Joo mun vanhemmat kertoi mulle tänään kun tulin koulusta, että mä saan pikkusiskon tai pikkuveljen ja tottakai mä oon ihan tosi innoissani ja onnellinen, mutta mun äiti on 41(täyttää 42) ja oon lukenut että ''vanhoilla synnyttäjillä'' on suuret riskit, että jokin epäonnistuu. Voitteko te kertoa mulle millaista se on isosiskon näkökulmasta(tai isoveljen) kun vanhemmat kertovat perheenlisäyksestä ja, muuta tälläistä infoa. Tää on mulle kuitenkin tosi iso juttu kun mä olen ainoa lapsi ja nyt sitten tulisi yhtäkkiä sisko tai veli! Ihihiii, oon niin innoissani :D
Ensimmäinen pikkusisko- tai veli :D
3
209
Vastaukset
- kysys
onko sulla jo karvoja pimpsassa?
- Ite 12vuotias tyttö
Mulla on ollu pikkusisko jo 6vuotta ja kun sain tietää et saan siskon/veljen olin 6 joten meil on aika iso ikäero ja se vaikuttaa mun mielestä aika paljon meiän kahen elämää, se leikkii viel barbeil jne. ja mä taas hengailen kavereiden kaa ja pyörin vähän siel ja tääl. Se voi olla TOSI ärsyttävä ja kiukuttelevainen mut on siin paljon hyviiki puolii esim haluu välil tukee mult ja puolustaa mua jos riitelen vanhempien kaa, mut välil mul tulee syyllinen tunne siit et en ois tarpeeks hyvä sisko sille joten kannattaa ottaa kaikki irti ajast jolloi se ei viel pysty väitellä sua vastaa ja kiusaa sua, mut sust tulee varmaa hyvä sisko sille. Ja onneks olkoo!:)
- Noista riskeistä
Ei kannata ottaa paineita. Pääasia on, että susta tulee isosisko... Nuorempi omista veljistäni syntyi ollessani 11, äitini oli 38. Se oli keskonen,mutta nyt yli 5 vuotta myöhemmin on kuin kuka tahansa sen ikäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463210Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811771- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 271344
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1251198UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121160