onko ideoita millä sais siistin pinnan koneeseen
tää harmaa on aika tylsä...
UUS VÄRI PINTAAN ?
4
516
Vastaukset
- minä
Minä tein näin:
Laitoin rälläkkään teräsharjalaikan ja päästelin kopan sivut ensin mattamustiksi. kun maalikuivui rälläkällä silleen kevyesti sieltä täältä ettei lähtenyt kaikki maali vaan tuli silleen hienosti 2värinen. Lopuksi lakkaa päälle kolmekerrosta. Ei oo pojilla samanlaista mutta eihän tuota kyllä voi kelleen myyäkkään. Tuo etulevykin onnistui samalla systeemillä tosin lentävää ei saa painaa kovin riskisti. Romppuasema on musta ja vielä rälläköimättä. Rikkoo hienon linjan pahasti. - kokeilija
että ostaa porakoneeseen tai rälläkkään hiomapaperipintaisen hiomalaikan ja lisäksi vielä kiillotuslaikan.Niillä ajaa pinnasta maalin pois ja kiiltäväks ja sitten vaan autolakkaa päälle. Tulee sellainen metallinhohtoinen jos osaa tehdä oikein.
- masa
no menin sit maalaamaan ton kotelon spreillä . ihan ok mut laatu ei ihan kelpa mulle. eli halvala saa huonoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899