Mikä Budabestin ostoskeskuksista olisi paras? Ja miten kaukana ne on Vaci utra kadulta? Miten niihin pääsee parhaiten, jos ovat kauempana.
Tykkäisin sellaisesta siististä, ja missä olis monipuolisesti kauppoja ym.
Ostarit
12
1234
Vastaukset
- pop955
Liian laaja kysymys: Paras miten: koko, sijainti, halpuus, kalleus, laatu, sinisyyden määrä?
Google Mapsista näet välimatkat.
Riippuu TÄYSIN kohteesta ja siitä missä olet. Google Maps auttaa kivasti.
West End on kait kansanomaisin ja Arena Plaza se "hienoin". Pari täsmännystä Váci utca ei ole Váci út - kunhan katu on utca unkariksi ja út on tie :-) Eli kävelykatu ydinkeskustassa on Váci utca.
20.3 jälkeen Budapestin suurin ostoskeskus on Árkád - sinne vie keskustasta M2 punainen linja pääteasemalle Örs vezér tere, Aréna Plaza on samalta metrolinjalta Keleti asemalta lyhyt kävelymatka.- Keskustatavaratalo
Keskustan tavaratalo on Westend City Center http://www.westend.hu
Samalla se on myös Budapestin suurin tavaratalo n. 400 kauppaa.
Váci utca on turisteille suunnattu kävelykatu jossa tuskin kannattaa ostoksia tehdä eikä se ole edes mukava katu majoittumiseen.- Oletko varma
Meinaatko , ettei paikallinen tiedä ,kumpi ostari on suurempi .? Vaan sinun täytyy laittaa kuitenkin oma näkemys asiaan.
Westend on keskustassa, metrolla: Nyugati - sinisellä linjalla M3
Ja olikin se Budapestin suurin - nyt kun Árkádiin rakennettu lisä-osa - se on suurin ajan tasalla 20.3. alkaen :-)
Ei ole Westendin tai Mammutin kanssakaan mitään ongelmaa, minä itse olen mainituissa ostareissa aina"hukassa" ja minusta Árkád ja myös Aréna plaza on edullisempaakin.- Jeeeeeeeeeeee!
No siinä sai kaikki tietävä akka totuuden lukea.
Ei pitäisi hölistä turhaa ,jos ei ole varma.
Hyvä Opasmonika!- Oiivoii
Tää kahjo on säälittävä ( varmasti kalju ja RUMA vailla itsetuntoa!) kommenteissaan ei varmasti muualla saa suutaan auki, mutta täällä vastaa aina asiattomia typeryyksiä.
- Tallinnaan
Minuakin v.ituttaisi ,kun toinen tietää paremmin . Ei mennyt maailmanmatkaajan neuvot nyt oikein.
Hae Tallinnasta vaan viinasi ,ja neuvo missä siellä on isoin viinakauppa,jonko todella mötkö tiedätkin hyvin.
Mene sinne oppaan neuvoja oikomaan- Tiedän.paremmin.kuin
Kysyttiin tavarataloa. Ostoskeskus ei ole sama asia kuin tavaratalo. Edelleenkin suurin tavaratalo on Westend City Center. Joten opasmoonika ja tukijoukkonsa olivat (tosi nolosti) väärässä.
- ostariakysyttiin
Tiedän.paremmin.kuin kirjoitti:
Kysyttiin tavarataloa. Ostoskeskus ei ole sama asia kuin tavaratalo. Edelleenkin suurin tavaratalo on Westend City Center. Joten opasmoonika ja tukijoukkonsa olivat (tosi nolosti) väärässä.
Hah, mistä lähtien Westend City Center on ollut tavaratalo? Se on kyllä kauppakeskus. Se on kyllä ihan hyvä ja siisti, ei siinä mitään. Itse tykkään kuitenkin enemmän Árkádista, koska siellä on myös halpoja kauppoja, joissa voi tehdä hyviä löytöjä.
Lue otsikko vielä kerran, niin tiedät, mitä kysyttiin :-))
- Voiharmi
Onks sillä nyt sitten merkitystä kumpi se on. Turistit ei nyt osaa muualle mennä kuin Westendiin. Sinä tietysti osaat jopa Asia Centeriin.
Uskon, että paikallinen tietää kuitenkin paremmin asiat kuin sinä???- ostariakysyttiin
Juu, tuossa juuri paikallinen Opasmonika kertoi, että suurin ostoskeskus on Árkád. Varmaan tietää, ja varmaan näin on.
Mutta: suurinta ostoskeskusta ei kysytty. Kysyttiin parasta ostoskeskusta, ja minä kerroin, mikä on minun mielestä paras, eli se Árkád.
Joku muu täällä hölisee tavarataloista, ja alkaa kiistellä, mikä on suurin tavaratalo, ja että kuka tietää ja kuka ei. Kun parasta kysytään, niin eihän kysyjä muuta voi olettaa, kuin että ihmiset kertoo oman mielipiteensä siitä, mikä on paras. Ei siinä ole oikeaa eikä väärää, vaan oma mielipide. Kertoisitko nyt sinäkin, mikä sinusta on paras ostari?
Ja mistähän muuten päättelit, että minä en olisi paikallinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822