Kotkan paras autokorjaamo?

hukka ei peri

Mikä on Kotkan paras tai parhaimmat autokorjaamot? Itse veikkaisin linja-autoaseman korjaamoa olikohan Pikku-hukka vai mikä nimeltään?

62

8934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tuota...

      Auto- Hellberg tai Auto ja Akku .

      • AmmaTTILAINEN

        Kotkan auto ja Rutku huolto ja hoitokeskus (vene ja möljäys huolto ja rassaus)


    • ja tuota

      allun auto, Jumalniemessä

      • Vi trivs i Pyttis

        Ruotsia puhuville asiakkaille se Barnets Bilcenter ,jag rekommenderar !


    • rutapihan pauli

      Ratapihan auto, aina järjestyy asiat samoin maksuhommat ja hyvät kuitit saa mukaan josta näkee kaiken mitä on tehty.

      • Passatti vm 1997

        Länsi-Auto ,siellä Vehon naapurissa. Mukava henkilökunta ja hyvät huoltotilat.


      • Anonyymi

        Tekee enemmän kuin pitää, törkeää, esim merkkihuollossa osat ja työ n 300€
        Ratapihan autossa n 800€
        Pyydettiin vain yhen pyörän laajerin vaihto, tekivät lisäksi molempiin pyöriin jarrut kilvet, kystmättä mättä lupaa. KANNTTAA AINA VIEDÄ MERKKIHUOLTOON


    • datsun 100a

      allu on best! saa..tanav...u!

    • .,.,,.,.

      Olen ihan kokeilumielessä käyttänyt kolme viimeistä kertaa Pikku-Hukassa ja yllättynyt todella positiivisesti. Vaativammatkin korjaukset onnistuu eivätkä kiukuttele vaikka tuo itse tilatun osan.

      • ford20000

        Vauhti-Vaunu Jumalniemessä.


    • vee-seitenkymppi

      Hienosti ne tossa uudessa Motonet-korjaamossa hoiti 10 vuotta vanhan Volvon huollon ja korjauksen. Oli paaaaljon halvempi keikka kuin Salpa.

    • hjk19

      JMH-autohuollossa ei mitään valitettavaa eikä ees maksanu paljon.

    • jpas

      No kävin motonet korjaamossa, ekaks vaihdatin jarrunesteet. Siitä menin sitten katsastukseen, ja tuomio oli, että jarrunippa vuotaa aika rankasti. Hetken päästä takaisin korjaamolle, ja vaihdatin toisen jarrusatulan ja korjautin sen nipan. Korjaaja kävi koeajolla rempan jälkeen, ja lähdin sitten kotiin. Pihalla mietin että mikä kumma tuoksuu, ja kokeilin jarrulevyjä takaa, käsijarruvaijeri niin kireällä, että sormet melkein paloi, kun kokeilin niitä. kokeilin siinä sitten kässäriä, ja ei mennyt kuin 2-3 pykälää ylös. löysytin itse vaijeria, olipa onni, etten ajanut 3km pitempää matkaa, ois mennyt uudet levyt laakereineen paskaksi. Ehkäpä nyt laiskuuteni loppuu ja alan itse tekee remontit...

      • 235252523

        Motonet osat ja lähes yhtä laadukkaat korjaajat. MITÄ MUUTA VOIT ODOTTAA?????


    • Autoilija

      Haminan seudun auto. Siellä on käytetty työautoja ja joskus aikanaan omiakin, palvelu on ollut hyvä ja hinnatkaan ei päätä huimaa ja hommat on hoidettu erinomaisesti.

    • ukko maksaa

      uusia autoja ei tarvitse huoltaa, 5 vuotta ja vaihtoon

    • Sini Saarela

      Kymin aseman autokorjaamo hoitaa edullisesti korjaukset Mossesta Mesekseen.
      Kuittia ei tosin myönnetä takuusta nyt puhumattokoon.
      Kysy myös edullisia moottorisahoja ja kopuroita ym. liiterisatoa.

