Täällä oli tämä jo, mutta vastauksia ei siihen oikein tuulut joten päätin itsekkin kysyä, sillä se jäi mieleen. Eli mitä te pojat tarkoitatte perseelle läpsimällä?:D Itse olen 13v tyttö ja parisuhteessa ja poikaystäväni läiskii välillä koulussa perseelle:D Ei se minua haittaa niinkään, mutta mitä te sillä tarkotatte? Kiitos jo etukäteen:D
P.S. Ei trolleja, kiitos;)
Pojat, mitä tarkotatte?
9
174
Vastaukset
- trolololoo1
tarkottaa että laihduta ;D
- trolololoo1
voi myös tarkottaa että haluaa sun riisuvan jätkäs housut kaikkien nähden :D
- perseeton1#
Tiedoks sulle et toi oli trolli. Pojat vaa tykkää perseistä :D
- trolololoo1
en ole trolli sinä olet :P
- lifemocker
huomionosoitus
- Tynnyrissä elänyt?
Kul mä älysin et "Trololoo1" on trolli:D Ja ei tää mkn maailmaa kaatava juttu oo, mietin vaan:D
- sorioontyttö
must tuntuu et poikaystäväs tekee nii sen takii koska se saa tehä nii. haluu näyttää muille että te ootte oikeesti yhessä:) ja niiku vaa sen takii läpsii perseelle koska sillä on oikeus tehä nii :D vittu oon huono selittää
- TynnyrissäElänyt?
Ymmärrän:D Vähä sama juttu;):D Päätin vaan tälleen yleisesti kysyy ku en sen pään sisälle pääse:D
- myös pillua!
kannattaa antaa poikaystävälles persettä nii saattaiais loppua vähä se perseelle läpsimine ::DD HUOM>>>>EI PAHAL!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750