Paja pahin huume

doaenföneaFÖKWElfmrg

Enne tuli kelattua et ei se oo paha "huume" kun ei jää edes koukkuun. Mut kyl se vaa nii on, et mulla sama tarina ku suurimmalla osasta kavereilla. Kannabiksella tuli alotettuu, sit alkoholii, sit kelasin et ei jumalauta, mulle voi tulla viel parempi, olo ja ku ei pajasta mitää pahaa ollu tullu nii aloin vetää bentsoja. Sen sit lopetin ennen ku tuli koukkua koska kaveri oli pahassa bentsokoukussa. Sit jäin alkoholiin koukkuun. Nyt päässy irti siitä, välillä käytän kuten myös bentsoja. (1-5krt/vko) Pajaa kuluu reippaasti. Nyt kattonu vierestä ku kaverit käyttää subua, ite päätin kaua sit et siihe en ikinä koske, mut nyt sitte lauantaina tuli koitettua sitäki alkon kaa..aloin sit kelaa et en mä varmaa ilma pajaa olis siihe ikinä koskenu. Pari tuntii helvetin hyvät olot, sit tuli päänsärky, mielettömän huono olo ja tärisin. Sama jatku viel seuraavana päivänä. Kuulemma ihme etten oksentanu. Lopetin kanssa mielialalääkkeet just viikko sitten ja niihinki tullu koukku. Kyllähä sitä monet sanoo et siihe pajaa se jää, nii mä iteki kelasin ku aloin polttelee 13v. Alaspäi se elämä vaa huumeil menee, frendi alko polttelee ollessaa 3lk. ja siitä bentsoihi jne, kamapäissää puukotti kaveriaa. Nyt ottanu opamoxeja ja tenoxeja. Olo helpottu samantien, ei tunne mitää. Toivon kyl et joskus ihmiset kelais et mitä tekee. Ite tuntuu et kokoaja menos syvemmälle

4

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2312132321

      Vai olisikohan vika Sinussa? Asioihin perehtyminen ja järjen käyttö tuntuu olevan niin monella hukassa. Jos ihmisellä ei ole pienintäkään itsekontrollia niin yhtä hyvin voisit sanoa alamäkesi alkaneen tupakasta tai kahvista.

      Huumeet eivät ole pahoja, on vain huonoja ratkaisuja. Kuinka usein oikeasti tapaa addiktin joka on aloittanut tahtomattaan?

    • sheSGsgw

      "sit kelasin et ei *********, mulle voi tulla viel parempi, olo ja ku ei pajasta mitää pahaa ollu tullu nii aloin vetää bentsoja."

      Jos tää on totta, nii sanon, et tossa sä nimenomaan teit sen tyhmän virheen.
      Oon ite hiisaillu aktiivisesti 6 vuotta ja en oo siirtyny mihinkään bentsoihin tai muuhun paskaan, koska oon tiedostanu ittelleni, et ne on ihan eri juttu. En ole käyttänyt "paska huumeita", enkä aio ikinä kokeillakkaan. Miettikää mitä otatte. Kaikki huumeet ei ole kivoja.

    • j00vinnu

      se on ittestäs kii et onko paja sulle pahaksi

    • rtfyguh

      Mä olen pajautellut satunnaisesti melkein 30 vuotta. Vielä ei ole tehnyt mieli siirtyä muihin aineisiin. Joskus kasvatin itselle muutaman vuoden ja silloin paloi enemmän. Ainoa ongelma mulla on yhdet sakot käytöstä, hallussapidosta ja kasvatuksesta. Kaikki tuli samalla kertaa 16 vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe