Apua ...

minä.

Oon 17-vuotias tyttö ja mulla alkoi sunnuntai aamuna outo virtsaamisvaiva. Olin lähdössä lenkille ja tajusin etten pystykkään pidättämään ja oli äkkiä painuttava kahvilan vessaan kuselle. No maanantai päivä oli sit sellasta et pruikin koko ajan sitä kusta, vähän väliä, kävin kotona kusemassa ihan pieniä värittömiä määriä vessanpönttöön pissaa... Tiistai aamuna soitin lääkäriin, menin sinne ja mulla alettiin tutkimaan virtsatietulehdusta. Kävin antaa labraan näytteen. No tulokset tuli ja mitään tulehdusta ei löydetty... Sit lääkäri käski mun ostaa 400mg buranaa ja ottaa sitä koska se on tulehduskipulääke, et jos oon vilustuttanu sen mun alapään nii tuo vois auttaa "tappamaan" sen tulehduksen sieltä. Koen et vähän auttaa, mut ei täysin... Oon tässä nyt 3 tollasta buranaa nappailu. Yhen eilen illalla, sit yhen ennen nukkumaanmenoa yöllä ja yhen tänä aamuna.

Mikä minulla on!

Kipua ei tunnu, vaan koko ajan tollanen olo et vähän pissattais, ehkä tippuu myös tippoina virtsaputkesta virtsaa ja alapäätä polttaa.

En kai mä nyt yhtäkkiä oo sairastunu johonkin virtsanpidätysvaivaan herranjumala kun oon vasta 17 ja ei yhtään synnytystä takana ees takana!?

Ja lääkäri sano et tuskin se yliaktiivinen rakkokaan on, koska sehän on vanhempien ihmisten tauti... Et hyvin harvoin, sitä niin nuorella on kuin minulla.

Kohta pitää varmaan jotain tenoja ruveta hommaa... TÄÄHÄN ON MUKAVAA

2

479

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliskohan syytä päästä parempiin tutkimuksiin ja pohtia muita syitä.
      Tosin ehkä jonkinlainen suoja pöksyis niin kauan kuin saat diagnoosin ja mahdolliset lääkkeet.

• Itsucks-

Perseestä, tiedän. Masturboinnin aiheuttamaa mekaanista ärsytystä/tulehdusta virtsaputkessa, näin ainakin itsellä, paraneminen vie ihan viikosta pariin kuukauteen. Mitenkään muuten ei voi oikein jouduttaa parenemista, kun lopettamalla se sukupuolielimien piiskaus, paranemisen nopeus on sattumankauppaa, häviää yhtä nopeasti, kun on tullutkin.

Mechanical urethritis
      englanninkielellä, googlesta löytyy tietoa.

Tämä siis, jos masturboit, mutta harvapa ihminen ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      96
      1877
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1303
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      127
      1058
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      29
      953
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      33
      860
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      41
      838
    7. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      16
      768
    8. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      35
      754
    9. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      70
      737
    10. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      68