Minkä kokoinen akvaario niillä pitäisi olla, kävisikö sellainen poikas akvaario? Entä pitääkö niille olla toinen tulilisko seurana? Mitä ne syö?
Minkä kokoisiksi ne kasvaa? Elin ikä? Paljonko ne maksaa suurin pirtein? Mistä Erottaa että onko se tyttö vai poika?
-KIITOS JO ETUKÄTEEN-
Tuliliskoista
6
306
Vastaukset
- Miimu
Miten olisi tuo liskot osio?
Saattaisivat olla kinnostuneempia.- ...
ne eivät ole liskoja, vaan pyrstösammakoita.
- Skinkki
... kirjoitti:
ne eivät ole liskoja, vaan pyrstösammakoita.
Täältä löytyy paljon tietoa tuliliskoista..
http://www.matelijat.info/tulilisko/
- zerti
Sammakkoeläimet-osiosta löytyy tietoa. Kahdelle tuliliskolle 60-litranen on muistaakseni minimi. Yhdelle minimi on 40 litraa, mutta kannattaa silti ostaa isompi.. Riippuu minkäkokoinen poikasakvaariosi on. (?) Alle 40 litraseen ei saa pistää vakituisesti tuliliskoa eikä kalojakaan. Eli jos poikasakvaariosi on sellanen 5-litranen muovipurkki, pitää sinun hommata ehdottomasti ihan kunnon allas. Suosittelisin sellasta 60-100 litrasta.(: Kannattaa mielummin ottaa kaksi liskoa, niin saavat toisistaan seuraa. Tuliliskot syö mm. pakastetoukkia, verimatoja ja surviaisia. Niitä kaikkia saa eläinkaupasta. Tuliliskojen elinikä voi olla hyvässä hoidossa jopa yli 15 vuotta, joten mieti tarkkaan jaksatko hoitaa niitä niin kauan. Itse olen maksanut liskoistani 20e /kipale. Sukupuolta on vaikea erottaa. Mutta lue vielä lisää tuolta sammakkoeläimet-osiosta.(:
- sansu
Mitä minä olen eläinkaupoissa nähnyt tuliliskoja niin kaikki ovat olleet 10€ tai alle... mistä olet omasi ostanut!? :)
- zerti
sansu kirjoitti:
Mitä minä olen eläinkaupoissa nähnyt tuliliskoja niin kaikki ovat olleet 10€ tai alle... mistä olet omasi ostanut!? :)
Hups. Sori, siis se olikin että ne oli 10/ kipale, mut yhteensä 20 egee.. sori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954