Mitä pitää tehdä kiovassa?

Mikkou

Hei,

Olen yhden yön kiovassa kun on välilento kyprokselle. Mitä kannattaa tehdä kiovassa toukokuussa? Onko jotain ehdottomia suosituksia?

Kannattaako varata huonetta, kun lento lähtee seuraavana aamuna kello 6? voiko siellä borispolin lentokentällä esimerkiksi notkua sitä iltaa?

5

548

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UKRAINEE!!!

Kiova on hyvä bile kaupunki ja siellä on paljon techno baareja! Siellä on myös paljon merkki-vaatekauppoja ja siellä vaatteet on paljon halvempia kuin suomessa. Siellä on suunilleen samat hinnat kuin venäjällä. Kiova muistuttaa paljon suurta venäläistä kaupunkia eli siellä on paljon hienoja taloja ja nähtävyyksiä ja hienoja kullattuja kirkkoja, mutta venäläiseen tapaan siellä on iso ruma lähiö, jossa on isoja ja rumia lähiö slummitaloja, jossa asuu köyhiä. Kiovassa ja joka puolella ukrainaa voi ihailla rikkaiden hienoista luksus autoista mm. rolls roycesta ja maybachista ja myös limusiineista, jotka ovat venäjällä ja ukrainassa ihan arkipäiväisiä kulkuvälineitä mutta täällä tylsässä suomessa niitä ei näy! Kiovassa on myös todella pelottava liikenne, ihmiset ajaa 200km ihan missä vaan eli siellä on suuri riski jäädä auton alle ja kolareita siellä sattuu tuhansia päivässä! Ps. ukrainassa on euroopan suurin HIV tartunnan riski, joten ole tarkkana ehkäisystä!

• sos!

Ehkä laulaa Venäjäksi pilaa tekeviä merimieslauluja?

• kantapäänkautta

Kiovassa ei kannata tehdä mitään, ennenkuin se on palautettu takaisin Ukrainan kansalle. Yleensä ottaen ei edes venäjän matkailu edisty tätä rataa, taitaa putini alasajaa koko matkailun.
      Käyttäis herra maitten valtaaja energiansa oman maansa tulevaisuuten ei toisten maitten riistoon. Omassa maassakin olisi niin paljon tekemista, moni kärsii kurjuudesta ja huonosta johtajasta johtajista, joka ajattelee vain omaa etuaan, maalla on rajat, koittaisi parantaa elinolosuhteita sen sisällä niin että suurinosa ihmisisitä olisi tyytyväisiä eivätkä havittelisi rajojen taakse etsimään parempaa tulevaisuutta. Ei se opi kuin

• dhdfhg

Jäikö aamunapit ottamatta?

• Ugh-raina

Miten suut nyt pannaan ras-putin ja muut fasisti-imperialistit?
        Ukrainan kansa kannattaa demokratiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1662
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      107
      859
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      206
      628
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      608
    6. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      88
      584
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      536
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe