Tilanne (en tunne naapuria kunnolla): siellä on nainen (asuu ilmeisesti vakituisesti muualla), lapsi (ikä arviolta jtn 3-4v) ja mies, joka on siis seinänaapurini.
Lapsi ja nainen siellä käymässä (olen ymmärtänyt että lapsi on kuitenkin miehen tytär).
Lapsi alkoi itkeä tuossa yöllä, näki luultavasti painajaista tai jotain.
Nainen alkaa huutaa ihan täyttä kurkkua "PÄÄ KIINNI" "NYT SE TURPA UMPEEN"
"PÄÄ KIINNI TAI HEITÄN SUT PIHALLE".
Tässä vaiheessa hermostuin hiukan, kuulostaa minusta aika pelottavalta.
Lapsi jatkaa itkemistä, hetken päästä tulee täysin hiljaista, hetkeksi.
Sitten kuuluu kun nainen raivoaa, kuulen selkeästi "SÄ ET MUA LYÖ" "IHA VERESSÄ" "KOHTA MÄ LYÖN". Kaikki tämä naisen suusta, mies on hiljaa.lapsi on täysin hiljaa.
Mitä ihmettä, en tiedä mitä pitäs ajatella :/ olen huolissani sen lapsen turvallisuudesta, en ole varma onko tuo nainen humalassa vai mitä..
Mitä kannattaisi tehdä,jos tuollaista vielä kuuluu?
naapurissa tapellaan??
3
103
Vastaukset
- Saamaton sivullinen
Olen itse asunun seinänaapurina perheelle, jossa oli kotiäiti, työssäkäyvä isä ja pieni poika. Äiti huusi päivittäin pojalle, ollessaan kahdestaan pojan kanssa, vaikka poika oli arviolta karjumisen alkaessa vasta vain n. 3 - 4 vuotias (ehkä pienempikin). Kun isä tuli töistä loppui aina kuin taikaiskusta äidin karjuminen ja kiroilu pojalle.
Kerran tulin samalla bussilla kotiin kuin tämä äiti ja poika ja poika käyttäytyi bussissa vähän villisti (kuten tuon ikäiset nyt yleensä saattavat riehaantua). Äiti ei komentanut poikaa lainkaan autossa. Kun pääsin kotiin alkoi seinän takaa kuulua aivan hillitön huuto ja kiroilu. Se kielenkäyttö oli pahempaa kuin mitä voitte edes kuvitella.
Meni vuosi tai pari ja valkotakkiset tulivat yöllä ja veivät naisen ambulanssiin... - äiti ja ope
Hetkeäkään epäröimättä lastensuojeluilmoitus. Jos epäröit, ajattele Eerikaa.
- huolestunut.
Olen nyt tämän päivää kuulostellut, melko hiljaista ollut, yhdessä vaiheessa lapsi tuossa pihalla vollotti kun isi oli puhelimessa eikä huomioinut lasta juuri silloin.
Naista ei ole näkynyt eikä kuulunut...tarkkailen ja jos yöllä jotain vastaavaa sattuu niin soitan..
Mietin vain, millaista tuolla kersalla on kotonaan, jos äitinsä on tuollainen :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283