Onko täällä ketään muita suurperheitä, joissa olisi vähintään viisi lasta?
Olisi kiva vähän vaihtaa ajatuksia. Meille olisi tammikuun puolella tulossa kymmenes lapsi. Tässä meidän perhe kokonaisuudessaan:
Siiri 16
Ossi 15
Kasper 14
Mirella 11
Eeva 9
Ilona 8
Veera 5
Matias 3
Teemu 2
Vanhemmat ovat Saila 42 ja Jussi 39
Sekä Tussu-kissanpentu ja Mirge-koira.
No, onko muita äitejä/isejä??
Kymmenes lapsi tulossa
12
7295
Vastaukset
- hekottaja
tussu-niminen koiranpentu!! heheheeheheheheheh!!!!!
- korjaus
tussu-niminen kissanpentu!! hehehehehehehehehheeheheh!!!!!!!
- Voi voi
Kova homma keksiä lapsille nimet. Ainaki jos joutuu keksiin kaikille samana päivänä.
- Provo
Kymmenes lapsi tulossa lokakuussa.
Aijemmat lapset
Ensio 15.v
Yrjö 14.v
Kyllikki 12.v
Aarne 11.v
Untamo 9.v
Aira 8.v
Helga 6.v
Narina 4.v
Olavi 2.v
Meidän vanhempien nimet ovat Fiina-Olja 35.v ja Reino 40.v
Koiramme nimi on Lötkö-Veikka ja kissamme Pihi-Mirri- pah
tällainen palsta on tarpeellinen kun jotkut ei vaan tajua että yli 40-vuotiaalla naisella voi oikeesti olla 10 tai 15 lasta eikä se välttämättä ole mikään provo.
- Äitee muori
Onnea tulevan kymmenennen lapsen johdosta.
Meillä on tuo kymmenen jo kasassa :))
18.v Mikko
17.v Mitja
14.v Elisa
11.v Eveliina
10.v Mika
9.v Emilia
7.v Essi
6.v Elli
4.v Marko
4,v Enni
Niin ja meidän koiruudet ovat Sakke ja Ronja.
Sekä me vanhemmat olemme Tiina 39.v ja Timo 42.v. - äitee
Meillä on
Hilkka 20v
Kerttu 18v
Hannu 17v
Mitja 15v
Siiri 13v
Ahto 10v
Virve 8v
Anne 6v
Jussi 4v
Emma 2v
maha-asukki rv. 26 3
Hieman on mielestäni vanhan aikaset nimet isommilla, mutta nimet ovat peräisin minun isovanhemmilta ja mieheni vanhemmilta.. Nyt alkaa kyllä tuntua että saa lapset riittää.. :) - Elisapetti
Ja meidän lastemme nimet ovat
Ove, Sune, Carl, Barbro, Håkan, Stina, Göran, Jan-Erik, Emma och Emil.- maire
Et muillakin 10 lasta.
Meillä näin:
Kaarlo 28
Keijo 27
Jorma 26
Kalevi 25
Emil 24
Olivia 20
Veeti 16
Sirkka 14
Annastiina 8
Vuokko 5
Äiti ja isä ovat Kerttu-mirja 45v ja Pentti-Kalevi - Iita Liina
maire kirjoitti:
Et muillakin 10 lasta.
Meillä näin:
Kaarlo 28
Keijo 27
Jorma 26
Kalevi 25
Emil 24
Olivia 20
Veeti 16
Sirkka 14
Annastiina 8
Vuokko 5
Äiti ja isä ovat Kerttu-mirja 45v ja Pentti-KaleviKivoja nimi' lapsillasi. Itse pid'n erityisesti nimist'> Emil, Olivia, Veeti, Annastiina. Onkos lapsia viel' toiveissa? ...mahtaako viel' tulla?
- hävytöntä
antaa sitten viattomalle eläin rassukalle nimeksi tussu!.. voi voi
- musti
Hei äiti!
Riittääkö yhdeksän lasta?
Asun pääkaupunkiseudulla, Vanhin lähti juuri kotoa opiskelemaan (19v), kuopus 1v.
Sain juuri sujuvat internetyhteydet ja mielelläni vaihtaisin ajatuksia.
Hengissä siis voi selvitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504