Pihasudet poistoon

Petoyhdyshenkilö

Olen ottanut puheenaiheeksi tämän erittäin tärkeän ja ajankohtaisen aiheen. Minä olen meidän alueen metsästäjien valitsema petoyhdyshenkilö ja tehtävänäni on välittää metsästäjiltä saatua oikeaa tietoa susien määrästä viranomaisten tietoon, olla siis tavallaan välikätenä ja asiantuntijana. Minä käyn tunnistamassa epäilyttävät jäljet susien jättämäksi, ja kaikista epäilyttävistä jäljistähän yli 95% on osottautunut susien jättämiksi. Tämän jälkeen viranomaiset tekevät omat johtopäätöksensä ja minä annan toimeksiannon metsästäjäporukalle, joista lähes kaikki ovat hyviä ystäviäni. Myöskin minä harrastan metsästystä. Pihasudet ovat tämän päivän ongelma. Niitä on aina vaan enemmän ja ne vaanivat kaikkialla. Ne ovat aina vaan röyhkeämpiä eivätkä enää pelkää ihmistä kuten aiemmin. Ne ovat tosi pelottavia ja vaanivat lastasi. Se ei ole normaalia, että susi ei pelkää ihmistä. Se on petoeläimen epänormaalia lajikäyttäytymistä. Me metsästäjät tiedämme susien lukumäärän tarkalleen, koska meillä on oikeat laskentamenetelmät. Lisäksi pihojen lähettyviltä löydetyistä jäljistä olemme pystyneet päättelemään pihasusien osuuden kaikista susista. Tulokset ovat tosi huolestuttavia. Pihasusia on aina vaan enemmän eivätkä ne enää pelkääk ihmistä mikä ei ole normaalia vaan epänormaalia. Siksi pihasudet on poistettava. Me kaikki haluamme olla pihoillamme lapsinemme turvassa ja siksi vaadimme pihasusien poistoa. Metsästäjillä on tähän välineet. Nyt vaan viranomaiset aina vaan vähättelevät susien ja pihasusien määrää. Siksi tappolupia ei ole annettu tarpeeksi, vaikka pihasusia ja muitakin susia on kaikkialla, ihan joka paikassa. Ne vaanivat ja kyttäävät. Tässä juuri tuleekin petoyhdyshenkilön tärkeä tehtävä esille. Me olemme tavallaan metsästäjien luottohenkilöitä ja myöskin arvostavat meitä asiantuntemuksemma ansiosta. Lisäksi tarvitaan sosiaalista kypsyyttä ja keskustelutaitoa. Minä tiedän kuinka vaarallinen susi voi olla ja tiedän myös sen että pihasusi voi olla erittäin varallinen ja arvaamaton. Lapsesi ja lemmikkieläimesi ei ihan varmasti ole turvassa. Ne ovat jatkuvasti vaaravyöhykkeellä omalla pihallasi pihasusien vuoksi. Nämä pedot eivät enää pelkää ihmisen hajua ja ovat aina kyttäämässä mahdollista uhria, pedon luonne on sellainen.

13

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petoyhdyshenkilö

Tarkoitin tuossa äsken että myöskin viranomaiset arvostavat meitä petohdyshenkilöitä asiantuntemuksemme ansiosta. Painotan vielä että nyt tämä asia pitää ottaa eriittäin vakavasti ja tutkia perusteellisesti Kaikille on tehtävä selväksi susien todellinen lukumäärä ja se että kuinka vaarallinen susi voi olla, varsinkin pihasusi. Jos siis löydät epäilyttäviä jälkiä jostakin niin vie lapsesi turvaan ja ota yhteyttä pelähimpään petoyhdyshenkilöön. Sitä kautta prosessi lähtee eteen päin kulkemaan. Suurin osa epäilyttävistä jäljistä on siis oikeasti osoittautunut susien jäljiksi. Tämä johtuu siitä että susia on tosi paljon. Varsinkin pihojen ympäristöt ovat täynnä pihasusien jälkiä.

• oikea petoyhdyshenki

"minä annan toimeksiannon metsästäjäporukalle"

Ei ole petoyhdyshenkilön tehtävä antaa tällaista toimenantoa vaan viranomaisten. Muuten oli erittäin hyvä ja paikkansa pitävä kirjoitus tällä kertaa.

• Petoyhdyshenkilö

"Sanoppas noin "kolleegana" minkälaiset onkaan petoyhdyshenkilön käyttötunnukset Tassu-järjestelmään"

Vaikka kuinka mielistelet, niin sinulle en tunnuslukujani tule antamaan.

• kanava sulkee nyt

Niin ja "oikea petoyhdyshenkilö" ei ole se oikea petoyhdyshenkilö, samaa roskaa on tuo "petoyhdyshenkilön" kirjoitus nytkin.

Tämä oikea petoyhdyshenkilö ei tule enää kirjoittamaan kyseilellä nikillä.
      Turhaa se on hullujen höpöjä kommentoida

• oikea oikea petoyh

Kanava aukes taas. Minä olen oikea oikea petoyhdyshenkilö. Joku tuossa esiintyi oikeana petoyhdyshenkilönä. Minä en ole pyytänyt petoyhdyshenkilön henkilökohtaisia tunnuslukuja vaan ylipäätänsä kysyin minkälaiset on petoyhdyshenkilön käyttötunnukset Tassu-järjestelmään.

• kanava kiinni
        oikea oikea petoyh kirjoitti:

Kanava aukes taas. Minä olen oikea oikea petoyhdyshenkilö. Joku tuossa esiintyi oikeana petoyhdyshenkilönä. Minä en ole pyytänyt petoyhdyshenkilön henkilökohtaisia tunnuslukuja vaan ylipäätänsä kysyin minkälaiset on petoyhdyshenkilön käyttötunnukset Tassu-järjestelmään.

"oikea oikea petoyhdyshenkilö" ei varmasti ole "oikea petoyhdyshenkilö" eikä oikea petoyhdyshenkilö. Minä olen alkuperäinen oikea petoyhdyshenkilö, joka vasta Petoyhdyshenkilön kommenttiin aiemmin. Tuolloin oli puhetta käyttötunnuksista. Mutta nyt kanava sulkee minun osaltani tähän.

• Niin!!

Pihoille tulloovat ja lappset syövätt!! Ei tämmöstä voija myös tiälä muoalla hyväkkssyy!!

• Petoyhdyshenkilö

Näin se on ja hyvä että että täällä muutkin havahtuvat kuin minä ja ymmärtävät tilanteen vakavuuden. Pihasudet lisääntyvät koko ajan ja ovat aina vaan entistä rohkeampia eivätkä pelkää enää ihmisen hajua kuten aiemmin. Ne vaanivat nurkan takana ja niitä on kaikkialla. Se ei ole petoeläimelle normaalia käytöstä. Sano terveisiä teidän alueen petoyhdyshenkilölle. Me olemme yhtenäinen tiimi ja tuemme ja autamme toinen toisiamme. Ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä omaan petoyhdyshenkilöönne jos pihasudet vainoavat tai vaikka jos vaan jälkiäkään on näkynyt. Ne ovat todennäköisesti suden jättämiä jälkiä ja tilanne on sen takia tosi huolestuttava. Ja mitä lähempänä pihoja nämä jäljet ovat niin vakavampi on tilanne. Sehän tarkoittaa sitä että sudet ovat vaan entistä röyhkeämpiä.

• hölööölöö hölö

peto oikea peto väärä, missä oikeia missä väärä. peto, peto, peto, peto, petooikea, petoväärä. Tassun jälkiä pihat täynnä, minä,minä, minä...........

• petoyhdyshenkilö

Susien käytös ei ole enää normaalia, minä tunnen metsästäjät ja olen määrännyt ne ampumaan kaiikki sudet pois pihoilta.
      Sanokaa muutkin petoyhdyshenkilöt metsästäjille, että ampuvat nuo röyhkeät sudet pois pihoilta.

• Petoyhdyshenkilö

Missäs päin Suomea sinä toimit petoyhdysmiehenä? Minä toimin Kainuussa päin ja olen metsästäjien itsensä valitsema luottomies tähän tehtävään. Me varmaankin puhalletaan yhteen hiileen keskenämme. Kuinka hyvin teillä päin viranomaisevat ymmärtävät susien ja pihasusien todellisen määrän? Onpa hienoa kun eri alueitten petoyhdyshenkilöt tällä tavalla tekevät yhteistyötä ja ovat kanssakäymisissä keskenään. Susihan on pirullisen ovela eläin mutta meillä pitää olla vielä ovelampia. Yhdistämällä voimamme saamme varmasti pihasusiongelman hoidettua. Ne rietat kyttäävät joka puolella. Ei se ole enää normalia petoeläimen käyttäytymistä.

• petoyhdyshenkilö
        Petoyhdyshenkilö kirjoitti:

Missäs päin Suomea sinä toimit petoyhdysmiehenä? Minä toimin Kainuussa päin ja olen metsästäjien itsensä valitsema luottomies tähän tehtävään. Me varmaankin puhalletaan yhteen hiileen keskenämme. Kuinka hyvin teillä päin viranomaisevat ymmärtävät susien ja pihasusien todellisen määrän? Onpa hienoa kun eri alueitten petoyhdyshenkilöt tällä tavalla tekevät yhteistyötä ja ovat kanssakäymisissä keskenään. Susihan on pirullisen ovela eläin mutta meillä pitää olla vielä ovelampia. Yhdistämällä voimamme saamme varmasti pihasusiongelman hoidettua. Ne rietat kyttäävät joka puolella. Ei se ole enää normalia petoeläimen käyttäytymistä.

No en tarkemmin aluettani tähän kerro. Olen kuitenkin valmis tekemään yhteistyötä kanssasi. Yhdessä saamme enemmän aikaan. Kuten sanoit, on erittäin tärkeää, että petoyhdyshenkilöt kommunikoivat keskenään ja yhdessä pohtivat erilaisia ratkaisumalleja tähän pihasusiprobleemaan. Ei meilläkään päin viranomaiset mitään ymmärrä ja tajua susien todellisesta määrästä. Kansalaisille syötetään koko ajan liian alhaisia lukemia ja siten yritetään rauhoitella heitä että ei tässä mitään hätää ole vaikka todellisuudessa tilanne on erittäin huolestuttava.

• petoyhdyshenkilö

Ainoa joka tietää on tällainen petouhdyshenkilö, vain petoyhdyshenkilö tietää ja tajuaa, minulla on tuttuja metsästäjinä, ne hoitaa sudet, kun minä kirjotan niille luvan susien poistoon.
      Kaikki sudet pois ja vain petoyhdyshenkilöt jää jäljelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1832
    3. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      274
      1528
    4. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1504
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1487
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1341
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      398
      1293
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      347
      1253
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      382
      1238
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1195
    Aihe