HYVINVOINTIVALTIOSSA

Läheltä seurannut

Nimeltä Suomi ei hoitoa tarvitseva ihminen saa hoitoa vaikka sitä haluaa! Byrokratia jyrää ja ihmistä pompotellaan viranomaiselta toiselle. Lääkäriin on kuukausien jonot, apua tarvitseva ihminen jätetään oman onnensa nojaan! Avun saaminen Suomessa tehty todella vaikeaksi!

9

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullut kadulla

      Niin on mutta vielä suurempi ongelma on ettei hoitoon saada niitäkään sekopäitä jotka eivät halua hoitoa.

      • meelsaf

        Miksi haluat ihmisiä "hoidettavan" jos he eivät sitä itse halua? Kerro hyvä syy, niin ehkä saat tahtosi läpi.


    • hullut kadulla

      Koska he ovat vaarallisia, minua ainakin pelottaa jos vastaantulija vääntelehtii naamaa oudosti.

      • lllaoe

        Jos tuo ei ole sarkasmia, sinä ansaitsisit pakkohoidot.


    • ylihullu

      Minäkin haluasin kaikki hullut pakkohoitoon. Hulluiksi luokittelen
      kaikki jotka eivät toimi prikulleen kuten olen päässäni hahmotellut,
      miten kaikkien pitäisi. Lisäksi jos näyttää jotenkin muunlaiselta, mitä
      olen ajatellut, miltä pitäisi näyttää, eikun hoitoon.
      Oikeastaan minusta pitäisi tehdä portinvartija ylioikeuksilla, minä yksin
      saisin päättää, kuka napataan pakkohoitoon.
      Olenko minä tulossa hulluksi?

      Sorry, ap, en malttanut mieltäni.

    • Sokea yhteiskunta.

      No hohhoijaa ne ''hullut'' on psykiatrien mukaan ''epänormaaleja'' ja kun ne on niiin ''viisaita'' paljon kouluja käyneitä siks kaikki uskoo niitten horinoita, totuus on se, että psykiatrit sairastaa itse erittäin vakavaa ja vaarallista sairauttaaan nimeltä: psykiatria. Psykiatrismi on sairaus ja tavallaan tietynlainen uskonto, johon psykiatrit vakaasti uskoo tehdessään näitä ''diagnooseja'' ja sitten tietysti koko yhteiskunta uskoo niitten viisaita päätöksiä ja diagnooseja ja kaikki mitä ne tekee on oikein, ja tämäkin perustuu varmaan siihen, että ne on käyny paljon kouluja ja silti haluavat rääkätä ja kurittaa ihmisiä, syyttömiä ihmisiä ainakin suurin osa, jotka eivät ole murhanneet ketään eivätkä harjoittaneeet väkivaltaa ym. Psykiatrit ovat tolla tavalla ylpeitä, koska haluavat, että heidän alleen kumarrutaan ja alistutaan heidän valtaansa, ikäänkuin hän olisi jokin jumala, mikä taas on epäjumalainpalvontaa. Psykiatrit ovat sadisteja saadessaan nautintoa potilaittensa henkisistä ja fyysistä kärsimiyksistä, joita he itse henkilökunta aiheuttavat. Koko yhteiskunta on sokea, kun eivät tätä tajua. Ja sitten tietysti uskotaan viisaiden psykiatrien sanoja ja kumarrutaan heidän alleen ....

      • shtenkka

        kaikki mitä sanoit on 100% totta, paras viesti minkä olen tässä ketjussa lukenut, kiitos ja AMEN!


    • mitäköhän tehdä

      kun joutunut vauvasta asti psykopaattien käsiin..? Itsemurha lienee ainut ratkaisu. Kiitti vitusti.

    • pahuutta.

      Jumalan rakkaudesta tulee kaikki hyvinvointi, lääkärit ei osaa muuta kun vaan lääkkeitä määrätä ja ne mukamas auttaa hahahhha ei voi muuta kun nauraa, melkonen hyvinvointivaltio kun kuritetaan noissakin psykiatrisissa sairaaloissa potilaita hengiltä, lääkitään kaikilla neurolepteillä ja ssri- myrkyillä ja sitten katotaan mitä tapahtuu kuoleeko ja jos kuolee ei muuta kun viiään vaan ruumishuoneelle se oli siinä, ja hoitajat ja psykiatrit keskenään siellä että hyvä kun päästiin tuosta jo eroon tepsi se neurolepti hyvin pitää mennä kirjottamaan että neurolepti auttoi tätäkin potilasta kuoli ja päästiin eroon...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe