Perhe ( isä,äiti ja tytär 8kk sekä kolme isoa koiraa) etsivät koko kesäksi omaa piilopaikkaa uudenmaan lähistöltä noin max 100 km Tuusulasta.
Haussa hyvin vaatimaton, ja tästä syystä myös erittäin edullinen mökki/mummonmökki/saunarakennus. Lähinnä toivomme että tontti olisi iso (eikä naapureita vieressä) koska haluamme että koirat saavat olla vapaana pihassa. Meillä on asuntoauto joten tarvittaessa voimme siellä hoitaa mm ruuanlaiton, ja siinä on vessakin jossei huussia löydy.
Mökki voi siis olla ihan pienikin, pelkkä tupa, eikä tarvitse olla sähköjä tai vettäkkään välttämättä. Tietysti on plussaa jos on jokin vesipaikka (kaivo, lampi, järvi) lähellä.
Sauna olisi ISO plus vaikka kovinkin vaatimaton olisi.
Etsimme koko kesäksi, ja mahdollisesti olemme kiinnostuneita pidemmästäkin vuokrasuhteesta.
Jos Sinulla seisoo "mökinrähjä" jossain tyhjänä niin tarjoa s-postilla, tai laita yhteystietosi minulle ja otan yhteyttä.
Ninni
([email protected])
Kesäksi vaatimaton ja edullinen mökki Uusimaa/lähialueet
Mökki kesäksi
2
401
Vastaukset
- ggg9
Soita Henning 02427348
- Anne
Tynnyrisauna..ja mökki ilman mitään mukavuuksia....kynttilän valo...ei kaivoa...ihan järven rannassa.....vene....Jämsässä....0503569021 Anja Jansson...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5136602Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3142478Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241179
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 79922
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel94892- 40780