Ikävä sua mies

KaipauS3

Jätit jälkiä sydämeen ja iholleni. Ootan vaan että soittaisit :) epätoivoisena täälä kirjoittelen jos sattuisit lukemaan tämän ja tuntemaan samoin.

11

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiskomies

Odottelen täällä vihannin rautatieasemalla.
      Millon seuraava juna lähtee täältä raaheen?
      tulen sitte heti seuraavalla junalla luoksesi.

Tv se mies

• jos vain tahdot

jospa hiukan tarkennat tietoja kaipauksesi kohteesta.. itsellä ikävä raahelaista 35v naista...

• KaipauS3

Ikäsi? Siitäpä tietäisin oleko ikäväni kohde :)

• vahingossa polkasin

No sorry!
      Saldo pääsi loppumaan, mutta soitappa tähän numeroon, 112 eiköhän sieltä jotain apua löydy.

• KaipauS3

Täällä taas epätoivon ajamana. Sinä joka kaipaat 35-vuotiasta. Ikä kyllä sopii minuun mutta voisinko sattua olemaan juuri sun ikävän kohde. Olisitkin se ketä etsin. Ehkä se mies ei vaan tahdo minua, onhan hänellä puhelinnumeroni ja mahdollisuus ottaa yhteyttä. Rohkeutta siihen kyllä tarvitaan mutta soita jos luet tämän, mä ootan!! :)

• jos vain tahdot

sattuman satoa...jos soiteltiin viime kesänä heinäkuun aikana niin sinullakin on numeroni..jos olet kyseinen henkilö niin sinun numeroa minulla ei ole kun poistin numerosi kuten viimeisessä puhelussa pyysit,, en saa sitä edes numero tiedustelusta kun se on salainen numero...ja enkä voisi hänelle edes soittaa kun hänen uusi mies voisi saada sen tietoonsa....

• merelle5

Voisiko olla 30 mies ???

• KaipauS3

Jos vain tahdot, meidän tarinat poikkeaa toisista.Ei olla toistemme kohteita :) Valitettavasti!
      Merelle5, etsimäni mies taitaa olla hiukan vanhempi,tietääkseni?!Kerro jotain itsestäsi jos se oletkin sinä.
      Kaipaan edelleen kovasti ikävöimääni miestä :/

• asemalla kulettiin

No, oon tyypillinen tyhymä raahelainen, en ees löyvä rautatieasemaa keskustasta.
        Johtuskohan se siittä, nettei sitä ole?
        Vihantiin 40 km päähän joutuu aina menemmään.
        Ylivieskasa asema on keskellä kylää.

• merelle5

kävin yksi ilta kylässä sinulla..... omistatko koiran ?

• Hyviä vähäisiä muist

Se oli silloin, kun viimeisiä kertoja olin Raahen elokuvateatterin lippuluukulla.Seuraavalla kerralla sitä e.k.teatteria ei enää ollut.
      Kuulen vain äänesi radiosta.
      Toivottavasti jokin työkeikka kuljettaa tänne pohjoiseen päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1259
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe