Jätit jälkiä sydämeen ja iholleni. Ootan vaan että soittaisit :) epätoivoisena täälä kirjoittelen jos sattuisit lukemaan tämän ja tuntemaan samoin.
Ikävä sua mies
11
575
Vastaukset
- kiskomies
Odottelen täällä vihannin rautatieasemalla.
Millon seuraava juna lähtee täältä raaheen?
tulen sitte heti seuraavalla junalla luoksesi.
Tv se mies - jos vain tahdot
jospa hiukan tarkennat tietoja kaipauksesi kohteesta.. itsellä ikävä raahelaista 35v naista...
- KaipauS3
Ikäsi? Siitäpä tietäisin oleko ikäväni kohde :)
- vahingossa polkasin
No sorry!
Saldo pääsi loppumaan, mutta soitappa tähän numeroon, 112 eiköhän sieltä jotain apua löydy. - KaipauS3
Täällä taas epätoivon ajamana. Sinä joka kaipaat 35-vuotiasta. Ikä kyllä sopii minuun mutta voisinko sattua olemaan juuri sun ikävän kohde. Olisitkin se ketä etsin. Ehkä se mies ei vaan tahdo minua, onhan hänellä puhelinnumeroni ja mahdollisuus ottaa yhteyttä. Rohkeutta siihen kyllä tarvitaan mutta soita jos luet tämän, mä ootan!! :)
- jos vain tahdot
sattuman satoa...jos soiteltiin viime kesänä heinäkuun aikana niin sinullakin on numeroni..jos olet kyseinen henkilö niin sinun numeroa minulla ei ole kun poistin numerosi kuten viimeisessä puhelussa pyysit,, en saa sitä edes numero tiedustelusta kun se on salainen numero...ja enkä voisi hänelle edes soittaa kun hänen uusi mies voisi saada sen tietoonsa....
- merelle5
Voisiko olla 30 mies ???
- KaipauS3
Jos vain tahdot, meidän tarinat poikkeaa toisista.Ei olla toistemme kohteita :) Valitettavasti!
Merelle5, etsimäni mies taitaa olla hiukan vanhempi,tietääkseni?!Kerro jotain itsestäsi jos se oletkin sinä.
Kaipaan edelleen kovasti ikävöimääni miestä :/- asemalla kulettiin
No, oon tyypillinen tyhymä raahelainen, en ees löyvä rautatieasemaa keskustasta.
Johtuskohan se siittä, nettei sitä ole?
Vihantiin 40 km päähän joutuu aina menemmään.
Ylivieskasa asema on keskellä kylää.
- merelle5
kävin yksi ilta kylässä sinulla..... omistatko koiran ?
- Hyviä vähäisiä muist
Se oli silloin, kun viimeisiä kertoja olin Raahen elokuvateatterin lippuluukulla.Seuraavalla kerralla sitä e.k.teatteria ei enää ollut.
Kuulen vain äänesi radiosta.
Toivottavasti jokin työkeikka kuljettaa tänne pohjoiseen päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753