    • jupexi

      Kotkan keltakalliolla on kotkan- auto ja vensähkö korjaamo. Autoni jäi tielle ja sieltä tultiin auto noutamaan ja samana päivänä vielä tehtiin kuntoon. Todella hyvä palvelu ja ammattitaitoinen korjaamo. SUOSITTELEN :-)

      • Ekajavika

        Ei osannut Kian vikakoodeja lukea, yritti monta kertaa eikä saanut yhteyttä autoon. Olis kyllä ollut halukas uusimaan johtoja etupenkin alta arviolta ,mutta sanoin,että nou thanks. Sen jälkeen menin Caaraklinikalle ja siellä vikakoodin luenta onnistui heti.


      • eisinneenääikinä

        Minulta"sääti"ajovalojen suuntauksen. Katsastuksessa tuli kuitenkin ajovalon suuntauskorjaus koska näytti liikaa vasemmalle. Ei kuulemma nuo sähköviat tunnu hänen pajalla selviävän kovinkaan hyvin. Uran vaihto tai takaisin imatralle..vai oliko pakko lähteä sieltä.


    • antonnius

      ois pysyn siel imatralla korjaamas veneitään, susi paja koko autosähkö

    • Toyotahemmo

      Ehdottomasti Toronen Peippolassa. Hyvä ja huolellinen...

      • MerkkihuoltoHoitaaHommat

        Laatu on lähty. Kiitos ei toista kertaa. Laatu on nähty autoissa ja moottoripyörissä. Samaa kuraa.


    • KantapäänKautta44

      Kun teetät peltitöitä, niin panosta liikkeeseen jossa mennään laatu edellä.
      Kukaan ei kysy kauan tuossa meni, vaan kuka sen teki. Hyviä ei kannata paljastaa. Puskaradio hoitaa mainonnan.

    • AjanSaksalaisella

      On asioita joiden hoito onnistuu merkkikorjaamolla muutamassa minuutissa ja paljon edullisemmin kuin muualla.

      >>>Raitisilmasuodattimen vaihto<<<<<

      Auto halliin, auto ulos aika noin 10min.

      • AjanAasialaisella

        On paljon asioita mitkä voi tehdä itse muutamassa minuutissa, vaihtaa raitisilmasuodattimen itse. Ostaa saman suodattimen tarvikkeena, kuin maksaa samasta suodattimesta hienossa paketissa 3x hinta ja maksaa pahimmillaan 10min työstä 1h hinta.


      • Anonyymi

        No raitisilmasuodattimen vaihto onnistuu ihan kotonakin omin käsin ja ei maksa mitään 😆


    • JuskaPattu

      nygren on vissiin eläköityny

      • Koska.parjaamo

        Toivottavasti ja Nygreenillä kotkan ammattitaidottomimmat asentajat.


      • IlmastointikinHuoltamati

        Voisitko kuitenkin paljastaa ne AMMATTITAITOISET, jotta saisin tiedon kelle vien autoni jakopääremppaan.


      • Koska.parjaamo
        IlmastointikinHuoltamati kirjoitti:

        Voisitko kuitenkin paljastaa ne AMMATTITAITOISET, jotta saisin tiedon kelle vien autoni jakopääremppaan.

        Jaa-a, ei ole noita jakopää huolisia autoja ollut. Hakamäen autohuolto. Motonet kierrä kaukaa, ei tarvitse sitten muualla korjauttaa korjausta kuntoon.


    • HirssaarenAsukki53

      Jos olisin nuori, niin alkaisin autokorjaamoyrittäjäksi, palkkaisin 4-5 huippuasentajaa, joille maksaisin paikkakunnan parasta palkkaa, huolehtisin heidän työhyvinvoinnistaan, koulutuksestaan ym. Kun työntekijät ovat silminnähden sitoutuneita työhönsä. asiakas tulee kerta toisensa jälkeen käyttämään heidän työpanostaan. Pienellä paikkakunnalla tunnetaan kaikki todella hyvät asentajat, heidän saamiseen saman katon alle on kiinni palkasta ja monesta pienen pienestä asiasta.

