Avataan uusi keskustelu lieksalaisista karaokelaulajista. On niin vähän muissa keskusteluissa esillä. Myös laulaja(t) mukaan. Pannaan omakehu haisemaan!
karaokepalsta
102
918
Vastaukset
- musiikkikidutusta
Eipä taida olla ketään mainitsemisen arvoista laulajaa, siis sellaista jota viitsisi kuunnella!
- menkööt japaniin
Karaooke pitäisi lailla kieltää ja määrätä kunnon rangaisuksetrikkoneille! Karat perseisiin vinkujille!
- Minä ite
Minää se oon oolu pienestä pittäen kiinnostunna mussiikista. Pokasahan ääntä matkin ku ukkivaennoo sahasi. Sittä mänin opiskelemmaan moottorsahan käättöö mehtäkonekoulluun ja siellä alako varsinainen iänenmurros. Nykyysi laalan ku elevisvaennoo isellassa! Enkä oo palj rohkassuu eriksseen tarvinna osttoo, kaverit tarjovvaa niin tihijjään ettei meinnoo laulammaan keretä..!
- MusikLover
Karaokekerholaiset esiin - te esiintyvät taiteilijat, elävän musiikin tulevaisuuden toivot.
Kehukaa nyt itseänne ja harrastustanne, olkaa hyvät. - onsekyllä
On se mahtavaa kun saa kuullaa omaa laulua! Se joskus ihmetyttää, miksi ne monen vuoden takaiset tutut taputtaa vasta sitten, kun olen lopettanut laulun?
- Odotus palkitaan
Sielä se on sellainen laulaja joka laulaa kuin pakilan satakieli eli kuin edesmennyt Erkki Junkkarinen.Ei se ole täällä laulamassa käynyt mutta olen nähnyt ajelevan pitkin katua.
Kuulin kun hän joskus lauloi joensuussa useampana erivuosina.
mm:tämän kappaleen hän lauloi niin jos ei omin silmin nähnyt niin olisi luulut kuin alkuperäinen esittäjä olisi ollut laulamassa.
Ja se laulaa varmaan kaikki vanhat laulut kuulin kun kerran joku mainitsi yli 500kpl osaisi ulkomuistista.
saa nähdä tuleeko joskus näyttämään kuin vanhan ajan iskelmät lauletaan.
http://www.youtube.com/watch?v=v3US8s3vC3M - Jeesustelijat
Karaoke on mahtava harrastus. älkää te lauluttomat viitsikö sitä mollata.
- oksaton kanto
Antaa olla tämän itselleen puhujan olla istumassa kannon päällä. Eipä kaverilla mene hyvin.
Aika yksin kertainen tyyppi. Hänelle sopii laulu. Maailmassa on niin monta ihmeenlistä asiaa..(rasiaa..tälle kaverille) - aikuinen nainen
oksaton kanto kirjoitti:
Antaa olla tämän itselleen puhujan olla istumassa kannon päällä. Eipä kaverilla mene hyvin.
Aika yksin kertainen tyyppi. Hänelle sopii laulu. Maailmassa on niin monta ihmeenlistä asiaa..(rasiaa..tälle kaverille)Silloin tällöin poikkean icellan karaoketansseissa. Suurimmaksi osaksi laulu on niin raastavaa kuunneltavaa, että pakko on vetää känni päälle.
- akaton mis zzorro
aikuinen nainen kirjoitti:
Silloin tällöin poikkean icellan karaoketansseissa. Suurimmaksi osaksi laulu on niin raastavaa kuunneltavaa, että pakko on vetää känni päälle.
Tekosyy. Olet alkoholisti. Miehuutesi veltto.
- aikuinen NAINEN
akaton mis zzorro kirjoitti:
Tekosyy. Olet alkoholisti. Miehuutesi veltto.
Siis olen nainen. Itselläs on veltto :-)
- Kesä tulossa
HYH Omakehu tuoksuu kukaan ei ole laulaia vaan esille tulioita.Lopettakaa ajossa ja eläkää oman perheen kanssa ku elämää on vielä jonku verran jäljellä.Sitten on tymää puhua jälkikäteen elämästä ku pilaatte muittenkin elämän, kuin omanne.Missä ois sellainen kapakka jossa vois juoda kaljan tai pari ja jutella kunnolla kaverin kaa.Ilman esille tulioita nämä ressukat eivät ole saaneet tulla lapsenna esille vaan nyt tyrkyttävät itseään jokapaikassa.Perheet kärsii ku jatkuvasti oletta menossa jokapäivä ja jokapaikkaan.On muutakin kai teillä ku esille tulo.
Jotta joo. jos haluar minua muisttutaa niin niin ainnakin olen jopa monesta perheersta huolehtinut.
SanohAN MITEN OLEN SINUN ELÄMÄÄSI PILANNUT..
Todella voinet sen kaljan juoda missä vaan jopa kotonasi seurassasi- She shiitä shiiteris
Tekstin ulkoasusta päätellen olet tainnut ottaa aikamonta hoiluusi lomassa.
- Hih!
