Teettekö itse mangaa?

Meraga Steven

Niin että jos jollakin oli/on kiinnostusta omiin mangoihin, niin kertokaa! Tekeekö joku ginga tyylillä? Minä teen. Eli Täällä voi puhua gingasta ja omista mangoista. Parhaat itselläni ovat Chira, Steven, Ragusa. Esim. Meraga densetsu Steven on ehdoton ykkönen. (Tulihammas legenda Steven) Steven on ruskeavalkoinen Akita äitinsä, Chiran puolelta ja Itäsiperianlaikaa isänsä, Ceroshin (Keroshi) puolelta. Pääpahis Stevenissä on susi nimeltään Gerekato. Stevenin paras ystävä on Siperian Husky Ged, joka suunnilleen sinisen värinen. Stevenilläkin on jo pentuja nimeltään Ragusa (Päähenkilö, poika), Vega (poika), Spica (tyttö), Regulus (poika). Stevenin puoliso on punaisen värinen Akita, nimeltään Hayley. (Heilii)

17

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletDorka

      Siperianhusky tulee yhteen, dorka! Oikeesti, miten et voi EDES tuota tietää?

      • Rocket ♥

        Teenhän mie omaa mangaa ja parhaiten on onnistunut Judas, josta myös pidän eniten. :)) Mutta ketään ei kuitenkaan kinosta, joten en ala selittelemään Judaksen elämänkertaa:))


      • Meraga Steven

        Ite olet piipin dorka. KAIKILLA tulee joskus kirjotusvirheitä!!! DORKA!!!


    • saffura

      Meraga Steven- onko sinulla omia nettisivuja, josta sarjakuvaasi voisi lukea? Luen plajon toisten tekemiä Ginga-tyylisiä sarjakuvia ja sinun kuvauksesi herätti mielenkiintoni ^___^

      • OletDorka

        Minkä ikäisiä oikeesti ootte kun ette osaa kirjoittaa kunnolla? Tollasten vauvojen pitäis mennä hiekkalaatikolle leikkiin. -.-'


      • Meraga Steven
        OletDorka kirjoitti:

        Minkä ikäisiä oikeesti ootte kun ette osaa kirjoittaa kunnolla? Tollasten vauvojen pitäis mennä hiekkalaatikolle leikkiin. -.-'

        HAISTA HOME. Ei sun täällä tarvi käyä, jos oot vaan ilkkumassa neiti "täydellinen".


      • Meraga Steven

        Ei mulla ole omia nettisivuja, mutta blogi mulla on. En vain oo saanu tethtyä Steven sarjakuvan ekaa sivua valmiiks. Panen se kuvan sinne blogiin, kun se on valmis.:)
        Olen pannut blogiini vain parin kuvan ja kirjotellut sinne... koska tein sen tänään.
        Blogiini pääsee osotteella meragasteven.123kotisivu.fi.


    • Meraga Steven

      Nonniin! Nyt on Steven sarjan sivu 1 valmis! pistin sen juuri mun blogiin. Saa käydä kattomassa minkälainen töherrys siellä onkaan :)

    • Meraga Steven

      He he he... Saimpas tehtyä jotain kiinnostavampaa mun blogiin... tietoja Stevenistä, Ragusasta ja Chirasta! On siellä myös se vieraskirja ja yks semmonen jännä armeija kuva Chirasta, Stevenistä ja Ragusasta. Onko kukaan kiinnostunut? Onko joku käynyt kattomassa? Hyvä jos ketään kiinnostaa... :P saffura, kävitkö mun blogissa vilkaisemassa paikkoja?

      • Meraga Steven

        Hahhah.... Tiedän vain kaksi tyyppiä, jotka käyvät sivuillani... Rocket


    • puususi

      Terve! Olen tehnyt oman sarjakuvasivuston. Se ei ole Ginga-tyylinen, mutta koirista kertoo. Pikku kysymys kaikille, aloittaisinko pistämään Zeru sarjistani sivuilleni? Olisko siinä järkee? Se on... en nyt tiiä niin Ginga-tyylinen, mutta manga silti. Kiinnostaisiko ketään? Uhmp! Kotisivujeni osoite: http://puususi.suntuubi.com ,

      Ja toinen sivustoni: http://www.webbisivu.com/Elementtisudet

      :D

      • Meraga Steven

        No tee ihmeessä!!:D Zeru on hyvä sarjis, ja ois kiva jos muutkin pystyis lukkeen sitä :)


    • Rocket<3

      Puususi- Voitko tehdä joskus Kiraista:333

    • puususi

      Kyllähän minä voin! Mutta on ongelma, Zerun alku on niiiiiiin HUONOSTI TEHTY! Olen mietiskellyt, aloittaisinko Zerun kokonaan alusta, tottakai juoni pysyisi samana. En tiedä jaksaisinko. Kiraista ei ole mitään ongelmaa.

    • BlackJudas

      Mun pitäis laittaa sivuilleni tietoja Judaksen muista henkilöistä. En kyllä varmaan rupea tekemään tietokoneella 8(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe