mies on laiska, ei tee mitään
mikä avuksi?
mies ei tee mitään
15
1937
Vastaukset
- timpe42
Vai sellanen jeppe? Mä teen kaiken melkein, koska pidän esim. kotitöistä!
- hannele
ei siitä ole oikeastaan yhtään mihinkään
eihän se ressukka edes tunnista sanaa 'kotityöt'!
- Parillinen
Mies ei halua tehdä mitään,jos tuntee olevansa pakotettu.15 vuoden tuntemuksella mieheni tekee kaiken,mitä haluan,jos "nätisti" juttelen aamiaispöydässä ja jälkeenpäin kiittelen kovasti tehdystä työstä (oli työn laatu sitten mitä hyvänsä).
Pahinta miehen itsetunnolle on pyytää kotiin "ammattilainen" tekemään pikku homman.Hän itse sitten pyytää,jos/kun katsoo aiheelliseksi.Usein katsoo.- hannele
kohtahan minä olen tuota ukkelia tuijottanut parikymmentä vuotta, että silleen
- pylly
pylly
- Pyllyäkin tarvitaan
Ei kun ihan oikeesti,miehet ovat Marsista ja naiset Venuksesta.Parillinen on oikeilla jäljillä..
- hannele
sunko?
- pylly
hannele kirjoitti:
sunko?
No kokeile jättää nalkutus pois.
Kehu miestäsi, onhan se jotain varmaan tehnyt, josta voi kehua.
Illalla ota sen molo käteen ja hiero se seisomaan.
Asetu ukkosi päälle ja ohjaa molo sisään.
Suihinkin voit ottaa. - da capo
pylly kirjoitti:
No kokeile jättää nalkutus pois.
Kehu miestäsi, onhan se jotain varmaan tehnyt, josta voi kehua.
Illalla ota sen molo käteen ja hiero se seisomaan.
Asetu ukkosi päälle ja ohjaa molo sisään.
Suihinkin voit ottaa.pitäähän siitä soffalla makoilusta mies palkita! Mrrrr..... :D
- aviossa
pylly kirjoitti:
No kokeile jättää nalkutus pois.
Kehu miestäsi, onhan se jotain varmaan tehnyt, josta voi kehua.
Illalla ota sen molo käteen ja hiero se seisomaan.
Asetu ukkosi päälle ja ohjaa molo sisään.
Suihinkin voit ottaa.huonoja vinkkejä. Ehkä toi tepsii sinuun, mutta meillä ei ainakaan.
- da capo
laitat ruokaa vain itsellesi, tiskaat vain omat astiasi, peset vain omat pyykkisi. Sijaat vuoteen vain omalta puoleltasi ja korjaat vain omat jälkesi. Jossain vaiheessa jompikumpi hermostuu asiain tilaan, ja se joka antaa periksi on hävinnyt. Helppo juttu! (jos on lapsia, sitten on vähän hankalampi toteuttaa)
PS. Kai tarkoitit ettei tee kotona mitään, vai eikö tee työttömänä missään mitään? Sitten paiskaa pellolle jos noin on.- hannele
olen tehnyt noin jo viimeiset viisi vuotta
silti se vaan makaa sohvalla ja syö makkaraa
kyllähän tuo töissä käy, aina kun vaan sattuu muistamaan - aviossa
teen ja kyllä miestä harmittaa, kun joutuu tekemään, kun ei ole kukaan muukaan tekemässä. Omat ja lasteni pyykit pesen. no se onkin ainoa asia mitä mieheni on pakko tehdä, jos meinaa saada puhdasta päälle. Ei välitä, jos jätän sängyt petaamatta, astiat laittamatta koneeseen ym. ym. Kaikki saa kaatua päälle ja kävellään vaan paskan yli. Pyykit ovat paras tapa saada miehen tekemään jotain.
- ksantippa
niin ajattele hyviä puolia. Komiaa miestä sohvan nurkassa on ilo katsella. Jos ei ole komea, hieno luonne korvaa? Kai?
- Tanja
mä tiedän sun tuneitasi varmaan aika hyvin..ensiksikin jos aina passaa kaiken vaan eteen niin mies oppii liian hyvälle ja eikä jatkossa enää tee mitään. Siis kotihommathan kuuluu molemmille-eikös vaan! meistenkin pitää osallistua, ja huolehtia ulkonäöstään liikunnaööa ja jättää niitä saunaolusia vähemmälle. laiskuus ei arvostettavaa ja toisekseen kyllähän naisenkin pitää saada lepoa siinä missä miehetkin ja joskus jopa löhötä sohvalla ilman että tiskivuori, pyykinpesu,ruuanlaitto ym niskassa asti..miehet oisitte joskus naista arvostavampia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483