Paikka: Rautatientori, Aleksis kiven patsaan edessä ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksis_Kiven_muistopatsas )
Aika: LA 13.4.2013 klo 18.00
Ole ajoissa! Myöhästelijöitä odotetaan 15 minuuttia.
Mihin tästä jatketaan, voidaan päättää paikan päällä. Itse ehdotan jotain lähellä sijaitsevaa baaria.
Suuntaa antava ikähaarukka: 18 - 30. Täysi-ikäisyys olis toivottavaa tuon baareilun mahdollistamisen vuoksi.
Tervetuloa :)
--
Jätä kommentti alle mikäli olet tulossa.
Aika: LA 13.4.2013 klo 18.00
Ole ajoissa! Myöhästelijöitä odotetaan 15 minuuttia.
Mihin tästä jatketaan, voidaan päättää paikan päällä. Itse ehdotan jotain lähellä sijaitsevaa baaria.
Suuntaa antava ikähaarukka: 18 - 30. Täysi-ikäisyys olis toivottavaa tuon baareilun mahdollistamisen vuoksi.
Tervetuloa :)
--
Jätä kommentti alle mikäli olet tulossa.
Vastaukset 11
Vanhimmat
Onneksi olen yli 30v niin ei tarvi tulla :)
V*ttu mitä p*skaa taas.
Mutta sopeudun joukkoon loistavasti :D
Täysipäisyys, onko sekin suositeltavaa? Ettemme päädy liikaa juotuamme jonkun luokse hurjiin kinkybileisiin.
saanon kysyä kuinka vanha aloittaja on?
23
mut miks pitäis mennä baariin?
Eli todellinen lähtöaika 18:15. Jos olisin tulossa niin vasta tuohon aikaan tulisin, kun kerran joka tapauksessa siinä vartti norkoillaan.
Tosin luulenpa ettei patsaan luona ole ketään, jostain kauempaa muutama ihminen pälyilee että "meneeköhän joku sinne OIKEASTI".
OLEMME SUOMI 24 YKSINÄISYYS PALSTALTA KYLTTI MERKIKSI "MIITTIIN" :D
Onko siis ideana että ventovieraat ihiset vaan kokoontuu yhteen ja siitä sitten tutustutaan jos tuntuu siltä?
Just se