    • EnsiVuonnaTaas

      Minä "kasaisin" asentajat merkkikorjaamoilta.

      Volvo
      Volkkari


      Jo pelkkiä merkkikohtaisia jakopääremontteja( vuodet tai kilometrit täynnä) olisi pojilla, vaikka kuinka paljon.
      Näitä töitä teetetään yleensä merkkiliikeessä, vaikka hinta on yleiskorjaamoa noin 20% kalliinpi.

      • MoniUraHihna

        Jakopääremontit ja Ilmastointihuollot. Näiden töiden erikoismiehille löytyy töitä mielinmäärin.
        Mitään muuta ei tarvitse osata. Asentaja joka keskittyy/kouluttautuu tekemään suosituille kärkimerkeille ko. korjaustöitä saa tehdä niitä 40h/vko, asiakkaita riittää.

        Siisti 1-2 miehen korjaamo pystyyn, lehtimainos mitkä merkit ja tarkat hintatiedot.


      • FiG6qTA

        Juuri noin. Veikkaan, että tälläkin hetkellä talousalueella noin 100 autoilijaa, joilla on tullut kilometrit jakopäänosalta täyteen.


    • DasOliTunti

      Työaika tietenkin merkkikohtainen, mutta noin tunnin puolentoistunnin hujakoilla mennään.

    • AjanSaksalaisella

      Ajoturvan vuoksi käytän merkkiliikettä. Tosin kaskovakuutus ajaa saman asian.
      Myös korjaamoketjuilla on vastaava palvelu.

    • TäyttäPaskaa

      Oli pakko tulla tänne kertomaan, ettei vaan kelleen muulle käy, niin kuin minulle. Älkää ikinä viekö autoanne Motonetin korjaamolle ANTTILA & SAS!! Vein autoni sinne, tarkoituksenani vaihtaa öljyt ja yksi anturi. Soittaessani kysyäkseni koska voisin autoni hakea minulle ilmoitettiin, että autostani oli kytkin hajonnut siellä heidän käytössään. Kysyessäni kuinka asian suhteen toimitaan, vastaus oli, että annat vaan lisää rahaa.. Siis 300e tuli lisämaksua kytkinsylinterin vaihdosta! Korjaamo ei tullut hinnassa, eikä missään muussakaan vastaan. Sanoivat vain että kulutusosa ja niitä voi mennä koska vain. Siis mitä helvettiä, vein autoni öljynvaihtoon, enkä kytkinremonttiin. ÄLKÄÄ KUKAAN KOSKAAN VIEKÖ AUTOANNE MOTONETIN ANTTILA & SAS KORJAAMOLLE!

      • sutta.ja.sekundaa

        Sama mene jatkuu näköjään Keijonkin jälkeen. Asentajat oikeasti peestä. Minunkin auto piti korjauttaa merkkikorjaamossa Motonetin jälkeen. Keijo maksoi senkin.


      • LupaanEttenVie

        No en mene ikinä. Niin paljon on Motonettia täällä parjattu, että itse en ainakaan vie. Tiedän pari ok korjaamoa, jossa hinta ja työ ollut ok. Niihin vien.


    • HaminanSuuntaan

      Minä vien autoni korjaamolle, josta saan aamukahvit, sijaisauton ja paikkakunnan parasta ammattitaitoa. Aittakorvesta sinne lienee 10-12km matka.

      • Puskaradio

        Minä vien harvoin autoni korjaamolle, siellä ei saa kahvia, siellä ei tarvitse maksaa hienoista tiloista kahvin takia. Ainoastaan edullisesta ja laadukkaasta työstä, sekä tarvittessa saa veloituksetta sijaisauton. Matkaa sinne on sopivasti.


