Perhe ( isä,äiti ja tytär 8kk sekä kolme isoa koiraa) etsivät koko kesäksi omaa piilopaikkaa uudenmaan lähistöltä noin max 100 km Tuusulasta.
Haussa hyvin vaatimaton, ja tästä syystä myös erittäin edullinen mökki/mummonmökki/saunarakennus. Lähinnä toivomme että tontti olisi iso (eikä naapureita vieressä) koska haluamme että koirat saavat olla vapaana pihassa. Meillä on asuntoauto joten tarvittaessa voimme siellä hoitaa mm ruuanlaiton, ja siinä on vessakin jossei huussia löydy.
Mökki voi siis olla ihan pienikin, pelkkä tupa, eikä tarvitse olla sähköjä tai vettäkkään välttämättä. Tietysti on plussaa jos on jokin vesipaikka (kaivo, lampi, järvi) lähellä.
Sauna olisi ISO plus vaikka kovinkin vaatimaton olisi.
Etsimme koko kesäksi, ja mahdollisesti olemme kiinnostuneita pidemmästäkin vuokrasuhteesta.
Jos Sinulla seisoo "mökinrähjä" jossain tyhjänä niin tarjoa s-postilla, tai laita yhteystietosi minulle ja otan yhteyttä.
Ninni
([email protected])
Kesäksi vaatimaton ja edullinen mökki Uusimaa/lähialueet
Mökki kesäksi
2
412
Vastaukset
- ggg9
Soita Henning 02427348
- Anne
Tynnyrisauna..ja mökki ilman mitään mukavuuksia....kynttilän valo...ei kaivoa...ihan järven rannassa.....vene....Jämsässä....0503569021 Anja Jansson...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791