Onko jollain muullakin ikävä...

ikävä

Moi! Michael Jacksonin kuolemasta on jo 4 vuotta. Muistatteko häntä vielä?tkettekö joskus iltaisin ihan vain ikävästä?

20

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 55v

      Michael Jackson oli todella huippu. En itke ikävästä kun kuuntelen hänen biisejään, mutta kukaan toinen ei siihen samaan pysty kuin "Maik". Näin se vaan on.

    • Surullinen vaan

      Pelkkä musiikki ei niin paljon vaikuta, mutta kun katsoo videoita niin vaikutus paljon voimakkaampi. Katsoin eilen sen Popin kuningas dokumentin ja ainoaihminen on joka vaikuttaa samalla tavalla. Uskomaton lahjakkuus ja persoona.

      Muutama mielenkiintoinen asia joita en tiennyt tai muistanut.
      MJ ei keksinyt Moon dancea, sitä oli tanssittu jo kauan kaduilla. Dangerous kiertueesta tuli tappiota, MJ rahoitti itse. Väittivät myös kaikkien huhujen olleen tarkoituksella liikkeelle laskettuja.

      Yhdestä MJ:n kappaleesta en pidä ja varsinkaan sen kertosäkeestä, Don't Stop 'Till You Get Enough. Inhoan muidenkin samalla tyylillä tehtyjä, onneksi MJ:lla ei taida olla enempää vastaavia. Harmi vaan miten paljon hyvää musiikkia jäi luultavasti tekemättä oikeudenkäyntien takia.

      • Itse asiassa...

        Toinen vielä paljon nuorempana kuollut vaikuttaa myös voimakkaasti pelkästään musiikkinankin. Ulkonäössä ei ihan samanlaista karismaa olekaan. Amy Winehouse - Rehab, 46 623 130 katsojaa, pidättekö te?

        http://www.youtube.com/watch?v=KUmZp8pR1uc

        Mikähän noiden muusikoiden elämän tekee niin vaikeaksi, taiteellisuus, julkisuus, raha, kiertue/keikkaelämä...Minä ainakaan en kestäsi julkisuutta.


    • 47 v.

      Kyllä. Kyllä. Taas viime aikoina olen usein näin iltaisin katsellut häntä YouTubesta. Jumalainen ja ihana oli hän ja mielessäni tulee aina olemaan.

      Ehkä olen ikäloppu, mutta ei nykyisistä staroista löydy lähellekään hänen vertaistaan.

    • ikävä

      Itsekin katselen youtubesta usein michaelin vanhoja haastatteluja. Lukiessani kirjaa michael jacksonin hautajaisista tuli aivan tippa linssiin kun mieleeni muistui Michaelin tyttären sanat: "Siitä lähtien kun synnyin isä on ollut maailman paras isä mitä vain voi kuvitella, halusin vain sanoa että rakastan häntä niin paljon"
      Miten he kestävät isänsä menetyksen kun ne ketkä eivät ole koskaan MJ:tä nähnytkään surevat niin paljon.

      • legacyalive

        Olettekos huomanneet että nykyään radiossa soitetaan aika paljon MJ :n musiikkia? Ylivoimaisesti eniten soittaa Groove Fm.


      • 47v.
        legacyalive kirjoitti:

        Olettekos huomanneet että nykyään radiossa soitetaan aika paljon MJ :n musiikkia? Ylivoimaisesti eniten soittaa Groove Fm.

        Olen pannut saman merkille. Hänen musiikkinsa ilahduttaa aina!


    • ikävä

      Olen huomannut myös. Beat:it soi koko ajan radiossa :)

    • ikävä

      no,mutta onko muita muistoja..kertokaa vaan ( -:

      • Bichon Frise

        Viisi vuotta sitten kuoli mun pikkusisko (50v) joka oli aikoinaan myös iso Michael Jackson fani äskettäin kuoli mun äitin ja Michaelkin on kuollut, kaikki mulle rakkaat kuolee pois mä tunnen itseni niin surulliseksi ja yksinäiseksi, onneksi on youtube sinne voin mennä surffailemaan ja etsimään lohdutusta Michaelin videoista.
        En vaan oo löytäny ketään muuta artistia joka koskettais mua niin syvästi kuin Michael ja kenenkä musiikki jaksaisin kuunneella vuodesta toiseen, onhan paljonkin artisteja joilla on hyviä kappaleita mutta ei he persoonana sydäntäni lämmitä niinkuin Michael.


