Joutuuko kertauksiin enään kun on täyttänyt 60 v olen kers.
kertaukset
11
324
Vastaukset
- Old boy
Ei joudu
- älä saatana
No shit sherlock.
- Niilo-setä
Kyllä minut kutsuttiin YH:n aikana palvelukseen vaikka olin jo 72 vuotias. Jatkosotaan en enää joutunut.
- luuta-nantti
Oletkin sitten jo n. 150 vuotta? Onnitteluni.
- Siitä vaan sano
Kyllä tässä 68 vuotiaana vielä sisseiltiin Pahkajärvellä täysissä kamppeissa kaksviikkoa.Eikä tehnyt tiukkaa yjtään.
- korohorot
Senjälkeen taisit jäädä telaketjun alle....
- rjtyjtyjk
Mun mielestä yli 60 - kymppisten peffat on sexyjä...Tulkaa kertauksiin, niin täytän perseenne kastikkeellani.
Terveisin kapteeni Suikka - Galvanoitu anus
Ihanaaaa, haluun et kapteeni Suikka ottaa mut rajusti takaapäin!!!!!
- Vanha Luti
Minä jouduin kertaamaan ja olen sentään 75v luutnantti? Otti hiukan voimille juosta ase kourassa n 20m hyvää tietä. Olimme 2vk leirillä ja oli ihan mukava tunnelma, minulla oli hiukan rommia pullossa lämmikkeeksi.
- res psj
No voi per... Juuri täytin 59 ja ajattelin, ettei kertauksiin enää tarvitsi mennä. On tämä ihme touhua. On maanpuolustus huonossa hapessa, kun ikämiestenkin pitää kertauksissa juosta.
- fuck finland
Ei tarvii mennä. Itsekin sain anelun tulla, mutta näytin keskisormea. Olen alle 100 vuotias.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481