VVO Luotto mennyt

mara

Hei asuin kolme ja puolivuotta vvo vuokra asunnossa ja tein nonmaali
loppu siivouksen muuta eivät olleet tyytyväsiä siivoukseen niin lähettivät minulle 240 euron laskun.Pidän tätä törkeänä toimitana ensiksi eivät voineet ilmoittaa minulle että eivät oleet tyytyväisiä siivoukseen että olisin korjannut tilanteen
En luota vvo vuokraantajana

5

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroon paskavvo.sta

tee valitus kuluttaja-asiamiehelle, onko vvo.lla todisteita siitä, että se on huonosti siivottu.
      älä maksa vaan reklamoi, että sä oot siivonnu hyvin ,kyllä ne kyrrvät osaa lypsää ja syyllistää, oliko sulla väärän värinen jäenkirja, nehän on vasemmalle kallellaan.

• Kuitti esille

Minulla vaihtui vuokralainen lokakuussa. Puhelimessa pariskunnan nainen vielä kehui tekstiviestillä että lupaa siivota hyvin kun kerran uudet asukkaat ovat muuttamassa samana päivänä kunhan vain saavat asunnon tyhjäksi ja siivottua.

Tuloksena oli kyllä lattiat hyvin siivottu. Kaapeissa ja laatikoissa oli selvästi tahroja sekä hieman seinissä. Pintoja ei oltu oikeasti pyyhitty. Keittiössä vetolaatikoissa oli pientä irtoroskaa. Uuni oli täysin pesemättä sisältä. Jääkaapin vieressä oli PAKSUJA virrakoiria käden paksuisissa raoissa (takaritilän tuuletusaukko).

Tässä siis esimerkki että hyvin siivottu jakaa mielipiteitä. Toisten mielestä riittää että siivoaa vain "julkisivun" kämpästä ja toiset vaatii myös "säilytystilojen" siivomísen.

Niin että olisiko kuitenkin aloittaja siivonnut oikeasti huonosti? Jos ei, niin pitää vaatia kuittia siivouskuluista nähtäväksi.

• ...

Tähänkin pitäisi tulla jokin ohjeistus, että vuokranantaja ja vuokralainen katsastaisivat siivousjäljen yhdessä ja sitten allekirjoitettaiin paperi, että siivous on suoritettu asianmukaisesti. Vaihtoehtoisesti vuokranantaja kehottaa siivoamaan sen ja tän, ja sen jälkeen tilanne tarkastetaan vielä uudestaan. Jokin raja tietysti lisätarkastuksillekin. Onko ne vuokra-asunnot muuten todella aina muutettaessa niin priimakunnossa? Melkein ainahan uusi vuokralainen haluaa siivota kämpän kumminkin ennen muuttoa. Ehkä nyt puhutaan joistain arvoasunnoista, josita minulla ei ole kokemusta.

• ei VVO enää
        ... kirjoitti:

Tähänkin pitäisi tulla jokin ohjeistus, että vuokranantaja ja vuokralainen katsastaisivat siivousjäljen yhdessä ja sitten allekirjoitettaiin paperi, että siivous on suoritettu asianmukaisesti. Vaihtoehtoisesti vuokranantaja kehottaa siivoamaan sen ja tän, ja sen jälkeen tilanne tarkastetaan vielä uudestaan. Jokin raja tietysti lisätarkastuksillekin. Onko ne vuokra-asunnot muuten todella aina muutettaessa niin priimakunnossa? Melkein ainahan uusi vuokralainen haluaa siivota kämpän kumminkin ennen muuttoa. Ehkä nyt puhutaan joistain arvoasunnoista, josita minulla ei ole kokemusta.

Joo, mutta jos vuokralainen muuttaa kauas ja kallis muuttoauto pihassa raksuttaa, niin konstit on vähissä.
        Itse muutin vähän ennen vuodenvaihdetta n. 150 km:n päähän ja kun pakkailin tavaroitani, niin samantien pesin kaapit/komerot jne. Lopuksi jäi vain lattioiden pesu/imurointi.
        VVO on kyllä aika p_mäinen nykyään, on niitä kukkahattutätejä päsmäröimässä ja tunnelma kuten entisessä neukkjulassa.

• mulkvistit

Kyllä siellä on semmosta perrsereikäporukkaa, jotka yrittää nusssia takuuvuokrat, kun eivät muuten saa enää rahaa nyhdettyä maksimissa olevissa vuokrista, kuka haluaa sinne ees asumaan. Katsokaa erilaisten säätiöiden vuokra-asuntoja, yleensä halvempiakian samoin kuin vakuutusyhtiöiden. VVO.N isännöitsijätkin jotain suoajtyöläisiä, jotka ei uskalla tehdä asioille mitään, siellä vaan rysssitään toimistossa eikä niitä kentällä näy. Mun kaveri on isännöitsijä ja naureskeli, että helppoa rahaa suurin piirtein jollain vuoden mittaisella kirjekurssikoulutuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe