Jari Sillanpää on tänään ehdottomasti Suomen suurin ja valovoimaisin tähti. Oli aivan mahtava konsertti taas, 17.3.2013 Finlandiatalossa, kiitos Jarille siitä.
Ei saisi verrata Jaria kehenkään muuhun mutta ulkomaista suosikkilaulajista, johon voisin verrata hänet ja jopa nähdä heissä jotakin yhteistä on John Barrowman, josta ehdottomasti paras kappale on 'All Out Of Love' . Toivon, että Jari joskus esittäisi hänen kappaleita konserteissaan.
Jari Sillanpää
11
2526
Vastaukset
- Uskollinen fani15
Sofi13 olen kanssa samaa mieltä,tuosta konsertti asiasta.Olen käynyt Jaria katsomassa monta kertaa sekä keikoilla ja tanssilavoilla.Paranee kun viini vanhetessa.
- maahheh
Mikä on Jarin oikea nimi?
Olen yrittäny hakea nimea vaikka mistä, mutta en löydä! :( - Jennasf
Jarin oikea nimi on vissiin joku Antti.. Sukunimeä en muista..
- soe8jel
eikö se ole Simo Hollanpää??
- sfh
Antti leppänen on oikee nimi
- 2911
Sillanpää, tuttavallisemmin sillinpää on laulava lihapulla jolla ei ääntä ja laulutaitokin on niin ja näin, Ilveilyllä ja pelleilyllä peittää pahimmat virheensä ja näin yrittää huijata kokenuttakin sävelkorvaa.
Yliarvostettu ent. baarimestari..- metamf
Heisenberg is back
- Kiinnijäänytkinvielä
Eikös tuo ole narkkari nykyään?
- Ja_levein
"Jari Sillanpää on tänään ehdottomasti Suomen suurin"
Onko se lihonut niin paljon? - hehehhehehkjekjekkkekele
Oikea nimi on Jari Pilviveikko Sillanpää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353335Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1272407Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241917Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711492Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142- 601135
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e491076- 611001