Otsikon mukainen kysymys. Eikö totuus kenties voisi olla kreationistien ja evoluutioteorian kannattajien välimaastossa? Maapallo olisi huomattavasti vanhempi kuin 6000 vuotta, mutta Jumala on ohjannut kehitystä parhaaksi katsomaansa suuntaan?
Miksi luomisteoria pitää ottaa niin kirjaimellisesti?
10
109
Vastaukset
- 5000000
helluntaisuus on suurta eksytystä. siellä harjoitetaan paljon syntiä . kansalaisaloitteella voisi lakkauttaa koko lahko, voisi 5miljoona kannattaja saada
- matikkaapäässä
niinkö, miksi luterilaisuutat ei lakkauteta ?
osaistkohan laskea kuinka paljon viismiljoonaa luterilaista tekee syntiä suhteessa 50 tuhatta helluntaihin ?
meneekö liian vaikeaksi, no yritä sentään ! - laskuoppi
matikkaapäässä kirjoitti:
niinkö, miksi luterilaisuutat ei lakkauteta ?
osaistkohan laskea kuinka paljon viismiljoonaa luterilaista tekee syntiä suhteessa 50 tuhatta helluntaihin ?
meneekö liian vaikeaksi, no yritä sentään !ateisteja helareja uskonnottomia ja homoja on yhteensä 50tuhatta
- vankihihhuli
matikkaapäässä kirjoitti:
niinkö, miksi luterilaisuutat ei lakkauteta ?
osaistkohan laskea kuinka paljon viismiljoonaa luterilaista tekee syntiä suhteessa 50 tuhatta helluntaihin ?
meneekö liian vaikeaksi, no yritä sentään !vankilapaikkoja on aivan saman verran kun maassa on hihhuleita. eli ei ole viittä miljoonaa
- 5000000
hihhuleita on alle 1prossa, ja rikoksista puolet on hellarin teko, ja miksi valehtelet, tee parannus jo. muka 50000, hihhulia...
- laskupäättömiä
Helluntaiuskovia on linnassa ehkä jopa kaks henkeä !
ketäs n e loput mahtaa olla osaatkohan ajatella niin raskasta asiaa !
- ...
Ei missään raamatussa sanota että maailma olisi vain 6000vuotta vanha... EI MISSÄÄN kohdassa sanota mitään vuosilukuja... hohhoijakkaa!
- 6000 on OK
Kuinka voit kyseenalaistaa Raamatun asiantuntijan James Ussherin tarkat laskelmat maanilman luomisesta?
Olet siis valehteleva pakana ja saat*nan kätyri, helv*ttiin olet matkalla.
http://fi.wikipedia.org/wiki/James_Ussher - Täälä tavoin
6000 on OK kirjoitti:
Kuinka voit kyseenalaistaa Raamatun asiantuntijan James Ussherin tarkat laskelmat maanilman luomisesta?
Olet siis valehteleva pakana ja saat*nan kätyri, helv*ttiin olet matkalla.
http://fi.wikipedia.org/wiki/James_Ussher>>Kuinka voit kyseenalaistaa Raamatun asiantuntijan James Ussherin tarkat laskelmat maanilman luomisesta>>
Aivan helposti! Ilmoitan vain kyseenalaistavani moiset laskelmat.
Henkilökohtaisesti ajattelen, että maailmankaikkeus on noin 13,7 miljardia vuotta vanha, niin kuin nykyfysiikassa yleisesti ajatellaan. Minulla ei ole vaikeuksia sovittaa sitä yhteen kristinuskon kanssa. Alkuräjähdyksen voi nähdä luomistapahtumana. Ajattelen, että teismi (usko persoonalliseen Jumalaan) on mahdollista sovittaa yhteen evoluution kanssa. Tällöin on kyse teistisestä evoluutiosta, ajatellaan että Jumala on ohjannut evoluution kulkua. Sen sijaan naturalistinen evoluutio on vaikeampi sovittaa yhteen teismin kanssa. Suurin osa nykybiologeista on neo-darwinismin kannalla, eli ajattelevat, että sokea luonnonvalinta ja sattumanvaraiset mutaatiot selittävät lajien synnyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416