Onko Pyhäjärven uusi valtuusto myynyt vaakunamme haapajärvisille vai ovatko ihan itse päättäneet liittyä Pyhäjärveen? Tämän päivän Kalajokilaaksossa HPJ kaupungin virallisessa ilmoituksessa kun näkyy jotenkin tutunoloinen vaakuna...
Haapajärven vaakuna
6
254
Vastaukset
- onseniinvaan
kyllä on
Niinkö oli ?
No se enteilee tulevaa, on sellaiset valtuutetut nyt jotta liitos tulee varmasti.
Ministeri pikkasen konahtaa, niin pupupöksyt kumar´taen tottelee.
Katsokaa nyt ihmiset ketä on valtuustossa, voi hyvänen aika, suurin osa saa palkkansa verorahoista, voi elläimen kevät !- kuka päättää
niin. valt pj sanoi että katotaanhan mitä ylhäältä annetaan että tiedetään kenen kanssa tehhään yhteistyötä.
Siis pyhäjärven korkeimman päättävän elimen pj odottaa mitä muualla päätetään. Eikö se täällä päätetä? - ei vaadita ei
eikä leskinenkään nää muutostarpeita selänteessa. vain luottamuksen palautus ja rauhoittaminen on päätehtävä??
Eli kaikki hyvin.
Mukava vaan kun kelvataan edes vaikka kuunteluoppilaaksi syrjäpöytään. - aprilliä,syö silliä!
Tämähän enteilee meille hyvää.
NIMITTÄIN KALAJASKASSA
PYHÄJÄRVEN VAAKUNA HAAPAJÄRVISTEN ILMOITUKSESSA.
EI SE MITÄÄN, IHAN KOMIALTA NÄYTTI.
Kylläpä haapajärviset hienovaraisesti osoittavat tahtonsa.... Heh,heh, hee..- näillä mennään!
Tämä tuli minullekin mieleen että Pyhäjärvisiin haluavat yhdistyä, kun vaakunakin on jo käytössä! Hyvä Haapajärvi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248