Niin että jos jollakin oli/on kiinnostusta omiin mangoihin, niin kertokaa! Tekeekö joku ginga tyylillä? Minä teen. Eli Täällä voi puhua gingasta ja omista mangoista. Parhaat itselläni ovat Chira, Steven, Ragusa. Esim. Meraga densetsu Steven on ehdoton ykkönen. (Tulihammas legenda Steven) Steven on ruskeavalkoinen Akita äitinsä, Chiran puolelta ja Itäsiperianlaikaa isänsä, Ceroshin (Keroshi) puolelta. Pääpahis Stevenissä on susi nimeltään Gerekato. Stevenin paras ystävä on Siperian Husky Ged, joka suunnilleen sinisen värinen. Stevenilläkin on jo pentuja nimeltään Ragusa (Päähenkilö, poika), Vega (poika), Spica (tyttö), Regulus (poika). Stevenin puoliso on punaisen värinen Akita, nimeltään Hayley. (Heilii)
Teettekö itse mangaa?
17
95
Vastaukset
- OletDorka
Siperianhusky tulee yhteen, dorka! Oikeesti, miten et voi EDES tuota tietää?
- Rocket ♥
Teenhän mie omaa mangaa ja parhaiten on onnistunut Judas, josta myös pidän eniten. :)) Mutta ketään ei kuitenkaan kinosta, joten en ala selittelemään Judaksen elämänkertaa:))
- Meraga Steven
Ite olet piipin dorka. KAIKILLA tulee joskus kirjotusvirheitä!!! DORKA!!!
- saffura
Meraga Steven- onko sinulla omia nettisivuja, josta sarjakuvaasi voisi lukea? Luen plajon toisten tekemiä Ginga-tyylisiä sarjakuvia ja sinun kuvauksesi herätti mielenkiintoni ^___^
- OletDorka
Minkä ikäisiä oikeesti ootte kun ette osaa kirjoittaa kunnolla? Tollasten vauvojen pitäis mennä hiekkalaatikolle leikkiin. -.-'
- Meraga Steven
OletDorka kirjoitti:
Minkä ikäisiä oikeesti ootte kun ette osaa kirjoittaa kunnolla? Tollasten vauvojen pitäis mennä hiekkalaatikolle leikkiin. -.-'
HAISTA HOME. Ei sun täällä tarvi käyä, jos oot vaan ilkkumassa neiti "täydellinen".
- Meraga Steven
Ei mulla ole omia nettisivuja, mutta blogi mulla on. En vain oo saanu tethtyä Steven sarjakuvan ekaa sivua valmiiks. Panen se kuvan sinne blogiin, kun se on valmis.:)
Olen pannut blogiini vain parin kuvan ja kirjotellut sinne... koska tein sen tänään.
Blogiini pääsee osotteella meragasteven.123kotisivu.fi.
- Meraga Steven
Nonniin! Nyt on Steven sarjan sivu 1 valmis! pistin sen juuri mun blogiin. Saa käydä kattomassa minkälainen töherrys siellä onkaan :)
- Rocket<3
Saffura
Ei sua varmaan kiinnosta mutta tossa on osoite mun "blogiin"
http://judas.nettisivu.org/etusivu/ - saffura
Rocket<3 kirjoitti:
Saffura
Ei sua varmaan kiinnosta mutta tossa on osoite mun "blogiin"
http://judas.nettisivu.org/etusivu/Rocket
- Meraga Steven
He he he... Saimpas tehtyä jotain kiinnostavampaa mun blogiin... tietoja Stevenistä, Ragusasta ja Chirasta! On siellä myös se vieraskirja ja yks semmonen jännä armeija kuva Chirasta, Stevenistä ja Ragusasta. Onko kukaan kiinnostunut? Onko joku käynyt kattomassa? Hyvä jos ketään kiinnostaa... :P saffura, kävitkö mun blogissa vilkaisemassa paikkoja?
- Meraga Steven
Hahhah.... Tiedän vain kaksi tyyppiä, jotka käyvät sivuillani... Rocket
- puususi
Terve! Olen tehnyt oman sarjakuvasivuston. Se ei ole Ginga-tyylinen, mutta koirista kertoo. Pikku kysymys kaikille, aloittaisinko pistämään Zeru sarjistani sivuilleni? Olisko siinä järkee? Se on... en nyt tiiä niin Ginga-tyylinen, mutta manga silti. Kiinnostaisiko ketään? Uhmp! Kotisivujeni osoite: http://puususi.suntuubi.com ,
Ja toinen sivustoni: http://www.webbisivu.com/Elementtisudet
:D- Meraga Steven
No tee ihmeessä!!:D Zeru on hyvä sarjis, ja ois kiva jos muutkin pystyis lukkeen sitä :)
- Rocket<3
Puususi- Voitko tehdä joskus Kiraista:333
- puususi
Kyllähän minä voin! Mutta on ongelma, Zerun alku on niiiiiiin HUONOSTI TEHTY! Olen mietiskellyt, aloittaisinko Zerun kokonaan alusta, tottakai juoni pysyisi samana. En tiedä jaksaisinko. Kiraista ei ole mitään ongelmaa.
- BlackJudas
Mun pitäis laittaa sivuilleni tietoja Judaksen muista henkilöistä. En kyllä varmaan rupea tekemään tietokoneella 8(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864