She shiitä shiiteris kirjoitti:
Tekstin ulkoasusta päätellen olet tainnut ottaa aikamonta hoiluusi lomassa.
Hih!
- Kesä tulossa
Eikö todellakaan ole parempaa tekemistä ku hoilottaminen ja itsensä esille tuleminen.Kesä ja kärpäset tulee ja hyvä ulkoilu ilmat ja perheen kanssa harrastaminen,siinä teille kaikille jotka ootte kerhossa.Esimerkkejä tekemistä keksii ku vai jaksaa olla perheen kanssa eikä vaan kerhossa.Ajatelkaa montako ihmistä kaipaa teitä jotka tuutte esille jokapaikassa,mitä muut kotiväki tekee silloin ku sinä oot hoilottamiassa.Monellakin on lapsia ja lapsenlapsia,lapset ja lapsenlapset kasvaa ja te vain ootte hoilottamassa.Nähtiin Lieksanledessä tänääkin että julkisuutta kaipaavia on koko sakki vain.Kerho voi lopettaa kokonaan toiminnan ja elää jokainen omaa elämää.On noita laulajia jo tarpeeksi ilman teitäkin.Kaljaa voi juoda kotona niin myös hoilottaa kotona.Miksi jokainen kapakka menee samaan halpaan että hoilottajia muka tarvitaaan.Hoilottakaa kotona.
Ompa todella jokin päähänpiintymä.?
On myöskin niin,että aivan yhtä hyvin jossakin perheessä saat olla kotona tuossa halopahallin hameessa jos on noita harrastuksia muitakin kuin laulaminen se voi olla mitä vaan vaikka kalastus metsästys ja ne kaatoryypyt anteeksi vaan.
On myöskin työ ja jatkuva opiskelu ja työn mukana sitten se kaveripiiri ja sen menot ,siitnä ei tarvita mitään julkisuutta, mutta se voinee olla hyvinkin salaperäistä ja kavalaa jos mikä niin se mielestäni nakertaa sitä perheen olemassaoloa.
Kyllä reilu peli ja sen hyväksyminen ja sinunkin elöämän sisältö oman harrastuksesi parissa antaa omaan elämään sisältöä kuin ainoastaan olla parjaamassa kanssaihmisiä.Mk- Kesä tulossa
Miksi aina hoilottajat menossa yksin ? Missä toinen puoliso on ? Miksi ei yhteis harrastusta ole ? Miksi pitää olla sisällä ja kapakassa joka hemmetin päivä? Ja tulla esille joka hemmetin tapahtumissa? Näin tulee niitä eroja ja perheet hajoaa ja lapset jää vaille toista vanhempaa.Ja siitä tulee lisää ongelmia.Ajatelkaa niitä ennenkuin menette esittelemään itseään.
- sillä silmälläkö
Puhut asiaa,aina samat väkäleuat hoilottamassa ja naukumassa,pysyisivät ukkojensa luona. Pilaavat tunnelman yleisellä paikalla, kun inisevät... opettelisivat edes laulamaan.Miehet ovat toista maata , tämä on miesten maailma. No saattaahan sitä saada muutakin!!!!!!!!!
Kuulehan on monta muuta asiaa jota et pysty estämään kun näin kevät koittaa niin tahtoo olla monellakin juoksuaika.jos sikseen tulee ja syy ei ole karaoke vaan jokin toinenkin vietti.
On kuule helpompi vartioida vakallinen kirppuja kuin kiimaista, se pitäisi sinullekin olla selvä asia.
On aivan selvää jotta myös noissa muissa menoissa olisi sinulla tutkimista ja kellonkalkatusta tehtävänä.
Mitä löydätkään, mutta on kuitenkin muistettava se seikka, että en kuulu tuohon kerhoon joskta kirjoitat mutta kuitenkin sinun pitää muistaa se, että voinet joutua kirjoituksiasi selittämään jossakin leivättömässä pöydässä koska jatkuvasti sanomasi on mielestäni hyvinkin kyseenalaista ja kaikki ei sitä tarvirtse kestää ja sietää koska osoite on selvä.MK- Talvi mennyt
Eikö kukaan muu saa kirjoittaa tähän ku sinä?? Ja miksi sä suutut ku et oo edes kerhossa?Mene kerhoon saat lisää laulaa.Minä en kerhoon mene enkä kaljoille semmoiseen paikkaan missä on karaoke.
On kuitenkin muistetta se seikka, että nyt ainakin suoranaisesti kohdistit minuun tuon solvaavan kirjoituksen,etkö todella tajua tai ymmärrä mitä kirjoitat.
Jälleen jo kolmannen kerran voitin pohjois-karjalan EL karaokekisan nyt miesten yli 65 v vaikka tausta ei ensimmäisellä kerralla toiminut mitä ajattelin laulaa niin on hyvä asia, että en häkelly vaan lauloin toisen laulun tilalla ja sitten vielä piti laulaa toinen kierros.
Jälleen siis kultamitalli Lieksaan EL pohjois-karjalan kisoista- poispoispois
markkukorpinen kirjoitti:
Jälleen jo kolmannen kerran voitin pohjois-karjalan EL karaokekisan nyt miesten yli 65 v vaikka tausta ei ensimmäisellä kerralla toiminut mitä ajattelin laulaa niin on hyvä asia, että en häkelly vaan lauloin toisen laulun tilalla ja sitten vielä piti laulaa toinen kierros.
Jälleen siis kultamitalli Lieksaan EL pohjois-karjalan kisoistaKaikki karaåken laulajat Jaappaaniin määkymään! Ei saa ihmiset rauhassa olla missään, joka stanan paarissa ja torilla joku ääliö änisemässä nuotin vierellä, karitapioita ja muita paskalapioita apinoimassa!
Olipa ainakin musiikin asiantuntijat tuomareina on aivan eri asia kuka laulaa ja kuka on lammas joka määkiin ja noita henkilöitä pitää muuten varoa jotka kulkevat lammasten vaatteissa, on siis monta eksyttäjää ja siitä saimme osviittaa juuri koko sivun jutussa maakunnallisissa lehdissä, että myös tuomiota tuli
On tietysti sääli todella jos jollakin kontrolli pettää omista vahvuuksista ja siten menee sille alueelle jolle ei todella kuulu minulla ei ole vielä vahva alue tuo pitsin nyppäys jota kunnioitan suuresti taitona
Mutta monta muuta asiaa kyllä hallitsen hieman paremmin kuin uuno turhapuro mutta en ole kätkeytynyt vielä jääkaappiin piilosillakaan, vaikka tuota luovuutta pitää näin vaarina olla lasten kanssa, mutta vesku on sarjassaan hyvä- mullivainaa
Tulihan se MK itteään kehumaan. Niin oli tarkoituskin.
Ompa sitten tasapuolista eli puollustuksella on puheenvuoro.
Toivottavasti ymmärrät viestini puollustuksesta nautitaan sitten" vettä ja leipää" MK- Uusia juttuja
Taasko tätä samaa juttua eri otsikoi.Keksi muuta puhen aihetta.
- Minä Olen
Olen hyvin tietoinen, että täällä on muitakin hyvin narsistisia ihmisiä kuin minä.
Kuitenkaan en anna ylläolevan hyvinvointiini vaikuttaa!
Arvoisa MK: en katso hyvällä sitä että yrität viedä MINULTA kunnian olla HYVÄ, ikäänkuin se olisi sinun yksinoikeutesi.
MINÄ OLEN HYVÄ!! Olet todella hyvä jopa vittuilemaan ja sitä todella osaat tehdä jopa paremmin kuin kukaan muu
- Minä Olen
Kiitos, vaikka kyllä hyvinkin jo omista kirjoituksistani sen ymmärsinkin:)
- Kustaa Pöljä.
Lieksassa on kaksi vuhattua puoluetta, ne ovat Perussuomalaiset, Isänmaan ystävät, joita hienostuneesti Nationalisteiksi kutsutaan.
Toinen on Lieksan Karaoke laulajat, ne vihon viimeiset mohikaanit, jotka ylläpitävät Karjalan kuulua laulavaa kansaa. Tämä vaan ei sovi kaikille, pitää kirota ja murjoa lähimmäistä, joka tuo tyydytystä niille, joiden maailman kuva on sumentunut.
Lauletaan ja iloitaan jotta tanner kumajaa. Antaa niiden surra jotka siihen on taipuvaisia.Oi kustaa Brita Koivunen laulaa" mua lemmitkö velä oi Kustaa onko rakkautes ruastumaton". no se siitä
On kuitenkin noita muitakin mohikaania taiteilijoita mutta en ole nähnyt kovin koskaan laulajien murjovan niin paljon toisiaan kuin joissakin urheilulajeissa ja jopa väitän metsästäjät keskenään mikä on tarpeellinen tappo ja määrä.
Lauletaan joo vaikka suohon" iloonen ja irti maasta meinaan olla aina" jos olette perehtyneet jopa Raamatun sanomaan niin siellä myöskin psalmissa kerrotaan Daavidin virsi Jumalani haluan soittaa ja laulaa ja kuinka Jerikon muurit kaatuivat kun Joosua puhalsi soitintaan
Olen myös sitä mieltä että kateus on katkera kalkki ja se on kuin käärme sielussa.
Olen hyvin taipuvainen siihen, etten kovin viihdy seurassa, jossa ketään toista ihmistä parjataan ja aina jo työssäni aikanaan koitin löytää ihmisestä niitä voimavaroja joita jokaisessa ihmisessä on ja sitä olen toistuvastai koittanut sanoa.
Meillä todella on lähellä hyviä ihmisiä ja tänäänkin olen heitä tavannut ja vuorovaikutus on suuri toisilla elämänkokemus ja toisella tieto ja taito miten nyt tämä yhteiskunta toimii ja olemme sitä kaikki.MK
- Minä Olen
Nimenommaan!
Sarkasmin liioittelu on mielestäni ihan hauska huumorinlaji!
Markku, mukavia hetkiä harrastuksesi parissa!
