Kymmenes lapsi tulossa

Iita-Liina

Onko täällä ketään muita suurperheitä, joissa olisi vähintään viisi lasta?
Olisi kiva vähän vaihtaa ajatuksia. Meille olisi tammikuun puolella tulossa kymmenes lapsi. Tässä meidän perhe kokonaisuudessaan:

Siiri 16
Ossi 15
Kasper 14
Mirella 11
Eeva 9
Ilona 8
Veera 5
Matias 3
Teemu 2

Vanhemmat ovat Saila 42 ja Jussi 39
Sekä Tussu-kissanpentu ja Mirge-koira.

No, onko muita äitejä/isejä??

12

7295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hekottaja

      tussu-niminen koiranpentu!! heheheeheheheheheh!!!!!

      • korjaus

        tussu-niminen kissanpentu!! hehehehehehehehehheeheheh!!!!!!!


    • Voi voi

      Kova homma keksiä lapsille nimet. Ainaki jos joutuu keksiin kaikille samana päivänä.

    • Provo

      Kymmenes lapsi tulossa lokakuussa.

      Aijemmat lapset

      Ensio 15.v
      Yrjö 14.v
      Kyllikki 12.v
      Aarne 11.v
      Untamo 9.v
      Aira 8.v
      Helga 6.v
      Narina 4.v
      Olavi 2.v

      Meidän vanhempien nimet ovat Fiina-Olja 35.v ja Reino 40.v

      Koiramme nimi on Lötkö-Veikka ja kissamme Pihi-Mirri

      • pah

        tällainen palsta on tarpeellinen kun jotkut ei vaan tajua että yli 40-vuotiaalla naisella voi oikeesti olla 10 tai 15 lasta eikä se välttämättä ole mikään provo.


    • Äitee muori

      Onnea tulevan kymmenennen lapsen johdosta.
      Meillä on tuo kymmenen jo kasassa :))

      18.v Mikko
      17.v Mitja
      14.v Elisa
      11.v Eveliina
      10.v Mika
      9.v Emilia
      7.v Essi
      6.v Elli
      4.v Marko
      4,v Enni

      Niin ja meidän koiruudet ovat Sakke ja Ronja.

      Sekä me vanhemmat olemme Tiina 39.v ja Timo 42.v.

    • äitee

      Meillä on

      Hilkka 20v
      Kerttu 18v
      Hannu 17v
      Mitja 15v
      Siiri 13v
      Ahto 10v
      Virve 8v
      Anne 6v
      Jussi 4v
      Emma 2v
      maha-asukki rv. 26 3

      Hieman on mielestäni vanhan aikaset nimet isommilla, mutta nimet ovat peräisin minun isovanhemmilta ja mieheni vanhemmilta.. Nyt alkaa kyllä tuntua että saa lapset riittää.. :)

    • Elisapetti

      Ja meidän lastemme nimet ovat

      Ove, Sune, Carl, Barbro, Håkan, Stina, Göran, Jan-Erik, Emma och Emil.

      • maire

        Et muillakin 10 lasta.
        Meillä näin:
        Kaarlo 28
        Keijo 27
        Jorma 26
        Kalevi 25
        Emil 24
        Olivia 20
        Veeti 16
        Sirkka 14
        Annastiina 8
        Vuokko 5

        Äiti ja isä ovat Kerttu-mirja 45v ja Pentti-Kalevi


      • Iita Liina
        maire kirjoitti:

        Et muillakin 10 lasta.
        Meillä näin:
        Kaarlo 28
        Keijo 27
        Jorma 26
        Kalevi 25
        Emil 24
        Olivia 20
        Veeti 16
        Sirkka 14
        Annastiina 8
        Vuokko 5

        Äiti ja isä ovat Kerttu-mirja 45v ja Pentti-Kalevi

        Kivoja nimi' lapsillasi. Itse pid'n erityisesti nimist'> Emil, Olivia, Veeti, Annastiina. Onkos lapsia viel' toiveissa? ...mahtaako viel' tulla?


    • hävytöntä

      antaa sitten viattomalle eläin rassukalle nimeksi tussu!.. voi voi

    • musti

      Hei äiti!
      Riittääkö yhdeksän lasta?
      Asun pääkaupunkiseudulla, Vanhin lähti juuri kotoa opiskelemaan (19v), kuopus 1v.
      Sain juuri sujuvat internetyhteydet ja mielelläni vaihtaisin ajatuksia.
      Hengissä siis voi selvitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe