Hampaiden valkaisu

Valkoiset hampaat

Oletko hoidattanut hampaasi Alanyassa tai tiedät tuttusi tehneen sen? Jos,niin voisitko jakaa tietoa hoidon laadusta, hoitopaikasta ja hinnasta. Olen piakkoin lähdössä sinne lomalle ja tuo valkaisu kiinnostaisi kovasti, ikäänkuin palkintona itselle tupakoinnin lopettamisesta.

5

1301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiwi

Muakin kiinnostaisi hampaiden valkaisu? Kävitkö siellä turkissa jo?

• Ei joka senttiä

Yksi asia, joka varmasti on parempaa Suomessa kuin Turkissa on terveydenhuolto. Hoitakaa ne asiat Suomessa.

• Pepsodent hymy

Terveydenhuolto on parempaa Suomessa, mutta Turkin yksityiset hammaslääkärit ovat paljon parempia kuin julkinen hammashuolto Suomessa - mutta hinnat ovat jopa halvempia kuin julkisella.

Itse olen käynyt hammaslääkärillä Turkissa, (en mennyt sinne asioikseni, vaan tarvitsin hammaslääkäriä siellä ollessa) ja hoito oli paljon parempaa kuin Suomessa saamani.

• Ei joka senttiä
        Pepsodent hymy kirjoitti:

Terveydenhuolto on parempaa Suomessa, mutta Turkin yksityiset hammaslääkärit ovat paljon parempia kuin julkinen hammashuolto Suomessa - mutta hinnat ovat jopa halvempia kuin julkisella.

Itse olen käynyt hammaslääkärillä Turkissa, (en mennyt sinne asioikseni, vaan tarvitsin hammaslääkäriä siellä ollessa) ja hoito oli paljon parempaa kuin Suomessa saamani.

Arvasin, että tällainen vastaus tulee. Itsekin olen saanut erinomaista palvelua äkillisessä sairastunisessani Turkissa. Monella matkalaisella on näitä kokemuksia. Me matkavakuutuksen omaavat olemme mahtava rahasampo jopa turkkilaiselle julkiselle terveydenhuollolle. Kaikki tutkimukset tehdään ja sairaalassa makuutetaan.

• Pepsodent hymy
        Ei joka senttiä kirjoitti:

Arvasin, että tällainen vastaus tulee. Itsekin olen saanut erinomaista palvelua äkillisessä sairastunisessani Turkissa. Monella matkalaisella on näitä kokemuksia. Me matkavakuutuksen omaavat olemme mahtava rahasampo jopa turkkilaiselle julkiselle terveydenhuollolle. Kaikki tutkimukset tehdään ja sairaalassa makuutetaan.

En ollut Suomalaisen vakuutuksen kanssa liikenteessä tuolloin kun hammaslääkäriin menin. Enkä myöskään mennyt julkiselle vaan yksityiselle hammaslääkärille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2343
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1746
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      307
      1277
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      925
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      844
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      35
      671
    Aihe