Ostarit

Shop1

Mikä Budabestin ostoskeskuksista olisi paras? Ja miten kaukana ne on Vaci utra kadulta? Miten niihin pääsee parhaiten, jos ovat kauempana.
Tykkäisin sellaisesta siististä, ja missä olis monipuolisesti kauppoja ym.

12

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pop955

      Liian laaja kysymys: Paras miten: koko, sijainti, halpuus, kalleus, laatu, sinisyyden määrä?

      Google Mapsista näet välimatkat.

      Riippuu TÄYSIN kohteesta ja siitä missä olet. Google Maps auttaa kivasti.

      West End on kait kansanomaisin ja Arena Plaza se "hienoin".

    • Pari täsmännystä Váci utca ei ole Váci út - kunhan katu on utca unkariksi ja út on tie :-) Eli kävelykatu ydinkeskustassa on Váci utca.
      20.3 jälkeen Budapestin suurin ostoskeskus on Árkád - sinne vie keskustasta M2 punainen linja pääteasemalle Örs vezér tere, Aréna Plaza on samalta metrolinjalta Keleti asemalta lyhyt kävelymatka.

    • Keskustatavaratalo

      Keskustan tavaratalo on Westend City Center http://www.westend.hu
      Samalla se on myös Budapestin suurin tavaratalo n. 400 kauppaa.
      Váci utca on turisteille suunnattu kävelykatu jossa tuskin kannattaa ostoksia tehdä eikä se ole edes mukava katu majoittumiseen.

      • Oletko varma

        Meinaatko , ettei paikallinen tiedä ,kumpi ostari on suurempi .? Vaan sinun täytyy laittaa kuitenkin oma näkemys asiaan.


    • Westend on keskustassa, metrolla: Nyugati - sinisellä linjalla M3
      Ja olikin se Budapestin suurin - nyt kun Árkádiin rakennettu lisä-osa - se on suurin ajan tasalla 20.3. alkaen :-)
      Ei ole Westendin tai Mammutin kanssakaan mitään ongelmaa, minä itse olen mainituissa ostareissa aina"hukassa" ja minusta Árkád ja myös Aréna plaza on edullisempaakin.

    • Jeeeeeeeeeeee!

      No siinä sai kaikki tietävä akka totuuden lukea.
      Ei pitäisi hölistä turhaa ,jos ei ole varma.

      Hyvä Opasmonika!

      • Oiivoii

        Tää kahjo on säälittävä ( varmasti kalju ja RUMA vailla itsetuntoa!) kommenteissaan ei varmasti muualla saa suutaan auki, mutta täällä vastaa aina asiattomia typeryyksiä.


    • Tallinnaan

      Minuakin v.ituttaisi ,kun toinen tietää paremmin . Ei mennyt maailmanmatkaajan neuvot nyt oikein.
      Hae Tallinnasta vaan viinasi ,ja neuvo missä siellä on isoin viinakauppa,jonko todella mötkö tiedätkin hyvin.
      Mene sinne oppaan neuvoja oikomaan

      • Tiedän.paremmin.kuin

        Kysyttiin tavarataloa. Ostoskeskus ei ole sama asia kuin tavaratalo. Edelleenkin suurin tavaratalo on Westend City Center. Joten opasmoonika ja tukijoukkonsa olivat (tosi nolosti) väärässä.


      • ostariakysyttiin
        Tiedän.paremmin.kuin kirjoitti:

        Kysyttiin tavarataloa. Ostoskeskus ei ole sama asia kuin tavaratalo. Edelleenkin suurin tavaratalo on Westend City Center. Joten opasmoonika ja tukijoukkonsa olivat (tosi nolosti) väärässä.

        Hah, mistä lähtien Westend City Center on ollut tavaratalo? Se on kyllä kauppakeskus. Se on kyllä ihan hyvä ja siisti, ei siinä mitään. Itse tykkään kuitenkin enemmän Árkádista, koska siellä on myös halpoja kauppoja, joissa voi tehdä hyviä löytöjä.

        Lue otsikko vielä kerran, niin tiedät, mitä kysyttiin :-))


    • Voiharmi

      Onks sillä nyt sitten merkitystä kumpi se on. Turistit ei nyt osaa muualle mennä kuin Westendiin. Sinä tietysti osaat jopa Asia Centeriin.
      Uskon, että paikallinen tietää kuitenkin paremmin asiat kuin sinä???

      • ostariakysyttiin

        Juu, tuossa juuri paikallinen Opasmonika kertoi, että suurin ostoskeskus on Árkád. Varmaan tietää, ja varmaan näin on.

        Mutta: suurinta ostoskeskusta ei kysytty. Kysyttiin parasta ostoskeskusta, ja minä kerroin, mikä on minun mielestä paras, eli se Árkád.

        Joku muu täällä hölisee tavarataloista, ja alkaa kiistellä, mikä on suurin tavaratalo, ja että kuka tietää ja kuka ei. Kun parasta kysytään, niin eihän kysyjä muuta voi olettaa, kuin että ihmiset kertoo oman mielipiteensä siitä, mikä on paras. Ei siinä ole oikeaa eikä väärää, vaan oma mielipide. Kertoisitko nyt sinäkin, mikä sinusta on paras ostari?

        Ja mistähän muuten päättelit, että minä en olisi paikallinen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe