Minusta on tulossa Tuksu

naksxu

Minua pelottaa. Olen vielä nuori, minulla on aikaa muuttua, ajattelen. Minulla on ihana mies; ymmärtävä, rakastava ja muutenkin täydellinen. Minulla menee paperilla ihan ok; opiskelen, harrastan, työskentelen. Minulla ei ole sinällänsä pelkoa työttömyydestä.

Näinhän Tuksukin varmaan ajatteli.

Olen pelokas, ahdistunut. Silti manipuloin, petän, huoraan. Olen paperilla narsisti. Rakastan omaa miestäni, mutta olen rakastunut toiseen. Sen lisäksi ihastun muihinkin.

Minulle ei ole tarkoitettu sitä auvoista avioa, mutta ei muutakaan. Pelkään olevani harhainen, vieväni rakkaani tuhoon. Osaankohan minäkään mitään muuta kuin jakaa läskiä persettäni?

Anteeksi Johanna, toivoisin sinun näkevän minut, että näkisit omat vikasi.

13

2066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muulla ei väliä

      Avaa sydämesi ja seuraa sitä

    • hae apua

      Sinulla on selvästikin paha olla ja uskoisin että taustallasi on jotain josta ongelmasi johtuvat. Et myöskään vaikuta arvostavasi itseäsi kun puhut mm. näin: "osaankohan minäkään muuta kuin jakaa läskiä persettäni?" Tuo lause sai minut ajattelemaan että jollain lailla rankaiset itseäsi hakeutumalla seksisuhteisiin joista et oikeasti nauti (kun puhut asiasta "jakamisena"). Tai ehkä et osaa sanoa ei vaan ajaudut vain tiettyihin tilanteisiin.

      Minusta sinun kannattaisi hakeutua jonkinlaiseen terapiaan jotta noita asioitasi voitaisiin selvittää. Tarvitset selvästi apua.

      • bebapertti

        Jaa vaan sitä läskipersettäsi niin kauan kun jollekin kelpaa,ahdistukseen kannattaa juoda viinaa,myös hyviä pillereitä löytyy joka vaivaan.Syömisen voi aivan hyvin jättää vähemmälle,ettei lihoa liikaa mikä taas johtaa siihen ,ettei perse enää kellekään kelpaa.Nauti nyt meisselistä ja päihteistä,kun vielä olet nuori.


    • jpojoh

      Kuule,anna sen Johanna Tukiaisen olla.Hänellä on jo haluamansa julkisuus.Meidän tavisten ei tarvitse siitä välittää.

    • 9+7

      älä avaudu ja vertaa muihin ainakaan

    • örörörpyh

      grow up!-really!

    • Kopponen

      Kuulehan sie.
      Tommonen sä oot ja tommoseksi syntynyt tähän maailmaan, hyväksy se ja tule toimeen sen kanssa.
      Jos tahdot surra asiaa, sure hetki, mutta jos suru jatkuu, se ei auta mihinkään, vaan hyväksyt itsesi ja elät sen kanssa.
      Kaikki manipuloi ihmisiä ja melkein kaikissa asuu pieni narsisti jos yhtään osaa pitää puoliaan tässä elämässä, sen voisi melkein liittää elämässä selviytymiseen. Jos et ole murhaamassa ketään tai uhkaamalla muutenkaan teollasi kenenkään henkeä, niin luulen että olet melko normaalissa tilassa.

      Tee niitä raktaisuja jotka on mielestäsi tehtävä ja ole rohkea niiden kanssa.

      • KALLE KELLO

        Kyllä tuon pösilön uraputkella on yksi päätepiste: jos ei ole veiviään heittänyt ennen sillan tai veneen alustaa, niin jo on ihme. Ei voi kukaan olla normaali, jos ihannoi mainisemaansa esikuvaa, joka on ällöttävän lihava, pöhättynyt punakka kamalan näkönen juoppo pilleristi.


    • ....................

      Joo ei helvetti tätä systeemiä! Suosittelen anonymizeriä tai vastaavaa proxy:n käyttöä ja tietoturva kannattaa pitää kunnossa ja ajan tasalla. Jos ei muuten, niin ota yhteyttä asentajaa, KYSY miten pitää toimia!!

    • risutiina 1

      Tää ei voi olla mitään muuta,kuin tsoukki???

    • KALLE KELLO

      Mitähän jos tänne kirjoittelemisen tilalle, menisit hoitoon. Olet täysi ****.

      Uraputki sinulla on totisesti edessä, joten ala vetää.

    • bloodyliqourice19

      kaikki tykkää tästä vastauksesta jos repes keskustelun nimelle

    • oikein kiva

      kun jonnetkin ottavat osaa "keskusteluun".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe