näytönohjaimen ajurit

tieto tarpeen

Mistä tiedän mitä ajureita näytönohjaimeni käyttää?
Näytönohjaimeni on Radeon 9600 Pro.

16

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiger
    • kypärä
    • näin katsot
    • ...

      homma hoidossa

    • matti

      Minä tein myös ohjeen kertomalla tavalla, mutta kun install-ohjelma käski sulkea muut ohjelmat ja sen jälkeen bootata. Niin teinkin.
      Mutta ennen kuin kone ehti sammua näytössä luki lopetetaan ohjelmaa: silloin palkit menivät nopeasti täyteen enkä ehtinyt lukea, mitä ohjelmaa yritettiin lopettaa. Mutta sen nöin että palkkien yläpuolella luki could not see me.
      Ajattelin että tämä oli virus ja tarkistin asian f-securella, enkä viruksia löytänyt. Onko muilla käynyt samalla lailla?
      Lisäksi havaitsin hitautta koneessa, esimerkiksi hiiren oikean korvan käyttö oli hidasta. Näytti siltä että valikot haihtuaivat näkyviin.
      Tämä ongelma kuitenkin korjaantui boottaamalla.
      En tiedä, voi olla että sittenkin olisi pitänyt poistaa vanha asennus ensin?
      Pitkä viesti mutta asiaa oli=).

    • alk.kysyjä

      voinko poistaa C\ati\support-kansion asennuksen jälkeen.
      Kansio on se mihinkä aluksi pyydettiin asentamaan, mutta kyseisessä kansiossa näytäysi olevan vain lähinnä setup-tiedostoja.
      Käsittääkseni ajuri asentuu windows\system32-kansioon???
      Kiitos aikaisemmille neuvojille ja tuleville;=)

      • asennus

        Ei tarvitse poistaa vanhaa ajuria yms. roippeita vaan ANNA sen uuden ajurin asennuksen mennä oletus sijaintiin!

        Eikä palomuuri ja virustentorjunta ohjelmaa tarvitse Tietenkään sulkea!


      • höpö höpöä

        Nuo jutut on niitä sarjassamme höpö höpö juttuja.

        Kyllä ATIN ajurit asentuu aivan hyvin vaikka vanhoja ei poistakkaan kunhan antaa uusien ajurien asentua oletus sijaintiin.


      • ATI
        höpö höpöä kirjoitti:

        Nuo jutut on niitä sarjassamme höpö höpö juttuja.

        Kyllä ATIN ajurit asentuu aivan hyvin vaikka vanhoja ei poistakkaan kunhan antaa uusien ajurien asentua oletus sijaintiin.

        >Kyllä ATIN ajurit asentuu aivan hyvin vaikka vanhoja ei poistakkaan kunhan antaa uusien ajurien asentua oletus sijaintiin.<

        Enhän mä ole tollaista väittänytkään!

        Olen vaan samaa mieltä Teron kanssa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000083&posting=22000000004335147


    • kyselijä

      Asensin ajurin jo vanhan pääle ja kaikki pelittää.
      Miten voin poistaa näin jälkikäteen tuon vanhan asennuksen?

      • helposti

        Mene Resurssien hallintaan.
        >Oma tietokone
        >Paikallinen levy (C)
        >ATI
        >Support, ja klikaa Oikealla korvalla sen Supportin allapuolella olevia kansioita>Ominaisuudet ja poista ne kaikki muut jätät siihen vain sen tänään lataamasi kansion.


      • täsmennys
        helposti kirjoitti:

        Mene Resurssien hallintaan.
        >Oma tietokone
        >Paikallinen levy (C)
        >ATI
        >Support, ja klikaa Oikealla korvalla sen Supportin allapuolella olevia kansioita>Ominaisuudet ja poista ne kaikki muut jätät siihen vain sen tänään lataamasi kansion.

        Siis poista ainoastaan siitä Support kansion alta ne vanhat Wxp-x2pk-catalyst..... nimiset kansiot, jätä vain se uusin tänään lataamasi.
        Älä siis poista muita kuin nuo Wxp-x2pk-catalyst..... nimiset vanhat kansioit.


      • varmuuden

        en viitti poistaa niitä roskakoriin, sitäpaitsi ne on asentunu system32-kansioon.
        VAIN asennusohjelma on asennunut ATi\SUPPORT-hässäkkään.
        Löysin kuitenkin ohjauspaneelista ATi-uninstall-kohdan.
        Voisiko tästä olla apua?
        Siinä ainakin pystyi valitsemaan, mitä ajureita voisi poistaa.


      • Mika
        varmuuden kirjoitti:

        en viitti poistaa niitä roskakoriin, sitäpaitsi ne on asentunu system32-kansioon.
        VAIN asennusohjelma on asennunut ATi\SUPPORT-hässäkkään.
        Löysin kuitenkin ohjauspaneelista ATi-uninstall-kohdan.
        Voisiko tästä olla apua?
        Siinä ainakin pystyi valitsemaan, mitä ajureita voisi poistaa.

        Jos olet jo asentanut ajurin ja se toimii hyvin niin älä ryhdy poistamaan mitään.
        Mutta jos haluat asentaa sen uudestaan niin tässä ohje:

        Poista vanha ajuri ennen uuden asentamista. Ajureiden poistaminen on tehty vähän tökerösti. Lisää poista sovelluksessa näkyy kolme eri ATI:n ohjelmistoa. Näppärin tapa poistaa ne kaikki on käynnistää ATICimUn.exe hakemistosta C:\Program Files\ATI Technologies\UninstallAll.

        Tuolta löytyvät asennusohjeet:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=1500000000000083&posting=22000000004321106

        http://www.kolumbus.fi/mikapj.kivioja/ati.htm


      • anna olla
        varmuuden kirjoitti:

        en viitti poistaa niitä roskakoriin, sitäpaitsi ne on asentunu system32-kansioon.
        VAIN asennusohjelma on asennunut ATi\SUPPORT-hässäkkään.
        Löysin kuitenkin ohjauspaneelista ATi-uninstall-kohdan.
        Voisiko tästä olla apua?
        Siinä ainakin pystyi valitsemaan, mitä ajureita voisi poistaa.

        Anna olla niiden vanhojenkin ajureiden, ei ne vie niin paljoa tilaa jotta niitä edes kannattaisi poistella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe