Elikkäs, olen 24v nainen Turusta. Valmistuin oppisopimuksella palveluvastaavaksi, ja nyt ravintola-alalla työskenneltyäni n. 7 vuotta on tullut aika vaihtaa totaalisesti alaa.
Merkonomiksi haluaisin, mutta MISTÄ paikka oppisopimuksella?
Olen sosiaalinen,luotettava ja iloinen luonne, Opin nopeasti sekä palan halusta oppia uutta ja kehittyä :)
Onko joku suorittanyt kyseistä tutkintoa Turussa? Missä?
Kiitos vastauksista jo etukäteen :)
Mikäli jollain on juuri sattumalta hakusessa Merkonomi oppisopimuksella töihin, voi sähköpostia laittaa minulle, myös muissa asioissa :)
[email protected]
Etsitään oppisopimuspaikkaa Turusta, Merkonomiksi
3
411
Vastaukset
- hienoa.
Miksi nimenomaan oppisopimus? Haluat varmistaa, että on sitten jatkossakin kenties työpaikka? No, ei siinä mitään, sehän on vaan hyvä. Mutta kun olet tehnyt 7 vuotta töitä, niin luulisi olevan rahaa tavalliseen kouluunkin. Muistaakseni merkonomiksi voi lukea iltaisinkin, että jos jatkaisitkin siellä ravintola-alalla ja kävisit iltakoulun.
Merkonomi sopivalla ainekokonaisuudella, luulisi löytyvän töitä sitten ravintola-alan taloushallinnosta vaikkapa.
Eikös se sitten kaikki ihan sutjakkaasti, kouluttajan löytyminen, kun vaan ensin haet sen työnantajan, ja oppisopimustoimisto osaa neuvoa paremmin niin kuin varmaan tiedät. - Turussa varsinkaan!
http://www.oppisopimus.net/html/rahoitus.html
Huomasithan että tuolla on välityspalvelu. Sinne voit omat tietosi jättää, yrityksiä itse katselin muutamalta alueelta ja alalta, ei yhtään!
Että ei ehkä kyllä se omien tietojen jättäminenkään taida auttaa... - elisabeth89
Niinkuin jo ensimmäisessä viestissä mainitsinkin, nykyisen tutkintoni suoritin oppisopimuksella. Itselleni valmistuminen kyseisellä vaihtoehdolla on mitä mainioin. En ole "koulunpenkillä" istuja, miksei siis oppia suoraan tekemällä töitä,saada palkkaa ja valmistua siinä samalla? :) Öö, "hienoa." mainitsit että 7vuotta tehtyäni töitä luulisi olevan rahaa tavalliseen kouluunkin.. Hmm, eipähän tällä alalla tienaa sen vertaa, jotta kouluun voisi mennä. Asunto- ja autolainat , Myös perhe velvoittaa joskus kotonakin olemiseen,niin iltakoulukaan ei onnistu,vaikka ideaa siinä onkin. ..
Lähinnä kyselin muiden kokemuksista ja missä suorittanut :)
Ja omat tiedot (jotka eivät pidä esim. oikeaa nimeäni sisällä) jätin ihan vain siksi, jospa jollakin sattumalta olisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933536
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202117- 1152055
- 621974