Tervetuloa kaikki yli 30-vuotiaat kuulokojeen käyttäjät Facebookin Apukorvat-ryhmään. Siellä käydään keskustelua kuulokojeista ja aihetta sivuavista asioista.
Keskustelua kuuloasioista
Vinkkaaja
4
190
Vastaukset
- En ymmärrä
Aikamoista syrjintää. Miksi vain yli 30-vuotiaat pääsevät mukaan?
- minä vaan
Siksi yli 30-vuotiaat, kun nuoremmilla on siellä jo kaksi eri paikkaa ja valittavat, että vanhukset on siellä heidän seassaan, joten perustettiin meille vanhuksille oma paikka.
- pelejä siel
muuten hyvä! mut "feic" buuk on penikkojen sivusto seikkailu kenttä.... !!!!!!! :(
- kuulovaan
Oishan tuonne voinu liittyäkin, mutta vaikka suljettu ryhmä, näkyy jäsenten kuvat ja tietysti nimet. Mulle kuulo on henkilökohtainen asia, apuvälineineen ja en halua naamatauluani ryhmän etusivulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880