Jari Sillanpää

Sofi13

Jari Sillanpää on tänään ehdottomasti Suomen suurin ja valovoimaisin tähti. Oli aivan mahtava konsertti taas, 17.3.2013 Finlandiatalossa, kiitos Jarille siitä.

Ei saisi verrata Jaria kehenkään muuhun mutta ulkomaista suosikkilaulajista, johon voisin verrata hänet ja jopa nähdä heissä jotakin yhteistä on John Barrowman, josta ehdottomasti paras kappale on 'All Out Of Love' . Toivon, että Jari joskus esittäisi hänen kappaleita konserteissaan.

11

2526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskollinen fani15

Sofi13 olen kanssa samaa mieltä,tuosta konsertti asiasta.Olen käynyt Jaria katsomassa monta kertaa sekä keikoilla ja tanssilavoilla.Paranee kun viini vanhetessa.

• maahheh

Mikä on Jarin oikea nimi?
      Olen yrittäny hakea nimea vaikka mistä, mutta en löydä! :(

• Hänen nimi on Jari Veikko Sillanpää.

• Jennasf

Jarin oikea nimi on vissiin joku Antti.. Sukunimeä en muista..

• soe8jel

eikö se ole Simo Hollanpää??

• sfh

Antti leppänen on oikee nimi

• 2911

Sillanpää, tuttavallisemmin sillinpää on laulava lihapulla jolla ei ääntä ja laulutaitokin on niin ja näin, Ilveilyllä ja pelleilyllä peittää pahimmat virheensä ja näin yrittää huijata kokenuttakin sävelkorvaa.

Yliarvostettu ent. baarimestari..

• metamf

Heisenberg is back

• Kiinnijäänytkinvielä

Eikös tuo ole narkkari nykyään?

• Ja_levein

"Jari Sillanpää on tänään ehdottomasti Suomen suurin"

Onko se lihonut niin paljon?

• hehehhehehkjekjekkkekele

Oikea nimi on Jari Pilviveikko Sillanpää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3335
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      127
      2407
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1917
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      7
      1520
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1492
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1310
    7. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      66
      1142
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      60
      1135
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      49
      1076
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      61
      1001
    Aihe