Joutuuko kertauksiin enään kun on täyttänyt 60 v olen kers.
kertaukset
11
313
Vastaukset
- Old boy
Ei joudu
- älä saatana
No shit sherlock.
- Niilo-setä
Kyllä minut kutsuttiin YH:n aikana palvelukseen vaikka olin jo 72 vuotias. Jatkosotaan en enää joutunut.
- luuta-nantti
Oletkin sitten jo n. 150 vuotta? Onnitteluni.
- Siitä vaan sano
Kyllä tässä 68 vuotiaana vielä sisseiltiin Pahkajärvellä täysissä kamppeissa kaksviikkoa.Eikä tehnyt tiukkaa yjtään.
- korohorot
Senjälkeen taisit jäädä telaketjun alle....
- rjtyjtyjk
Mun mielestä yli 60 - kymppisten peffat on sexyjä...Tulkaa kertauksiin, niin täytän perseenne kastikkeellani.
Terveisin kapteeni Suikka - Galvanoitu anus
Ihanaaaa, haluun et kapteeni Suikka ottaa mut rajusti takaapäin!!!!!
- Vanha Luti
Minä jouduin kertaamaan ja olen sentään 75v luutnantti? Otti hiukan voimille juosta ase kourassa n 20m hyvää tietä. Olimme 2vk leirillä ja oli ihan mukava tunnelma, minulla oli hiukan rommia pullossa lämmikkeeksi.
- res psj
No voi per... Juuri täytin 59 ja ajattelin, ettei kertauksiin enää tarvitsi mennä. On tämä ihme touhua. On maanpuolustus huonossa hapessa, kun ikämiestenkin pitää kertauksissa juosta.
- fuck finland
Ei tarvii mennä. Itsekin sain anelun tulla, mutta näytin keskisormea. Olen alle 100 vuotias.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k46732Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702