      • ikävä
        Bichon Frise kirjoitti:

        Viisi vuotta sitten kuoli mun pikkusisko (50v) joka oli aikoinaan myös iso Michael Jackson fani äskettäin kuoli mun äitin ja Michaelkin on kuollut, kaikki mulle rakkaat kuolee pois mä tunnen itseni niin surulliseksi ja yksinäiseksi, onneksi on youtube sinne voin mennä surffailemaan ja etsimään lohdutusta Michaelin videoista.
        En vaan oo löytäny ketään muuta artistia joka koskettais mua niin syvästi kuin Michael ja kenenkä musiikki jaksaisin kuunneella vuodesta toiseen, onhan paljonkin artisteja joilla on hyviä kappaleita mutta ei he persoonana sydäntäni lämmitä niinkuin Michael.

        Otan osaa sun läheisten kuolemasta. Oot oikeessa Michael ei sulata sydämmiämme vain musiikillaan vaan myös persoonana


    • buqra

      En itke, mutta ikävöin kovasti jacksonia ja kuuntelen lähes päivittäin hänen musiikkiaan. Olen ollut viisi vuotiaasta asti jackson fani ja kasvanut hänen musiikinsa tahdissa. Hän oli todellinen supertähti jonka vaikutus musiikkimaailmassa näkyy pitkään. Todella mystinen ja jollakin lailla taianomainen henkilö.

      Omat lemppari biisit: dirty diana ja man in the mirror

    • OrangeLiberty

      Muistan Michael Jacksonin ikuisesti.

    • brtgfvscdxsza<

      Hänhän rakasti myös pikkupoikia..erittäin paljon..

    • lady9

      Niin rakasti lapsia, myös tyttöjä, mutta ei seksuaalisessa mielessä, niinkuin sinä sairaassa mielessäsi kuvittelet. Rakasti heitä niin paljon, että maksoi mm. sairaiden lasten hoitokuluja ja tuki heitä henkisesti.

      Tietysti Michael Jacksonia on ikävä, mies on niin mahtava erikoinen persoona ja hänellä on niin mahtava musiikki, tanssitaito, esiintyminen yms. Oli hänellä myös tosi rankka elämä, että oli suuri saavutus elää noinkin kauan. Mutta jokainenhan täältä lähtee joskus. Käy vaan sääliksi hänen lapsiaan, jotka kaipaavat isäänsä kovasti.

      • uikyjrtgsfdeswaq<

        Sinä se sairas olet, jep maksoi hoitokulut kun ensin raiskasi. Miten sinä perustelet itsellesi pedofilian hyväksynnän? Käytätkö itse lapsia hyväksi ja miten puolustelet sitä?
        Miten kukaan voi kaivata sellaista sairasta paskaa joka on vain ihmisjätettä. Musiikki oli surkeaa ja lauluääni oli ihan nolla..hänen lapsilla on parempi olla ilman häntä, ties vaikka heitäkin käytti hyväksi.


      • lady9
        uikyjrtgsfdeswaq< kirjoitti:

        Sinä se sairas olet, jep maksoi hoitokulut kun ensin raiskasi. Miten sinä perustelet itsellesi pedofilian hyväksynnän? Käytätkö itse lapsia hyväksi ja miten puolustelet sitä?
        Miten kukaan voi kaivata sellaista sairasta paskaa joka on vain ihmisjätettä. Musiikki oli surkeaa ja lauluääni oli ihan nolla..hänen lapsilla on parempi olla ilman häntä, ties vaikka heitäkin käytti hyväksi.

        Kuten syytön on osuvasti kirjoitti, niin kuvittelet mielessäsi nuo kirjoittamasi jätökset, etkä omaa pienintäkään käsitystä musiikista ja sen historiasta. Miten voit olla noin ihmeen tyhmä, että väität toisesta jotain varmaksi ilman todisteita. Päästäsi on pakko puuttua joku mutteri. Usko sinä mitä uskot, mutta leave me alone. Olen ollut Michael Jackson "fani" yli 20-vuotta ja eksyin näille sivuille. Voin väittää tietäväni Jacksonista, hänen musiikistaan, asioistaan, elämästään, persoonastaan, hänen lapsiensa tutemuksista isäänsä kohtaan yms. enemmän kuin sinä. Toisin kuin sinä olen myös lukenut paljon materiaalia syytöksiin liittyen mm. Aphrodite Jonesin kirjan oikeudenkäyntiin liittyen ja kuunnellut lukuisia haastatteluita. Tiedän kyllä täysin millaista paskaa ne syytökset olivat/ovat.Turha siis minulle kukkoilla, minulla on oma elämä ja en ole tätä kommenttia pitemmälle kiinnostunut siitä mitä sinä minusta tai asioita pienessä pahasti keskeneräisessä päässäsi kuvittelet. Kasvaisit aikuiseksi vähitellen, mutta älä suinkaan menetä positiivista lapsenmielisyyttä (se on hyvä oppi Michael Jacksonilta).

