http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288550341775.html
Vain yksi ranskalainen automerkki mahtui top kymppiin ja se ei ollut rellu. No miksi pitäisi luottaakaan kun merkki viihtyy AINA autojen laatututkimusten viimeisten joukossa vuodesta toiseen.
Renaultiin ei luoteta
4
286
Vastaukset
- ex Lagunisti
Nimim luotetuin puhuu silkkaa asiaa ainut asia millä uudemmat Rellut voi loistaa
on hyvä ruostesuojaus eli jo maahantuojan toimesta autot massataan kunnolla.
Siihen ne kehut sitten jäi... - nyk. tero
Siihenhän ne teidän kokemukset Relluista jääkin; TILASTOIHIN!
- Tipasta Megaan
Tätähän tämä mielikuvamaailma on. Mitäs vikaa Rellussa muka on. Mutta ei luoteta. Ja kun määrätyt japanilaismerkit juoksutetaan takaisinkutsusta takaisinkutsuun, niin niihin luotetaan. Pitää arvostaa tällaista logiikkaa.
No joo, japsien mainehan on eilisen heijastusta. Silloin ne pelasivat ja kestivät. Moni vannoutui silloin niihin merkkeihin. Ajat ovat muuttuneet, mutta vannoutuneimmat eivät niin vain halua luopua uskomuksistaan. Kehutaan omaa, johon on sitouduttu. Ja piilotellaan sitä, että kiesi kököttää pajalla.
Tilastotiedotkin puhuvat itse asiassa karua kieltä, eri suuntaista kuin tuo "luottamus". Tuoreet eurooppalaiset luotettavuustutkimukset eivät anna kovin hyvää kuvaa japseista.
- tm-testivoittajakin
Osatotuus. Jos katsotaan mikä on ranskalaisten luotetuin automerkki, niin Renaulthan se on. Kyselyt ovat mielikuva-asioita, ne eivät perustu todellisiin vertailuihin. Ei minulla ole henkilökohtaista kokemusta läheskään kaikista autoista, eli voin vastata vain että tykkään Renaultin insinööreistä, kaikki muu olisi mutua. Hiljainen & taloudellinen auto.
http://www.rdtrustedbrands.com/tables/Winners by country.country.France.shtml
Varmaan Skodakin on ihan hyvä, mutta en minä varsinaisesti halua ostaa sellaista. Ai niin, eihän Tsekkien luotetuin merkki ollutkaan suomalaisten listalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 282960
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva302315En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2852182Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän5091941- 1761857
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4061506Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.91382Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861159Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j151154Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n71105