Tarkoitukseni ei ollut provosoida (pelkästään) sinua, vaan ottaa kantaa kirjoittelun tasoon.
Aikuistenoikeasti, kirjoittelin vähän ennen iltalääkkeitä..:)
Ei oteta vapaa-ajan juttuja liian vakavasti.
Tällä palstalla on paljon sellaisiakin keskusteluaiheita, jotka voi ottaa vakavasti. Silloin aito vittuilukin on paikallaan:)Jotta joo vetäydyit sitten ja pyytämään itsellesi vahvistuspataljoonaa.jotta tuolla livertelyllä koittaisit saada muonavahvistusta ( muna vahvistusta) noihin jopa mukamas sarkastisiin juttuihin ja nyt yrität nyt saada välirauhaa aikaiseksi
On selvää ,että mielestäni en ole lähtenyt tuolle tielle tietoisesti, mutta hyvin moni valitettavasti ja ylläpito on niihin myös puuttunut.
Eli onko sinulla nyt kylmä rinki pesiin ympärillä?
- Minä Olen
Tsotsot, kyllä minulla riimejä riittää jos niitä kaipaat:)
- asiaton asiantuntija
Milloin on seuraava kuoroharjoitus
Keskiviikona pl ja konsertti tulossa veteraanit torstaina ja eläkeliiton laulujuhlat tulossa jossa tällä hetkellä 1700 laulajaa ja harjoitus noljakan kirkolla 25.4 eli markku se muistaa nimipäivänsä meitä on enenmän kerralla ollut koola kuin muhamettiä eli guinesin ennätys
- Lookeri
Markku oli saanut mitalin, muttei kerro mistä kisoista.
Jotta joo jo kolmannen kerran olen voitanut eläkelliiton karakekisan pohjois.karjalan mestaruuden
Mutta mielestäni oli myös kovia vastustajia . ei sinänsä vastustajia vaan hyviä kilpakumppareita ja todella hyviä laulajia.mk- nukkuumattiinukkuuma
Jotta joo jo kolmannen kerran olen voitanut eläkelliiton karakekisan pohjois.karjalan mestaruuden
Mutta mielestäni oli myös kovia vastustajia . ei sinänsä vastustajia vaan hyviä kilpakumppareita ja todella hyviä laulajia.mkTulihan se sieltä:)
Nyt sitä voikin kovan päivän ilta jatkua ikioman pikkupikkupään pikkupikku tyynyyn painaen, mital.. eiku.. lampaita laskien.. krrrh.. krrhhh.. k.. krhh.. aaaaahhh.. kr,kr.kr.. puuuuuhhhh... markkukorpinen kirjoitti:
Mutta mielestäni oli myös kovia vastustajia . ei sinänsä vastustajia vaan hyviä kilpakumppareita ja todella hyviä laulajia.mkLL kertoo sivullaan tänään. ketkä edustavat nyt maakuntaa viimemsi Lieksalainen Sani voitti koko kisan ja edellisenä vuotena edustin maakuntaa toistamiseen. omin varoin MK
- mitensenytnäin
Tulihan se sieltä :)
- KP.
Markulle! Kuules Markku, kirjoittajat täällä puhuvat syvällä "Kateuden rintaäänellä"!
Kaokeharrastus on heino laji, jatkakaamme ja hyvää Loppusunnuntai päivää laulajalle! - salesmanager
Ja tosiaan, tänäänhän siellä taitaa olla se päiväkännikaraoke?
Käykäähän vetämässä satumaata eestä ja takkoo, hiljjoo jos on kovvoo:)Sinulle salesmanager Nytkin menen autolla tuonne eläkeläisten tapahtumaan päiväkaraokeen ja kuten noissa kilpailuissakin olen ollut selvinpäin ja myöskin olen ollut Lieksan karaokekisoja seuraamassa juoden ainoastaan kivennäisvettä koska haluan myös nauttia siitä mitä toiset tekevät ja olla aidosti kannustamassa henkilöitä.
Tärkeä asia on mys nähdä se seikka ,että on hyvä että jokainen ihminen voi olla yksilö ja toteuttaa omia kykyjä niillä lahjoilla mitä hän on saanut eli hyviä asioita ja saada siitä elämänsisältö.On valitettavaa jo ihmisen sisään on päässyt käärme joka ruokkii negatiivisyyttä niin johan alkaa kunto mennä.MK
- etuteljo
Olettekos saanut houkuteltua uuslieksalaisia laulamaan. Mainio keino kotoutumisen nopeuttamiseen! Heillä varmasti on omiakin kappaleita, tuskin rekilauluja kuitenkaan.
Kyllä olen käynyt tuolla aikuiskoulutuskeskuksella ja heillä oli tutustumista varten joku laulu ja siten laulun avulla koitettiin saada Suomen kieltä ja laulun tarinaa tutuksi.
Siitä olen aikaisemmin kertonut jo mikä on maamme laulu ja käyttäytyminen sen aikana valitettavasti vaan täällä paikalliset eivät edes tunne tapoja vaan hälistään pipo kaulaa myöten päässä ovatkohan miehet käyneet armeijaa tai edes eikö kotona ja koulussa ole opetettu, sen asian opastin näille ihmisille.
