletko mielummin sellainen, joka keksii jotain kivaa tekemistä tms. Mikä on sinun itsesi mielestä kiva kaveri, miten sellainen käyttäytyy? Ja sitten lähdet toteuttamaan valitsemaasi polkua käytännössä.

ja vielä lopuksi, kaikilla on elämässä kiusanhenkiä ja masentavia ajatuksia ja kausia. Mutta ne menevät ohi, jos niiden antaa mennä, eikä jää niitä itse märehtimään. Jos sinua on koulussa kiusattu 6v, on jo opettajilta käsittäkseni virkavirhe, jos ei asialle ole tehty MITÄÄN. Mutta myös vanhempiesi vastuulla olisi painostaa sitten koulua asialle tekemään jotakin.

Parempaa jatkoa!

• sdfopks

yritä oppia virheistä, jos ajattelee että on jotenki huono nii sitte tulee suojautumismekanismina aggressiivinen käytös tai provosoiva käytös tai joku, ihmiset kyllä välittää susta, mutta sun täytyy välittää itestäs ja muista myös, kannattaa ehkä käydä terapiassa ton kiusaamisen takia, pystyt kyllä ns. muuttamaan asennettasi elämää ja itseäsi kohtaan kunhan mietit käytöstä, yritä päästä joihinkin inhimillisiin tunteisiin vaikka meditoimalla käsiksi, terapiaa kyllä suosittelen, siellä noista jutuista pääsee eroon ku ne kuuntelee sua siellä oikeesti. ja sitä kautta alkaa myös oma itsearvo parantua. mutta siis joo, onhan tuo ihan sympaattista käytöstä sulta tuo riehuminenkin, että ei sitä tarvi muuttua jos ei halua, tosin monet löytää myöhemmin elämässä vasta ittensä, ei kannata ainakaan stressata elämästä eikä itestä, asiat järjestyy.

ihmisiin voi olla vaikea luottaa sen jälkeen kun on joutunut kiusatuksi, mutta ei kannata antaa kiusaajien viedä voittoa, ilmase vaikka jotain herkkää puolta enemmän semmosille ihmisille keihin luotat, luottamussuhteen muodostaminen toisiin voi olla tosin hankalaa koska ei luota siihen miten ne käyttäytyy koska on joutunut aiemmin kiusatuksi. mutta siellä terapiassa voi luottaa siihen ihmiseen kenen kanssa juttelee, ja myöhemmin muihin ihmisiin kun ihmistuntemus on parantunut, mutta ei kannata jäädä noitten asioitten kanssa yksin pyörimään, se vaan syö sisältä jne. kannattaa hakea terapiaan vaikka 2 kertaa viikossa, kokeile edes, oon varma että siitä on sulle hyötyä.

kaikkea hyvää sulle ja toivottavasti ne kiusaajat joutuu ittensä kanssa kuseen joskus vielä kun ne tajuaa että ne on pihalla.

uskonnot on aikansa eläneitä fantasia tarinoita, ei siis totta, tieteellinen elämännäkökulma kannattaa ottaa käyttöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6013
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe