Joutuuko kertauksiin enään kun on täyttänyt 60 v olen kers.
kertaukset
11
354
Vastaukset
- Old boy
Ei joudu
- älä saatana
No shit sherlock.
- Niilo-setä
Kyllä minut kutsuttiin YH:n aikana palvelukseen vaikka olin jo 72 vuotias. Jatkosotaan en enää joutunut.
- luuta-nantti
Oletkin sitten jo n. 150 vuotta? Onnitteluni.
- Siitä vaan sano
Kyllä tässä 68 vuotiaana vielä sisseiltiin Pahkajärvellä täysissä kamppeissa kaksviikkoa.Eikä tehnyt tiukkaa yjtään.
- korohorot
Senjälkeen taisit jäädä telaketjun alle....
- rjtyjtyjk
Mun mielestä yli 60 - kymppisten peffat on sexyjä...Tulkaa kertauksiin, niin täytän perseenne kastikkeellani.
Terveisin kapteeni Suikka - Galvanoitu anus
Ihanaaaa, haluun et kapteeni Suikka ottaa mut rajusti takaapäin!!!!!
- Vanha Luti
Minä jouduin kertaamaan ja olen sentään 75v luutnantti? Otti hiukan voimille juosta ase kourassa n 20m hyvää tietä. Olimme 2vk leirillä ja oli ihan mukava tunnelma, minulla oli hiukan rommia pullossa lämmikkeeksi.
- res psj
No voi per... Juuri täytin 59 ja ajattelin, ettei kertauksiin enää tarvitsi mennä. On tämä ihme touhua. On maanpuolustus huonossa hapessa, kun ikämiestenkin pitää kertauksissa juosta.
- fuck finland
Ei tarvii mennä. Itsekin sain anelun tulla, mutta näytin keskisormea. Olen alle 100 vuotias.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770