Oon 17-vuotias tyttö ja mulla alkoi sunnuntai aamuna outo virtsaamisvaiva. Olin lähdössä lenkille ja tajusin etten pystykkään pidättämään ja oli äkkiä painuttava kahvilan vessaan kuselle. No maanantai päivä oli sit sellasta et pruikin koko ajan sitä kusta, vähän väliä, kävin kotona kusemassa ihan pieniä värittömiä määriä vessanpönttöön pissaa... Tiistai aamuna soitin lääkäriin, menin sinne ja mulla alettiin tutkimaan virtsatietulehdusta. Kävin antaa labraan näytteen. No tulokset tuli ja mitään tulehdusta ei löydetty... Sit lääkäri käski mun ostaa 400mg buranaa ja ottaa sitä koska se on tulehduskipulääke, et jos oon vilustuttanu sen mun alapään nii tuo vois auttaa "tappamaan" sen tulehduksen sieltä. Koen et vähän auttaa, mut ei täysin... Oon tässä nyt 3 tollasta buranaa nappailu. Yhen eilen illalla, sit yhen ennen nukkumaanmenoa yöllä ja yhen tänä aamuna.
Mikä minulla on!
Kipua ei tunnu, vaan koko ajan tollanen olo et vähän pissattais, ehkä tippuu myös tippoina virtsaputkesta virtsaa ja alapäätä polttaa.
En kai mä nyt yhtäkkiä oo sairastunu johonkin virtsanpidätysvaivaan herranjumala kun oon vasta 17 ja ei yhtään synnytystä takana ees takana!?
Ja lääkäri sano et tuskin se yliaktiivinen rakkokaan on, koska sehän on vanhempien ihmisten tauti... Et hyvin harvoin, sitä niin nuorella on kuin minulla.
Kohta pitää varmaan jotain tenoja ruveta hommaa... TÄÄHÄN ON MUKAVAA
Apua ...
2
318
Vastaukset
Oliskohan syytä päästä parempiin tutkimuksiin ja pohtia muita syitä.
Tosin ehkä jonkinlainen suoja pöksyis niin kauan kuin saat diagnoosin ja mahdolliset lääkkeet.- Itsucks-
Perseestä, tiedän. Masturboinnin aiheuttamaa mekaanista ärsytystä/tulehdusta virtsaputkessa, näin ainakin itsellä, paraneminen vie ihan viikosta pariin kuukauteen. Mitenkään muuten ei voi oikein jouduttaa parenemista, kun lopettamalla se sukupuolielimien piiskaus, paranemisen nopeus on sattumankauppaa, häviää yhtä nopeasti, kun on tullutkin.
Mechanical urethritis
englanninkielellä, googlesta löytyy tietoa.
Tämä siis, jos masturboit, mutta harvapa ihminen ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213652- 2323502
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess502324Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2921691Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2271521Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561513Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2391465- 961462
- 991348
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561235