Tämä menee Timolle: olen päätynyt jostain syystä himoitsemaan suuseksistä kanssasi. Juttu menee näin, että menemme yhdessä pieneen huoneeseen ja laitan oven kiinni perässäni. En edes katso onko se lukossa, mitä väliä...vaikka tottakai monikin saattaisi tulla kyseiseen huoneeseen. Nojaat heiluviin hyllyihin lähes tulkoon järkyttyneen näköisenä kun kumarrun jalkojesi juureen ja alan avata vyötäsi. Et voi uskoa, että se tapahtuu nyt, tässä, täällä... Revin housusi alas kun tuijotat minua suu auki ihmetellen kuinka tällaista voi edes tapahtua. Epäröit joka toinen hetki, pitäisikö sinun stopata leikki ja kiskoa housusi takaisin, muttet kykene, sillä olet jo erittäin kiihottunut. Kun kiskon bokserisi alas, kullisi pongahtaa jäykistyneenä esiin ja luon silmiisi yllättyneen ja ihailevan katseen. Huokaisen ääneen ja tartun kullin varteen kuin koskettaisin harvinaista aarretta. Tunnustelen kullin paksuutta hetken ja tunnen joka puristuksella, kuinka kullisi sykähtää nautinnosta sormieni välissä. Sitten tartun kullin juuresta kiinni ja ohjaan terskan suuhuni. Imen kullin päätä kuin tikkaria ja liu'uttelen ees taas suussani. Sitten alan ottaa kullia syvemmälle suuhuni, pian niin, että vapautan käteni varresta ja kullisi uppoaa lähes kokonaan kurkkuuni. Pumppaan kulliasi suullani ja välillä annan sen liukua ulos suustani, jolloin hyväilen kielellä terskan alapuolta. Tunnen kiimatipat kielelläni ja nuolen ne kullisi päästä. Tunnen kuinka vapiset ja huokailet silkasta kiihkosta ja alan taas pumpata kullia suullani rajusti ja nopeasti. Pumppaan pumppaan niin pitkään, että lopulta räjähdät suuhuni järkyttävällä voimalla. Sperma valuu suustani rinnoille asti ja katsot yllättyneenä minua. Et tiedä mitä sanoa...pyytäisitkö anteeksi, kiittäisitkö? Et sano mitään vaan huokailet yhä ja yrität koota itsesi nautinnon jälkeen. Jätän kullisi sykkimään ja nousen ylös jalkojesi juuresta. Katson sinua syvälle silmiin ja kuiskaan: tajuatko kuinka paljon haluan sinua? Toivottavasti pidit, sillä haluan lisää...kohta...uudestaan...valmistaudu.. Isken silmääni ja pyyhkäisen enimpiä spermoja hihaani, sillä paperiakaan ei ole. Käännyn vielä hymyilemään sinulle ja jätän sinut haukkomaan henkeäsi. En välitä vaikka ihmiset pienen huoneen ulkopuolella tulevat huomaamaan spermatahrat vaatteissani. Nautin niistä...nautin siitä, että odotat minua joko kauhulla tai innolla uusintaan...
Haluan ottaa suihin sinulta...
himoitsen
143317
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 14
Vanhimmat
Siinä on nainen minun makuuni! =) Ihanaa kiihkoa..;)
Kunpa kiihkon voisi käyttää tositilanteeseen.. saisinkohan pakit jos kullinhimoisena menisin hänen housujaan repimään?
Et todellakaan saisi pakkia vaan mulkkua suuhusi ja paljon!
Miten niin nainen :D
Penttihän se siinä kirjoittelee fantasiatarinoitaan Timosta, buahhahhaaa!
Pentti ei ole naisen nimi, mamu
Miehelläkin voi olla tissit ... :D Ei AP:lle muuta kuin anna mennä vaan. Pahin mitä voi tapahtua on että saisit suutteet seksuaalisesta häirinnästä mutta kyllä se on sen riskin arvoinen.
Hohoo, ei täällä pentti kirjoittele, mutta eka kirjain meni kyllä oikein! Terkkuja P:lta.
Käy hyvin..laita spostia...t.Timo
Uuuuh,alko panettaa
mäkin tiedän yhen urheilullisen timon ja jota tulee himoittua usein. kerran saatukin ;)
niin just.
aika hyvä.
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H5m4T1
Olen ottanut suihin Timolta monta kertaa. Se alkoi kun Timo oli 7v ja minä 10v.
Eka kerran kun painimme ja Timo päälläni ollessaan pani kikkelinsä suuhuni. Huomasimme, että molemmat pidimme tilanteesta. Niinpä painiessamme minä jouduin aina alle ja Timo pani kikkelinsä suuhuni.
Homma eteni niin, että pian Timo käski minut polvilleni ja olin kikkeli suussani. Vaistomaisesti aloin imeä Timon kikkeliä ja Timo tykkäsi siitä enemmän.
Timo pani kikkelinsä suuhuni usein ja sain imeä sitä säännöllisesti. 4 vuotta asuimme samassa talossa ja koko sen ajan olin Timon kikkelin imijä. Raimo, saat taas imeä Mun kikkeliä.