Tietääkseni myös nämä henkilöt ovat esiintyneet ja olen myös kuullut kulttuurisalissa heidän omaa kieltä ja laulua ja myös sitten nyt tiettävästi maatuskat lauloivat tuolla tukipisteellä pyhänä ja ovat esiintyneet myös hämärän kaupan illassa.
Musiikki menee yli mannerten ja merien sekä myös kielimuurien ja alykkyysrajojen se on yhteistä asiaa.
Muuten hyvä olisi myös kuntouttaa musiikin avulla jos on halvaus käynyt ja puhekyky mennyt niin musiikin avulla ne tulee esiin se on koettu ja nähty.MKKyllä minusta vaan on mukava kuunnella kun omat lapset laulaa hoilottavat kotona ja autossa vaikkapa poika saunoo, tai jotain itse keksittyä laulua.
seijus kirjoitti:
Kyllä minusta vaan on mukava kuunnella kun omat lapset laulaa hoilottavat kotona ja autossa vaikkapa poika saunoo, tai jotain itse keksittyä laulua.
Olipa minullakin mahdollisuus viikonlopulla, jopa vieraiden lasten kolmen kanssa pitää muskaria kun on noita soittimia jonkun verran ja siitä tuli muumit ja Eemelit ja joskus satumaa tango jopa nauhoitettua hän lauloi myös välisoitton titara titta ihan oikein suoritettuna sävelenä.
Tuo poika saunoo oli tuolla karaokekisoissa väliaikana jumppana joten tuleepa siitäkin hyvä mieli
Oikein mukavaa jatkoa MK
- mullivainaa
Sainpas mk:n innostumaan. On se vaan niin nenästä vedettävä.
Jotta joo tais yksi tuttu hieman härnätä, terveiset vaan taitaa sullakin olla tuota nenää.
Onko ollut nyt sitten kalaonnea vai pitääkö hakea kaupan kalatiskiltä.
Varo myöskin jos käyt lapissa hiihtämässä jottei kersat oo laittanehet suksien väälihi purukummia, ja siitä sitte narahrat, jotta millä suksilla oot oikiastaan hiihtäny.Jotta ota se seuraavalla kerralla se purukummi pois sieältä suksien välistä.
Tieärän tuon lapin maan, jossa on monotanssit ja hiihretähä sen verran jotta sinne päästähä,
Kävi niin jotta oli kotkottavat akat huuumori mieles ja situuvat mariällä housuulla velioijaan sylihin ja sanoovat jotta on housut märkiä, jotta voiko istua sylihi,
sanoon jos paikansa pitää niin nyt ainaki kostuuvat, oot nimittäi sellaasen miehen sylis,
Jotta muistelloota MK
Ompa todella mahtavaa olla isonenäisenä joka haistaa tuulet ja tuiskut ja pystyy negittämään joka on laulajalle tarpeen, kuin olla isoperseesenä löhöämässä ja arvostelemsassa toisten työtä
- h.moilanen1
Eikö tämä nyt oikeasti jo riitä tästä aiheesta?
Miksi pitää ikäihmistä kiusata? Eikö oikeasti hävetä??!!
Antakaa harrastaa ja nauttia elämästä, ei se ole kielletty kriitikoiltakaan.- salesmanager
Yksi kaveri sanoi että karaoke voi olla ihan hyvä bisnes.
Laulaa heti alkuillasta jonkun laulun päin persettä ja sitten lyöttäytyy sopivaan porukkaan. Kuulemma tarjoajia riittää kun on lähdössä seuraavaa laulua varaamaan:)
BtoB busines is very good busines:)
Kenelle on ja kenelle ei?
Olen tullut siihen käsitykseen, että "artisti maksaa" eli luullaan että hänellä on varaa tarjota noille, jotka eivät laula vaan mölyävät paukut jos saa heidät hiljaikseksi sen herken, kun hän on lavalla, näinkö se toimii?
On myöskin todella ollut ihmisiä jotka ovat sanoneet kuten jopa Raamatussa todetaan" älkää heittäkö helmiä sijoille" Olin tuon asian lukenut Raamatusta ja todella se kosketti kun joku ihminen sen lausui.
Kuitenkin oli jopa pakko tienata rahaa aikanaan koska en saanut edes päivittäistä ravintoa, koska en noilta uskovilta tuomion saattajilta saanut siinä tilanteessa leipäpalaa ja sen uskallan todella sanoa.MK- Riitti keikkailu
Karaoke on ihan oikeasti harrastelijoille tarkoitettu ajanviete.
Jos tekee mieli tienata laulamisella, on sitten haettava oma paikkansa viihde-estraadeilla.
Taisi olla tuo "salesmanagerin" kommentti huumorilla höystettyä jutustelua:)
Harrastukset ja työ on hyvä pitää erillään toisistaan, puhun kokemuksesta.
