Hotellin respa auki vain päivisin??

tyhmä kuin saapas

Eli varasin tuossa matkan ja varauksen jälkeen huomasin että kysesessä hotellissa on vastaan otto vain päivisin auki?? ja kone laskeutuu kyseiseen kohteeseen vasta myöhään illalla. Ei kai se tarkoita että siellä joutuu sitten aamun odottelemaan että pääsee omaan huoneeseen?? vai ??

9

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulkukoira

      No ei joudu ei kunhan otat yhteyttä ja ilmoitat tuloaikasi, me olemme usein saaneet jo postiakin jossa tätä kysytään, mutta toki voit toimia oma-aloitteisesti.

    • järki käteen

      Kannattasko helvetti soikoon kysyä sieltä vitun hotellista eikä tällä paskapalstalla??

      • Lyhyt kysymys

        Miksi kiroilet? Onko sinun paha olla?


      • Mistä tiesit?
        Lyhyt kysymys kirjoitti:

        Miksi kiroilet? Onko sinun paha olla?

        On, oksettaa. Entä sinulla?


      • Kaupan päälle
        Lyhyt kysymys kirjoitti:

        Miksi kiroilet? Onko sinun paha olla?

        En heti huomannut, mutta kysyit muuten kaksi kysymystä. Ei haittaa.


      • efwr fwerf

        Et ole ymmärtänyt keskustelupalstan ideana, täällä on ideana VASTATA kysymykseen, eikä niin että vastaan siihen mistä tieto voisi löytyä


      • Mitä ihmettä sanot
        efwr fwerf kirjoitti:

        Et ole ymmärtänyt keskustelupalstan ideana, täällä on ideana VASTATA kysymykseen, eikä niin että vastaan siihen mistä tieto voisi löytyä

        No jos sinun viestejäsi lukee, niin ei ihmekään, ettei ymmärä. Luehan uudestaan tuo, mitä kirjoitit. Siinä ei ole järjen hiventäkään.


      • voi meitä

        NIIIn, "järki käteen" olisi kannattanut tuo ilmaus huutaa vaikka hyvälle naapurillesi, eikä tänne "pas... palstalle". Kun ei ollut edes "tyhmien kysymysten palstalla" muuta asiaa.
        Niinkuin jo todettu - jos on lomamatkojen järj. matka - respa on auki. Omatoimi niin soita hotelliin tuloaikasi


    • On tosiaankin

      olemassa sellaisia 'itsepalvelu'-hotelleja, joiden respat ovat auki vain tiettynä aikana/aikoina päivästä. Itse olen tällaisissa majoittunut esim. Ranskassa.

      Huoneeseen ei päässyt ennen respan avautumista, sillä siellä oli varhaiseen aamuun ajoittuneena saapumisaikana paikalla vain siivooja, jolla ei ollut valtuuksia päästää ketään sisään. Lisäksi uuden asiakkaan sisäänkirjautuminen vaati kulkukortin aktivoinnin, joka tuossa kyseisessä hotelissa tapahtui joka päivä klo 12-14 välillä. Siis niidenkin, jotka asuivat hotellissa useamman vuorokauden. Ystävällinen siivooja tosin antoi minun käyttää naistenhuonetta, mutta sen jälkeen palasin autoon nukumaan ja odottamaan respan avautumista.

      Mutta todellakin kannattaa olla yhteydessä suoraan hotelliin ja kysyä mahdolisuuksista päästä kirjautumaan sisään silloin kun respa ei ole auki. Jos se ei onnistu, eikä ole mahdollista järjestää itseään johonkin järjelliseen paikkaan odottelemaan, niin hotellin vaihto lienee paikallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe