Mikä siinä mahtaa olla kun aina krapulan jälkeiset yöt, yleensä sunnuntai ja maanantain väliset yöt menee ihme valveunessa, eli tuntuu että on valveilla vaikka nukkuu ja aamulla väsyttää? Onko muilla sama ongelma? Mikä siihen auttaa?
viinapirut
3
1095
Vastaukset
- Yön kulkija
Kyllä ovat monesti krapula yöt menneet lukiessa,
pyöriessä jos mihinkin asentoon ja asioiden
miettimiseen kuten:Laskut,työasiat ym. ja kaikki
tietysti ovat huonosti(vaikkei todellisuudessa
olisikaan).En oikein tiedä kanssa mitä pitäisi
tehdä mutta koitetaan kestää ja hyvää loppu kesän
jatkoa sulle!! - Darrailija
Siihen auttaa kun ei juo mitään, joo heh. Mulla taas on niin että jos otan vähän enemmän niin herään sitten älyttömään aikaan aamusta. Ja nyt kun olen vähentänyt niin homma on mennyt tuohon eli jonkinlaisessa horroksessa olemiseen, puoliksi hereillä, puoliksi valveilla. Jos taas ottaa kunnolla niin sitten tulee nukuttua hyvin mutta eipä tarvitse aamulla auton kanssa mennä mihinkään. Paska aine tuo alko mutta silti sitä aina sortuu uudestaan ja uudestaan.
- jeppula
Älkää syökö sokeria eikä hiilareita niin saa nukuttua sen yön. Toimii varmasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711