        Joten ladymaisesti fuck you:

        -Who gave you the right to shame my family? They put a knife in my back and shot an arrow in me, tell me are you the ghost of jealousy- Michael Jackson

        http://www.youtube.com/watch?v=U-3BtSD46DI

        http://www.youtube.com/watch?v=V8kUYr2ZC6U

        http://www.youtube.com/watch?v=BeQVyUO3eKk

        Totuus tulee aina lopulta julki...Peace and Love, hyvää jatkoa kuitenkin.


    • Hyi Stna

      Pedofiilit puolustelee pedofiilia..Puolusteletteko Jammu setääkin? On varmaan teistä hyvä esikuva ja sankari kaikille..Ei muu kuin kanssa pedofiili puolustele.

      • Syytön on

        Todella naurettavaa läppää. Kukaan ns. normaali ihminen ei tietenkään hyväksy tai puolusta pedofiliaa, sekoitat asioita ja yrität kääntää huomion itse asiasta. Myöskään MJ taide ja sinun henkilökohtainen käsitystaso siitä ei millään tavalla liity tähän aiheeseen. Mutta ymmärtäähän tuon kun teillä syyttäjillä on kortit vähissä ja ennakkoluulo/-käsitys elää niin tiukassa. Selvittäisitte asiaa mielummin. Kyse onkin tietysti siitä, ettei teillä ole uskottavia perusteluita kuvitelmillenne toisin kuin puolustajilla. Lukekaa läpi täällä olevat keskusteluketjut aiheeseen liittyen ja tulkaa sen jälkeen uskottavasti perustelemaan kantanne puolustajille. Noissa keskusteluketjuissa on puolustajien taholta lyöty faktaa pöytään, syyttäjät eivät ole sitä tehneet missään vaiheessa. Pysykää siis asiassa turhien löpinöiden sijaan. Ei riitä, että olette täällä tuomitsemassa ihmisen ilman perusteita. Vai luuletteko tosiaan, että aivoilla varustettu ihminen uskoo teidän harhaiset kuvitelmanne ilman perusteluita. MJ:n lapset ovat useaan otteeseen ilmaisseet MJ:n olevan maailman paras isä ja esimerkki jota seurata, joten mistä sinä nimimerkki kirjainpötkö olet kekannut tuon viimeisen lauseen. Ihan itee.Niinpä omasta mielikuvituksesta, mutta se ei olekaan mikään peruste asioille ja vaikka kuinka vinkuisit sen puolesta, en osta :)


    • Shana

      Michaelin lapset ovat ainakin parempikäytöksisiä, älykkäämpiä ja hyväsydämisempiä kuin kaksi yllä olevaa vihaajaa jotka ovat kuin joitain häpäsyjä teinix koulukiusaajia. Michaelin poikakin seuraa isänsä jalanjäljissä hyväntekeväisyystyötä. Kertoo aika paljon siitä millainen hyvä isä ja ihminen Michael oli, eikä todellakaan mitään tuollaista mitä väitätte. Kylmien ihmisten valheita tuollaiset. Kaikki kun eivät odota että saavat rahoilleen jotain vastinetta, ei ole Michaelin ongelma jos ette tota ymmärrä. Pyyteetön auttaminen ja hyvän mielen tuottaminen toiselle voi joillekin olla se juttu. Ei ole mikään ihme, että MIchael auttoi erityisesti lapsia ja puhui heidän hyvinvoinnin puolesta, kun hän itse ei saanut kokea lapsuutta ja kärsi sairauksista (ihosairaudet, palovammat jne.). Tuollainen kasvattaa joidenkin ihmisten empatiakykyä (toisilla ei taas ole tosta mitään käsitystä). Myös Michaelin äiti on samankaltainen ja Michael "palvoi" äitiään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe