Olisiko mitään tietoa mistä seuraava syy johtuu. Koneellani on kaksi käyttistä, minun ja veljeni. Yritän kirjautua sisään (käyttäjän kuvan alla lukee kirjaudutaan) ja sen jälkeen se kirjautuu samantien ulos. Tietokone on Windows XP Home Edition. Ennen tätä poistin koneeltani Norton virustorjunta ohjelman ja asensin AntiVir virustorjunta ohjelman, joten johtuuko tämä siitä?
Asialla olisi kiire, ja kiitän kaikkia vastanneita.
Ei suostu kirjautumaan
4
180
Vastaukset
- Belsebub
Tarkoitat varmaan 2 käyttäjätiliä koneellasi. Mutta kuitenkin. Voihan olla, että kun poistit Nortonin, ja AntiVIR, niin ne vaikuttavat kaikkien tileihin. Ja nyt se ei oikeen tiwdä mitä tekisi. Yritä kirjautua järjestelmänvalvojana ja laita tilit kuntoon...
- Maister
Minä ja miun veli ollaan järjestelmän valvojia molemmat...
Ei tiedä mitä tekis :S - Belsebub
Maister kirjoitti:
Minä ja miun veli ollaan järjestelmän valvojia molemmat...
Ei tiedä mitä tekis :SLieneekö vaikea/aikaa vievä proseesi, jos poistat molemma tilit ja laitat ne uudestaan. Vaikee mennä sanomaan mikä siinä on vikana, kun ei itse nää sitä, mutta yritä jotain.
- Maister
Belsebub kirjoitti:
Lieneekö vaikea/aikaa vievä proseesi, jos poistat molemma tilit ja laitat ne uudestaan. Vaikee mennä sanomaan mikä siinä on vikana, kun ei itse nää sitä, mutta yritä jotain.
Eikös tuo tarkoita että tileissä olevat tiedot poistuvat silloin jos poistan ne?
Mie en tälläsistä mitään tiedä joten olen pahoillani jos kyselen tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3792918SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662314Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781979Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis801655- 1401562
- 691179
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li11978Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264975- 40844