Tarkoitus tapetoida myös patterien takaa
eli miten irroitus onnistuu seinistä?
Lämmitys kaukolämpö.
Onnistuuko ilman että pitää sulkea patterit ja tyhjentää ne?
Onnistuuko ensikertalaiselta vai pitäiskö unohtaa noi ikkuna seinät?
patterien takaa tapetointi
3
6328
Vastaukset
- peke
teet vaan vähän pidemmän vuodan että se yltää patterin taakse näkymättömiin. Kukaan ei taida irroottaa pattereita tapetoinnin takia. Jalkalistat kuitenki hyvä ottaa irti. Saat silloin tapetin alapään siististi piiloon
- Tapetoinut
Itse tapetoin makuuhuoneen kokonaan itse ja myös patterin takaa, siten että ensin piti saada vanha vinyylitapetti pois, kastelin (liisteri/vesi seoksella) kunnolla harjalla ja annoin vaikuttaa hetken ja poistin (patterin takaa, en saanut ihan kaikkea vanhaa tapettia pois). Sitten vain levitin liimaa pienellä telalla sinne patterin taakse ja leikkasin sopivan kokoisen tapetin palan ja liu´utin sinne, painelin kiinni tapettilastalla (ilmakuplat pois). Sain tapetin paremmin patterin taakse, kun se ammattilainen joka oli tapetin sinne makkariin laittanut. Vanha tapetti (talo rak.v98) oli todella huolimattomasti laitettu alunperin mm. hirveitä ruttuja nurkissa ja patterin takaa repsotti miten sattuu.
Tämä oli muuten minun ensimmäinen kerta, kun tapetoin patterin takaa. Kyllä nainenkin näköjään osaa, jos vain haluaa. - irrotus
Vesipatterin saa kyllä irtikin , kun ensin sulkee molemmat ylä ja ala venttiilit. Sen jälkeen irroittaa yläreunasta ja laittaa sormen yläpään tiiviiksi tulpaksi ottaa alapäänkin irti ja nostaa patterin pystyyn lähes kaikki vesi pysyy patterissa , kun ei saa ilmaa. Pienillä pattereilla onnistuu helposti. Patterin voi tyhjentää tai koittaa laittaa vesineen takaisin. Ilmattava se on joka tapauksessa ja uutta vettä on laskettava tarvittaessa järjestelmään.
Ei kyllä kannata tehdä taloyhtiöissa ja kerrostaloissa TAPETOINNIN TAKIA, vaan tehdä kuten vastauksissa ehdotellan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691