Kun aikoinaan tein yli 300 keikkaa vuodessa, en kovin innokas ollut harvoina vapaapäivinä olemaan missään tekemisissä musiikin kanssa.Joillekin lähtökohtana ammatiin ,olen kuitenkin samaa mieltä ei pidä luoda turhia unelmia.
Kuuluko länteen asti "mullivainaalle" eilen se, että Lieksassa oli karaoken MM karsinta ja tänään Joensuussa
- manit pois
Ja karaoken MM karsinnat jatkuu siten seuraavasti. Kuorevaaran maitolaituri 20.4.
Hönö Tanskasen navetan takana 21.4
ja sieltä Outokumpuun samana iltana 21.4 Kupioon menevä bussipysäkki.
Ilmottautumismaksu 27 euroa per henkilö. manit pois kirjoitti:
Ja karaoken MM karsinnat jatkuu siten seuraavasti. Kuorevaaran maitolaituri 20.4.
Hönö Tanskasen navetan takana 21.4
ja sieltä Outokumpuun samana iltana 21.4 Kupioon menevä bussipysäkki.
Ilmottautumismaksu 27 euroa per henkilö.Katehensiipi liippas. perätöntä
- manit pois
Katehensiipi liippas. perätöntä
Niin ja lisäys edelliseen. Hönö Tanskasen navetaan taakse tulee ottaa mukaan oma istuin ja agrikaatti. Voi kailottaa myös kynttilän valossa ja siinä arvostellaan lavakarismaa. Esiintyminen tapahtuu idyllisestä sontaluukusta ja yleisö seuraa tapahtumaa sontakasan vierestä.
Palkintoina jaetaan lippiksiä ja spraymaalilla sutattuja erivärisiä mikkejä. Käteismaksu ilman kuittia. - hengetär
manit pois kirjoitti:
Niin ja lisäys edelliseen. Hönö Tanskasen navetaan taakse tulee ottaa mukaan oma istuin ja agrikaatti. Voi kailottaa myös kynttilän valossa ja siinä arvostellaan lavakarismaa. Esiintyminen tapahtuu idyllisestä sontaluukusta ja yleisö seuraa tapahtumaa sontakasan vierestä.
Palkintoina jaetaan lippiksiä ja spraymaalilla sutattuja erivärisiä mikkejä. Käteismaksu ilman kuittia.peräkämarin poika esiintyy noin
- kapi toppi
hengetär kirjoitti:
peräkämarin poika esiintyy noin
Kukas siellä on tuomarina. Hönön sonniko vai lehmä.
- Kuikan Pasi
Yhen kerran oun laulanna laivalla karaokebaarissa ja heti tärppäsi. Pyysivät oikein muuannekin laulamaan sen jäläkeen. Ihan ärjestysmies tuli sanomaan jotta mäne tiältä muuanne laulamaan.
Lieksalaisia nyt mukana MM karaokessa viikonlopulla ja myös Nurmeksessa
PK ;n karsinnoissa ja mukana ollaan ja pari risteilyä saatu myös ite ja ihan on siten mahdollista Lieksalaisilla hyvillä laulajilla joita on runsaasti laulaa jatkossakin ilman järjestyksenvalvojan terveisiä muualle menosta, vaan tervetuloa uudestaan toivotetaan MK- mammanomamulli
Peräkylällä on ensi vuonna peräkammarin pojille persreijän raapimiskilpailut. Osanottomaksu vapaaehtoinen. Äiditkin saavat tulla mukaan. Toivotaan kaupungilta avustusta 25.70,- tarjoilun järjestämistä varten.
- lkraaps kraaps, auh.
Isoin pukamaiset voittaa. Mukamas pukamas mukanas.
- hygieenikko
ps. omat paperit mukaan!
- osallistu!
Kara Oken perseessä Mm-kisat. Kolme karaa perässään pisimpään pitänyttä palkitaan kunniakirjoin. Vapaa pääsy!
Olisi hyvä myös perustaa kisa jolloin kuka lyö jäähallissa kovemman lämärin maalivahdin anukseen, tai kuka osuu pudottamaan taidenäyttelyissä taapelin kumolleen lämärillä tai sitten laittamaan ladulle ennenmän käpyjä perkele se on voittaja jolla on enemmän epoa tai parhain kasviviljelys josta voi porukkakin nauttia.
Tätäkö haluatte- idistä pukka, jatkah
vaan samanen ölinähän syntyy noista kaikista. samanlaista mölinää kuule, kun kaikenmaaliman mestarit saa mikin kouraansa.
Tuostahan voisi vaikka kuoron perustaa. Jatkahan visiointia. Olipä hyvä asia olen laulanut eri kuoroissa jo viisikymmentä vuotta ja juuri nyt lähdössä harjoituksiin koska kesällä elokuussa on Joensuussa laulurinteellä El valtakunnalliset laulujuhlat ja sinne on tulossa tähän mennessä 1700 laulajaa siinä ei kuule tarvitse mikkiä.
On kuitenkin niinkin, että Lieksassa on ainakin MM hopeaa saanut henkilö, joten orisijät on sitten asia erikseen.
Mutta kukin toimikoon tavallaan mutta itse olen tällä hetkellä jatkossa neljässä kisassa ja laulan myöskin kolmessa kuorossa ilman lasikantista laulukirjaa MK- uliseva retostelija
Vaan oisko tarvetta kuulokojeelle.
Ja noihin jatkokisoihin pääsee kyllä sitten ihan kuka vaan. Ei tarvihe kun ilmoittautua ja maksaa osallistusmaksu.
Ja tuo ilmottautumineenkaan ei ole välttämätön. Senkus maksat ja meet örveltämään.
- kaitämäjoriittää
Antaisit Markku muille mahdollisuuden kehua sinua, ei se nyt niin kovin yleistä ole kirjoitella omista "saavutuksistaan" ja kerjätä huomiota..
On hienoa että sinulla on mieleinen harrastus, mutta tällaisilla kirjoituksilla se kääntyy itseäsi vastaan..
Kaikkea hyvää, mukavia hetkiä kuoro- ja karaokeharrastuksesi parissa! - mullivainaa
Kannustusta vaan harrastukselle! Ei kannata välittää noista, jotka joka aiheeseen kirjoittavat herjaavia juttuja. Lienee tekemisen puutetta?
On hienoa, että voin harrastaa ja kaikki eivät kuitenkaan pääse jatkamaan kisoja tuollainen väite on turhaa, mutta viimeksi Lieksalaiset pärjäsivät itsensä jatkoon.
Mutta luin kyllä Ylä karjala lehdestä, että siellä oli tullut kalliiksi tuo yksi kirjoitus netissä eli maksuja taisi tulla jopa 3000e että kannattaa hieman harkita mitä kirjoittaa.
Minulla on kyllä muutakin tekemistä pyörä tuli otettua esiin ja pikku kaverin kanssa oltua pyöräilemässä ja jälleen kokousta pukkaa- karatekid
Karaoke on hyvä harrastus heille, ketkä osaavat laulaa. Lieksasta löytyy paljon taitavia äänensä käyttäjiä, mutta on myös heitä, joiden lauluääni sopisi paremmin harakan matkinnan MM-kisoihin.
Karaoke on kuitenkin tarkoitettu kaikille "amatöörilaulajille" ja ne ihmiset, jotka ei sitä hoilottelua kestä, on heidän parempi pysytellä kapakan perällä, jonne ääni ei kuulu. :)
Laulaminen on yksi itsensäilmaisun muodoista, jotkut sen taitaa paremmin, jotkut huonommin. Onneksi olkoon P-K:n kisan voitosta Lieksaan, ykköspalkinto meni aivan oikeaan osoitteeseen!- autoilija1
Aivan, Suvi kuuluu eittämättä lieksan parhaimpiin laulajiin. Menkää ja kuunnelkaa Suvin laulua vaikkapa tulevassa Lieksan Karaokeklubin konsertissa..?
Onnittelut todella harrastuksen pariin.
Kaupunginhallituksen asialistalla oli hieman asiaa sivuava ja hieman kirjelmöin ja hieman muuten tuli lausunnoissa muutosta tuohon vapaa-aika toimen lausuntoon kaupunginhallituksen taholta jo toistamiseen joten esittelijän ja lautakunnan tulisi asia huomioida siellä, ettei lähde kanssani enää köydenvetoon MK
- hämeen hitain
Hienoa. Mulla kans niin vietävän hyvä ääni Osaan todella laulaa siihen asti kunnes kuulin oman ääneni toistona. Ei siis ihme, että taputuksia tuli aikoinaan. Syystäkin, olivat niin helpottuneita kun laulu loppui. Nyt hoilaan omaksi iloksi kotona, enkä rääkkää toisten korvia. Laulamisen iloa kaikille ja kevään tuloa.
- singalong
Lieksa on muuten sen verran sisäänpäin pullistunut "kaupunki" että paikkakunnalla on oman kylän karaoke-ammattilaistenlaulajien yhteisjoikailuillat suositumpia kuin vierailevat livebändit baareissa - tosin nythän asia on jo mennyt sille asteelle ettei kaupungissa paljon elävää musiikkia ole enää baareissa tarjollakaan. Mielestäni jokaeinon karaoke tappaa elävää musiikkia eikä taustanauhat ole todellakaan elävää viihdettä.
Onnittelut konserttiin on liput ostettu ja kuntoviikolla tullut käytyä nyt urheiluopistolla savonlinnassa.
Kutsu tuli sitten Raisioon meikeläiselle tällä aikaa elämässä on niin, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. ainakin on hyvä että asennetta riittää vuosikymmenet omaksi iloksi ja hyvinvoinniksi ja sitä jakaen.MK- euroviisupliisu
Liekö ollut euroviisu-karaokekonsertti pääsylipun väärtti ? Ainakin loppuunmyyty se kuulu olleen joten yleisöä se tuntui kiinnostavan.
Oli ja jopa kaksinkertaisen olisi voinut maksaa oli todella hyvä ja tehty paljon
Kapin tontille totean joko kalat on pielisestä loppuneet- Yllätyin +
Oli ja jopa kaksinkertaisen olisi voinut maksaa oli todella hyvä ja tehty paljon
Kapin tontille totean joko kalat on pielisestä loppuneetOlihan mahtavasti järjestetty konsertti.
Tuollainen järjestely vaatii jo aikamoista paneutumista asiaan.
Laulajat, siis solisitit, olivat kerrassaan upeita.
Ja se Hard Rock Hallelujah oli aivan yliveto.
Tuolla tavalla toteutettu karaokekonsertti on osoitus siitä, että kun juttu tehdään tosissaan niin siitä saadaan näyttävä ja viihdyttävä.
Kuulovammaisten huomioiminen oli pelkkää plussaa ja piste i:n päälle.
Kiitos!
- kapin totti
Kapin totti piruuttaan kopasi, kuka täällä päivästa toiseen vahtaa tätä palstaa. Hyvihän tuo taas tärppäsi.
Se on muuten totti eikä tontti. Ps.- sinkomies
Ei kannata tuota henkilöä ärsyttää koska joudut siitä leivättömän pöydän ääreen
- KP:ko
Meinaakko että kepujen puoluetoimistoon pääsee puolueen johto tehtäviin.
Olen todella hyvin tyytyväinen siinä suhteessa, että vaikka olen kokenut itse pilkaa noiden päättäjien taholta viimeksi tänään jopa kaupunginhallituksen listan kautta, noiden meidän ns herrojen ja hienohelmojen taholta niin ainakin totean asian nyt suoraan , ainakin kansa on näköjään tukena ja takana karaokekonsertissa vaikka en itse siellä ole esiintymässä.
Kuten voin sanoa konsertti ei ole saanut itään yhteiskunnan tukea tietääkseni kuten jotkut muut toimijat jopa tänään sen voi todeta jälleen lehdestä.- ka niin
lopettakaa mkn mollaus hyvät iiihmiset hieno hyvä ihminen
Ketäs sitten kivitetään seuraavaksi Kyllä tuo martta on melkoinen kirjailija kohtaani
- riahka
Kyllä vaan on tyhmää tuommoinen morkkaus.
Puhusinva ees asiaa kuten sinä teet ja puolustasivat yhtälailla heikompia samal taval.
Jatkamme laulamista edelleen. Olet jälleen hairahtunut otsikon sisällöstä Joka puhuu karaokesta
Mutta vastaan sinulle
lautakunnassa olen ollut yhteistyössä toisten jäsenten kanssa ja toimintoja pitää voida tarkastella ja jos hommat pyörivät niin hyvä, asiaa on aina puntaroitava siellä missä toiminnot on ja missä on löysää. jätin myöskin yhteen asiaan eriävän mielipiteen. sekö sinua kismittää eli jääviysasia
Kuitenkin tuossa kokouksessa on myös jaettu rahaa hyvin monelle järjestölle ja myöskin olet varmaan tietoinen siitä, että lasten kesätoimintaa ollaan aloittamassa ja sehän on tuki pientenlasten hyväksi perheille MK- karaåke
Ruotsalaisessa KaraÅkessa on Åke selässä ja kara pyllyssä.
- copy paste
Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä!
Einari nari pieri ja pani!
Kiristää pantaa
Muurinmurtaja! Meidän rappukäytävässä on norsu! Hyvä kun ylläpito katsoo hieman pysytäänkö aiheessa
Olen tehnyt aikanaan esityksen Lieksan kaupungille karaoken maailmanmestaruus hopeamitallistin huomioimiseksi,
Niin vastaus oli puuta heinää kuten tämän päivän Lieksan lehdestä voinee lukea.
Kuitenkin nuo palkitsemiset ovat hyvin valikoivia tässä suhteessa
Aletaan puhumaan vapaaehtoistyöstä koska puhutaan vapaaehtoisurheilusta ettei niitä kannata palkita siinä on se eriarvoisuus eli vuosittain kaupunki palkitsee erilaisia urheilijoita joskin aikanaan ei kyllä vammaisurheilijoitaKetä lähtee Pohjois-Karjalasta Legenda kisoihin Raisioon semifinaaliin 24-25.5
Pari ainakin seniorikisaan- Åke Kara
Erään parhaista karaoke-esityksistä näin ja kuulin Imatran kylpylän karaokeillassa. Laulu oli kreikkalaisvivahteinen dirlanda ja laulajamiehen lavaesiintyminen oli vertaansa vailla. Olen nähnyt esiintyjiä, jotka paikallaan puu-ukkona seisten selin yleisöön kailottavat sanansa näyttöruudulle. Joillakin voi liikehdintääkin havaita mölinän aikana, mutta se johtuu vahvasta humalatilasta.
Muistakaa arvoisat karaokelaulajat myös kehon kieli! Se elävöittää esityksenne. Olet oikeassa kunhan ei vaan ole" ruskeakieli" Kisoissa ei tököttäjät pärjää ja ei myöskään vanhat ja rumat. Jossakin pitäisi olla paremmin tökötystä ja laulaa singiskan
Meille rumiluksille pitäisi olla oma kisa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862