Perhe ( isä,äiti ja tytär 8kk sekä kolme isoa koiraa) etsivät koko kesäksi omaa piilopaikkaa uudenmaan lähistöltä noin max 100 km Tuusulasta.
Haussa hyvin vaatimaton, ja tästä syystä myös erittäin edullinen mökki/mummonmökki/saunarakennus. Lähinnä toivomme että tontti olisi iso (eikä naapureita vieressä) koska haluamme että koirat saavat olla vapaana pihassa. Meillä on asuntoauto joten tarvittaessa voimme siellä hoitaa mm ruuanlaiton, ja siinä on vessakin jossei huussia löydy.
Mökki voi siis olla ihan pienikin, pelkkä tupa, eikä tarvitse olla sähköjä tai vettäkkään välttämättä. Tietysti on plussaa jos on jokin vesipaikka (kaivo, lampi, järvi) lähellä.
Sauna olisi ISO plus vaikka kovinkin vaatimaton olisi.
Etsimme koko kesäksi, ja mahdollisesti olemme kiinnostuneita pidemmästäkin vuokrasuhteesta.
Jos Sinulla seisoo "mökinrähjä" jossain tyhjänä niin tarjoa s-postilla, tai laita yhteystietosi minulle ja otan yhteyttä.
Ninni
([email protected])
Kesäksi vaatimaton ja edullinen mökki Uusimaa/lähialueet
Mökki kesäksi
2
408
Vastaukset
- ggg9
Soita Henning 02427348
- Anne
Tynnyrisauna..ja mökki ilman mitään mukavuuksia....kynttilän valo...ei kaivoa...ihan järven rannassa.....vene....Jämsässä....0503569021 Anja Jansson...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174