Lämmintä leipää, pullaa ja leivonnaista. Tätä odotettu jo siitä lähtien kun paistopisteellä Porissa kävin ja hinnat keskimäärin 0,50 euroa ja vastaavat muilla 1,50.
Lidliin paistopiste
9
557
Vastaukset
- kakot uuniin
hyvää kakkoa.
- Metalliduunari
Juu ja työilmapiiri Lidlissä on suorastaan sairas.
Mutta pulla on halpaa, se on tärkeintä.- Metallimaalari
Mistäs sinä heidän työilmapiirinsä tiedät?
Mutta halvat pullat kelpaa tännekin!
- Plösöt
Miksi syötte pullaa, syökää duunarit ruisleipää!
- herkkusuu
Saa sieltä pullaa mutta myös 100% ruisleipää. http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-6BC09831-DEE2D60E/lidl_fi/hs.xsl/13585.htm
- kaarre matti
herkkusuu kirjoitti:
Saa sieltä pullaa mutta myös 100% ruisleipää. http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-6BC09831-DEE2D60E/lidl_fi/hs.xsl/13585.htm
Mutta ongelma on tämäkin,mihin laittaa pullat tai muut piirakat jos putoo lattialle otettaessa. Potkinko sivummalle,laitanko takaisin jos kukaan ei näe,onko järkeviä vastauksia
- kerran kokenut
kaarre matti kirjoitti:
Mutta ongelma on tämäkin,mihin laittaa pullat tai muut piirakat jos putoo lattialle otettaessa. Potkinko sivummalle,laitanko takaisin jos kukaan ei näe,onko järkeviä vastauksia
Jätä lattialle ja huikkaa myyjälle jos näkyvillä. Vahinkoja sattuu eikä tarvi korvata.
- S-erkki
Mulla putos kerran S-marketissa kaksi munkkia lattialle, laitoin tietysti takaisin kun kukaan ei huomannut.
- sokerii
Maistoin kerran munkkia nuolemalla mutta ei ollut hyvää niin laitoin takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788