niiiin siis me ollaan yhen pojan kans nähty kerran yhissä juhlissa ja ei nyt oltu mitenkää kahestaa vaan ku ne oli sellaset pienen lapsen synttärit (siel oli vaa sukulaisii, mut en oo sille pojalle mitään sukuu) ja siel oli kaikkii leikkei ja tämmösii nii istuttiin välillä vierekkäin ja juteltii. Vaihdettiin sitte puhelinnumeroita ja ollaan tekstailtu aika paljo, nyt ollu kuukaus ehkä enemmänki välii että ei olla tekstailtu (ne oli siis vaa ihan semmosia perus, moi miten menee tms:DD) Mulla ei oo mitään syvempiä tunteita sitä poikaa kohtaan eikä silläkään. No, tänään lähetin pitkästä aikaa sille moi (xd) ja se vastas sit kysyin miten menee ja se vastas ja kysy sillai et "sul?" sit vastasin ja se lähetti mulle että "unohan kuka oot" nii mitä vastaan sille? Vastaanko mitään vai laitanko vaa esim. hymiön vai? Ja ei ny tarvi tulla ragee et unoha toi poika tms koska meillä ei oo koskaan ollu mitään juttuu eikä tuu olemaankaan:DDD mutjoo, mitä vastaan?:D
unohtava poika
juuuuliii
2
<50
Vastaukset
- maailmojen väliltä
Olette niin eri maailmasta kuin minä. En oo koskaan harrastanu tollasta tekstailua, niin en oikeesti tiedä kuinka se menee.
Jos et mitään älytöntä laita niin tuskin voit mogata kauheen pahasti. Toivottavasti se poika ei lue Suomi24:ä.
Mä kysysin että miten niin unohat. - muffini:3
se varmaa tarkottaa et ku ette oo jutellu ni unohtaa tai sillei mut voit vastata sillai jotenki "??" tai sit joku hymiö.Mut kyl uskon et se on kiinnostunut susta jotenki :) et ehdota et tapaisitte joku pv? :) onnee vaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944