Uskokaa tai älkää :( Ja laihduttaa yritän! Voi ei :(
Söin äsken keksipaketin :"(
10
2235
Vastaukset
- Simo
Eihän se paketti niin paha ole kun se että söis vielä sisällönkin!
- ÖöÖöÖöÖö
Kukaan ei siis ymmärrä! Että mulla on kauhee morkkis :( *nyyh*
- .....=)
ÖöÖöÖöÖö kirjoitti:
Kukaan ei siis ymmärrä! Että mulla on kauhee morkkis :( *nyyh*
HETI tulee parempi olo kun TEET JOTAIN kehosi
eteen!!!!
LENKILLE JA NOPEASTI....=))
Itse olen hoikka ja juokse 3-4 kertaa viikossa.
Jokaisen kerran jälkeen IHANA olo, vaikka on tullut syötyä sitä ennen.
Tuli tehtyä TAAS jotain kropan eteen.. - Komea Mies
.....=) kirjoitti:
HETI tulee parempi olo kun TEET JOTAIN kehosi
eteen!!!!
LENKILLE JA NOPEASTI....=))
Itse olen hoikka ja juokse 3-4 kertaa viikossa.
Jokaisen kerran jälkeen IHANA olo, vaikka on tullut syötyä sitä ennen.
Tuli tehtyä TAAS jotain kropan eteen..Ei ole hyvä ajatus, että kun on syönyt jotain namia, sen vastapainoksi käy urheilemassa. Tällainen suhtautuminen ruokailuun ja liikuntaan tekee luultavasti pidemmän päälle syömishäiriöiseksi. Liikunnan tulisi olla luonnollinen osa normaalia arkipäivää, eikä mikään rangaistus syömisen synnistä. Ja kun liikkuu sopivasti, voi syödä välillä herkkujakin ilman, että tarvitsee miettiä sen erillistä "hyvittämistä".
Keskustelun avaajaa suosittelisin hieman suhteuttamaan tekemisiään. Ei se yksi keksipaketti muuta painoasi sinne tai tänne. Mutta jos syöt joka päivä keksipaketin normaalin ruoan lisäksi, ei siitä pidemmän päälle hyvä seuraa.
Korjaa ruokavaliosi terveelliseksi jos on tarvetta, liiku sopivasti ja unohda ne keksit.
- Bossanova
Voi ei, mistä teitä rohmuja löytyy. Keksipaketissa on yleensä 200-300g keksejä. Kekseissä on kilokaloreita 500-600/100g. Tästä voimme laskea, että olet syönyt 1000-1500kcal turhaa energiaa. Jos vielä olet syönyt normaalisti muuta ruokaa tänään, niin on niin, että tuo 1500kcal muuttuu elimistössäsi rasvaksi.
Rasvassa 9000kcal/kg, joten sinulle kertyi massaa lisää 1500/9000=0,166...ELI 167g
Kannustavaa, eikö. Tämän lisäksi on niin, että jos olet laihiksella, niin kyllä loppui parilla kolmella päivällä laihtuminen.
Ei keksejä syödä noin vain koko pakettia kerralla. Ahneella on paskainen loppu. - katty
pahapaha...
mutta huomenna aineenvaihduntasi on normaalia korkeampi joten pysy tiukkana. päätä että jokaista hyvää päivää kohden laitat 2-5 euroa säästöön...ja jokaisen suhkoht hyvän kuuukauden lopulla ostat itsellesi jotain kivaa:)
ja ens kerralla kun herkutteluhimo iskee niin kaivapa esiin bikinit ja ujuttaudu niihin. syö keksit peilin edessä. nam.- minä......
juu.....mäkin ruresin inhoomaan kroppaani peilin edes.se sai mut alkaan laihduttaan.mut huomaan hassun asian mä oon hulluna grilliruokaan mutta oon huomannut että sitäkin voin syödä joskus kuhan en paljon muuta sinä päivänä syö....ja tietty liikkuu pitää .....tsemppiä.......kaikille laihduttajille......
- argh!
Älä osta niitä samperin keksejä! Hitto vie!
Ei se sen vaikeempaa oo kun mennä rahattomana kauppaan. - onnekas
kun on huonot työkalut ja paniikki nälkä/makeanhimo iskee.Hanki sinulle oikeat työkalut laihtumiseen. Ethän voi kävellä kengillä jotka ei ole sinulle sopivat, vai?
- Antero
Tämän ei pitäisi olla mikään säälifoorumi. Perustakaa sellainen. Mitähän siitäkin tulee, jos kaikki kertoo mitä ovat syöneet?
Missä on asenne vai onko sitä? Ryhdistäytykää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751117Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771114Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031046En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898