    • Das

      Aamukahvi, mahdollisuus Ylen aamu-uutisten katsomiseen, ennen kun lähden lämpöisellä/ilmaisella sijaisautolla töihin. Ei 55" taulutelevisiota, ei 30000€ sijaisautoa, ei edes moccamasteria, mutta minulle kelpaa. Auton kunnostaminen kohtuuhintaan riittää.

      • Valintansa.kullakin

        Minä juon aamukahvin kotona ja katson uutiset samalla. En todellakaan lähde näitä autokorjaamolle tekemään.


      • Anonyymi
        Valintansa.kullakin kirjoitti:

        Minä juon aamukahvin kotona ja katson uutiset samalla. En todellakaan lähde näitä autokorjaamolle tekemään.

        Juo aamukahvit korjaamon teräväpiirtotelevisiota katsellen.
        Myös vapaapäiväkahvit (avoinna myös la) tulee juotua aika usein lähellä katsastuskonttoria.


    • kotk1

      vaikka muut parjaavat niin sain itse hyvää palvelua motonet korjaamossa sai sitä mitä tilasin.ja hintakin oli sitä mitä sovitttiin. Joskus ne kuluvatkin osat menevät rikki, kiitos pojat.

      • Ruuuzbvi

        No et varmaan ollu siinä kotkan motonetissä. Kerran ku mieki olin siinä vantaalla ni oli ihan eri tyyli.


    • Johdot

      Motonet Kotka saa minulta täydet 10 pistettä. Sovittu korjaustyö tehtiin huolella, myös hinnoittelu/laskun loppusumma ei ylittynyt senttiäkään.

    • ojjkj

      Auto Suni ehdottomasti paras.

      • Niiskuneiti88

        Auto Sunilla on söpöimmät mekaanikot Kotkan alueelta😙


      • DisneyPrinssi

        Se, että auto-sunin mekaanikot ovat kauniita, tuo myös miesasiakkaita huollattamaan autonsa Keltakalliolle.


    • Anonyymi

      Vien autoni aina naapurin miehelle joka on tekemisen kautta vuosien aikana itseoppinut korjaaja. Ei ole kallis ja aina onnistuu ,kun vaan on oikeat osat mukana.

    • Anonyymi

      Anttilan pakoputkihuolto ainakin restauroi putken kuntoon ja säästi mm. katin ostolta kun oli laippa siitä ruostunut putki ettei tiivistä liitosta saanut. Erikoistunut pakoputkiin.

      T. Kasken huoltamo kärkkärin suunnassa ihan ok ainakin jarrurempat ja öljynvaihdot yms. pienet rempat. Isommista ei kokemusta. Ei tullut suurta laskua kun katsoi, että jarrusatula vielä hyväkuntoinen, että vain palat tarvitsee jne. et ei koittanut keksiä lisälaskutuskohteita.

      • Anonyymi

        Tuomon asentaja on osaava, varsinkin jarruhommissa huippu.


    • Anonyymi

      MIKKO PALVIMO:n toimiala on Yleiskäyttöön tarkoitettujen koneiden korjaus ja huolto Korpikatu 31, 48600 KOTKA. Tavoitatte meidät parhaiten puhelimitse

    • Anonyymi

      Aittakorven Auto. Huimaa vieläkin, niin kallis.
      Kiitos selityksistä

    • Anonyymi

      Paras autokorjaamo ei jätä vakiasiakasta pulaan. Aina löytyy muutama minuutti aikaa akuuttiin avunantoon.

      • Anonyymi

        Tiedän kuka ei auta, ei jousta tippaakaan.


    • Anonyymi

      Aittakorven Auton kierrän kaukaa.

      • Anonyymi

        miksi? avaa vähän mikä keissi?


    • Anonyymi

      Auto Suni ehdottomasti huonoin ja kallein.

    • Anonyymi

      Eipä ole Hakamäen Autohuollon lopetettua löytynyt mitään uutta ns. vakipaikkaa. Suosituksia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe