Elikkäs tosiaan ongelmana on että olen etsinyt ja etsinyt pinkkejä Kelohonka verhoja joka puolelta ja kolunnut kaikki verkkokaupat ja nettimyyntipalstatkin läpi mutta mistään ei löydy, ei niin mistään.
Jos joku on lähi aikoina sellaiset ostanut (myös väri vadelma tai mahdollisesti fuksia käy), niin kertokaa ihmeessä niin lähden katsomaan josko löytyisi vielä samasta paikasta. Asun pk-seudulla mutta esim. Tampereelle ei ole pitkä matka, mutta mistään Oulusta asti en verhoja kyllä lähde hakemaan.
Jos joku on kyllästynyt omiin verhoihinsa tai lähiaikoina kyllästyy, ostan samantien pois. Laittakaa tähän ketjuun jos joku on vaikka myymässä, niin otan yhteyttä tai laitan oman sähköpostiosoitteeni.
Kiitos paljon kaikille avuliaille!
----------------------------------------------------------------
Syanidi
www.taskuvarkaani.blogspot.com
(^Tuonne saa myös laittaa viestiä jos olet luopumassa haluamanilaisista verhoista)
Apua, mistä pinkit Vallila Kelohonka verhot?
14
2976
Vastaukset
- minulla on
Itselläni on samat verhot, väri siis juuri pinkki eikä vadelma tms. mutta ostin ne jo ajat sitten (ehkä jopa 2v sitten) Rauman Citymarketista. Kannattaa varmaan kiertää oman alueen cittarit jos löytyisi.. Toivottavasti joku muu osaa neuvoa paremmin.
- Huuto-etsivä
Jos et mistään enää löydä verhoja niin vink vink: huomasin Huutonetissä myytävän punaisen Kelohonkakankaasta valmistetun taulun, sekin voisi olla jees, piristys seinässä ja sitten voit ostaa jotkut muut verhot. Sinisiä ja liiloja verhoja näkyi olevan myös myynnissä mutta ei punaisia.
- Torilta löytöjä
Oletko katsonut tori.fi, sieltä löytyy yllättavän paljon kaikkea sisustukseen liittyvää
- Kokemusta on
Kotipaikkakuntasi Vallilan verhokankaita myyvä kauppa pystyy tilaamaan sinulle haluamasi kankaan.
- jälleenmyyjä
ei pysty jos on poistunut mallistosta.
- Ex- sinisilmäinen
Pieni varoituksen sana: mikäli Pauliina Klemetti myy tori.fi: ssä tai muualla pinkkiä kelohonkaa, älkää ostako. Asiallisen viestittelyn jälkeen päädyin ostamaan maksamaan kankaan ennakkoon, mutta mitään en myyjältä vastineeksi saanut..
- Ex- sinisilmäinen
..edelliseen viestiini jatkeeksi: Sain myyjän kanssa asiat selvitettyä sekä kankaan myös (pitkällä viiveellä) vastineeksi rahoilleni sekä samalla tärkeän opetuksen: elämässä saa sitä, mitä tilaa -vaikka aina ei haasteita kokiessaan tuota heti oivaltaisikaan!
- Lampunhenki
En halua mainostaa, mutta näin sittarissa.
- vallila ei ruleta
jos yhtään lohduttaa niin samaa hommaa olen tekemässä....tuloksetta, taitaaa olla loppu jokapaikasta.... =/
- Cisper
Minä soitin Vallilan pääkonttoriin josta osaavat kyllä neuvoa jos jotain tiettyä kangasta haluaa. Ja jos heillä on sitä, voivat myös postissa lähettää. Suosittelen sinne soittamaan
- hobbyvallila
Hobbyhallista saa fuksian värisenä kelohonka verhoja ja tapettia!
- kelohonka1
Miksi en huomannu vaikka yritin selailla hobbyhalista fuksian väristä kelohonkaa...?
- mie vaan 1223
Mä taas haluaisin turkoosin kelohonka veron, mutta ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275