Mm. vanhan lipaston ajattelin maalata, mikä olisi hyvä valkoisen sävy, liekö maalarinvalkoinen liian 'harmaa' tuohon tarkoitukseen (vaatekaappien ovet tulen kyllä maalaamaan maalarinvalkoisella Empirellä). Mitään keltaisensävyistäkään en haluaisi, vaan sellaista raikasta, mutta ei kylmää valkoista. Vinkkejä?
Valkoisen sävy huonekaluun
5
917
Vastaukset
- aamutuimaan
Ncs S 0502-Y puuteollisuuden valkoinen. Toi S on siin tärkee, jos jää pois saat harmaata.
- ??___??
miten olis listavalkoinen?
- aamulla
Se on just toki sävy.
- maalarinv..
Maalarinvalkoinen kellettyy omia aikojaan. Maali jos on valkoista siihen täytyy sävyttää hieman ..jotain. Muuten menee uusintamaalaukseen kuin meillä. Ovet ja ovipielet kellettyi sillä.
- Doing!
Poks! Tässä teille yksinkertainen ja ilmainen neuvo sävyn valintaan.
- valitse väri/sävy aina siinä tilassa ja valossa, johon maalattava mööpeli tulee -
Huisa, eikö? Eli haet maalikaupasta läjän värimalleja (niitä paperilappusia) ja katselet niitä sitten kotosalla ja valitset mieluisimman. Ihan oman maun mukaan. Ei tarvitse kysellä keltään. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718