Miksi joissakin uskonnoissa ympärileikataan? Jos ihminen on luotu jumalan kuvaksi ja on jumalan luomistyössä täydellinen, sitten ihminen päättää leikata esinahkan. Eikö voisi mieluummin poikalapselta pukoa silmät, niin ei tarvi naisten elää säkki päässä.
Moraalitonta silppomista.
Ympärileikkaus
21
1329
Vastaukset
Ympärileikkaako kristityt mielestäsi poikalapsia?
Muslimit kyllä silpoo tytöt ja pojat.
Kes.- Antti pitkämuna
Eikö Jutalainen silvo, joita jumaloit?
- njklnjnjhk
Yhdysvalloissa noin puolet pojista ympärileikataan. Siellä ympärileikkaus on aikoinaan otettu käyttöön uskonnollisista itsetyydytyksen vastaisista syistä johtuen eikä valistus ole vieläkään saanut tätä barbaarista tapaa loppumaan.
njklnjnjhk kirjoitti:
Yhdysvalloissa noin puolet pojista ympärileikataan. Siellä ympärileikkaus on aikoinaan otettu käyttöön uskonnollisista itsetyydytyksen vastaisista syistä johtuen eikä valistus ole vieläkään saanut tätä barbaarista tapaa loppumaan.
Väärin.
Ainoastaan Jumalan käskystä ortodoksien osalta ja terveydellisistä syistä kuumissa olosuhteissa.
Et vain tiedä mikä tulehduspesä esinahan alla piilee poikavauvalla.
Onanoinnin kanssa sillä ei ole merkitystä.
Saarnaajien soopaa.
Kes.- 12-14
Kesitas kirjoitti:
Väärin.
Ainoastaan Jumalan käskystä ortodoksien osalta ja terveydellisistä syistä kuumissa olosuhteissa.
Et vain tiedä mikä tulehduspesä esinahan alla piilee poikavauvalla.
Onanoinnin kanssa sillä ei ole merkitystä.
Saarnaajien soopaa.
Kes.Kun Raamatussa kerrotaan ympärileikkauksen alkuperästä, niin osoita minulle, että syynä oli alunperin hygienia. Hygienia selitykset ovat isointa puppua ympärileikkauksissa. Kun ihmisiä ympärileikattiin kaksi tuhatta vuotta sitten, niin ihmisten hygieniakäsitykset olivat todella lapsen kengissä suhteessa nykyaikaan. Jos jumala niin viisaasti tehnyt, että ajatellut hygieniaa, niin olisi mieluummin antanut heille käsidesin tai oikeita lääkkeitä esim spitalismia tai poliota vastaan jne.
Kun joku perustelee ympärileikkauksen hygienialla, niin tiedät, että silloin puhutaan puppua. 12-14 kirjoitti:
Kun Raamatussa kerrotaan ympärileikkauksen alkuperästä, niin osoita minulle, että syynä oli alunperin hygienia. Hygienia selitykset ovat isointa puppua ympärileikkauksissa. Kun ihmisiä ympärileikattiin kaksi tuhatta vuotta sitten, niin ihmisten hygieniakäsitykset olivat todella lapsen kengissä suhteessa nykyaikaan. Jos jumala niin viisaasti tehnyt, että ajatellut hygieniaa, niin olisi mieluummin antanut heille käsidesin tai oikeita lääkkeitä esim spitalismia tai poliota vastaan jne.
Kun joku perustelee ympärileikkauksen hygienialla, niin tiedät, että silloin puhutaan puppua.Oletko joskus asunut lämpimässä, minä olen.
Jumala teki lain suojelemaan ihmistä.
Siksi ei esim sianlihaa voinut syödä, kun se teurastamisen jälkeen on syömäkelvotonta aurinko jääneenä 1 tunnin päästä, jos sen jättää sitten varastoon.
Tuo ensinahan sisäpuoliset tulehdukset ovat hyvin akuutteja, ja minun ei kannata niitä alkaa sinulle erittelemään.
Et kuitenkaan tajua meitä juutalaisia.
Pysyttele vain pakanoiden tiedostoissa.
Kes.- AnonyymiUUSI
njklnjnjhk kirjoitti:
Voi helevetti mitä hommaa?!!!
- AnonyymiUUSI
Kesitas kirjoitti:
Oletko joskus asunut lämpimässä, minä olen.
Jumala teki lain suojelemaan ihmistä.
Siksi ei esim sianlihaa voinut syödä, kun se teurastamisen jälkeen on syömäkelvotonta aurinko jääneenä 1 tunnin päästä, jos sen jättää sitten varastoon.
Tuo ensinahan sisäpuoliset tulehdukset ovat hyvin akuutteja, ja minun ei kannata niitä alkaa sinulle erittelemään.
Et kuitenkaan tajua meitä juutalaisia.
Pysyttele vain pakanoiden tiedostoissa.
Kes.Miksi juutalainen tappaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi juutalainen tappaa?
siksi kun ne tykkää huutaa hutaa tulkoon vanhurskaiden veri päällemme
- :;()€&@
Lapsen/vauvan ympärileikkaus on yhtä sairasta kuin silmien puhkominen tai sormien katkominen tai ihon viiltely. Ei siihen paljon lapselta lupaa kysytä, kun vanhemmat toteuttaa omia mielihalujaan.
Juutalaiset etupäässä. Muslimit ja kristitytkin. Hölmöä!- kauheaa.
Nii ja aattele, tuo kidutus oli joskus jopa Jumalan antama käsky tai määräys. Niin olen kuullut että Raamatussa noin lukee??
- 17-16
kauheaa. kirjoitti:
Nii ja aattele, tuo kidutus oli joskus jopa Jumalan antama käsky tai määräys. Niin olen kuullut että Raamatussa noin lukee??
Jumala tekee raamatussa enemmän pahaa kon hyvää, joten onko tuo yllättävä tieto? Ei.
kauheaa. kirjoitti:
Sen voi lukeakin.
1. Moos. 17:10
Ja tämä on minun liittoni sinun ja sinun jälkeläistesi kanssa; pitäkää se: ympärileikatkaa jokainen miehenpuoli keskuudessanne.
1. Moos. 17:11
Ympärileikatkaa esinahkanne liha, ja se olkoon liiton merkki meidän välillämme, minun ja teidän.
Tämä osittaa sen, ettet lue Raamattua.
Kes.- 11-17
Kesitas kirjoitti:
Sen voi lukeakin.
Ja tämä on minun liittoni sinun ja sinun jälkeläistesi kanssa; pitäkää se: ympärileikatkaa jokainen miehenpuoli keskuudessanne.
Ympärileikatkaa esinahkanne liha, ja se olkoon liiton merkki meidän välillämme, minun ja teidän.
Kes.Kyllä on luettu.
Ympärileikkaus on kuitenkin täysin turhaa. Jos ei sadat miljoonat jo leikatut esinahat jumalalle riitä, niin kummallista. Ihme himo hänellä kikkelin nahkoihin.
Jos yhtäkkiä jumala alkaisi vaatia silmien puhkomista, niin harva toteuttas. Raamatussa sanotaan, että jos silmä viettelee, niin leikkaa se pois. Ei tarvis naisten sitten kävellä säkki päällä. - 12+4
11-17 kirjoitti:
Kyllä on luettu.
Ympärileikkaus on kuitenkin täysin turhaa. Jos ei sadat miljoonat jo leikatut esinahat jumalalle riitä, niin kummallista. Ihme himo hänellä kikkelin nahkoihin.
Jos yhtäkkiä jumala alkaisi vaatia silmien puhkomista, niin harva toteuttas. Raamatussa sanotaan, että jos silmä viettelee, niin leikkaa se pois. Ei tarvis naisten sitten kävellä säkki päällä.Miksi sitten - olen kuullut?
- 5-19
12+4 kirjoitti:
Miksi sitten - olen kuullut?
Kuullut mitä?
- Tee se itse -henkilö
Kesitas kirjoitti:
Sen voi lukeakin.
Kes.>Ympärileikatkaa esinahkanne liha, ja se olkoon liiton merkki meidän välillämme, minun ja teidän.
Selkeä ohje, ei siinä kehoiteta jotakuta leikkaamaan jonkun toisen esinahkaa. Käytäntöhän on samanlaista vääristelyä kuin vanhoillislestadiolaisuus niin monessa asiassa. - ketkunenn
Kesitas kirjoitti:
Sen voi lukeakin.
Kes.Hykieeniaviikko lusikka taskuun ja sillai?
- Ämpärileikkaaja
Tehokkaampaa olisi ympärileikkauksessa viedä terska. Tytöiltähän viedään jo klitoris.
Kummallinen on juutalaisten jumala todellakin? Mielestäni "hän" on sukupuolisesti kieroutunut koska pikkupojilta piti leikellä esinahka jumalan käskystä. Miehillä saattoi olla satoja sivuvaimoja, huoruus rehoitti kaikkialla ja silmitöntä väkivaltaa ja tappamista.
Ihmetten miksi maapallolla yleensä on "esimerkkikansana" moraaliton ja elämellinen aavikkokansa, jonka tarujen mukaan yrittävät elää uskonnollisesti sokeat lahkolaiset ja kirkot. Minä en näe siinä mitään hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,794313Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt172758Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242577Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod162445Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1122384Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1102204Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992161Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6161981MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141955Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S261701