Hei kaikki. Pelkään melanoomaa. Minulla on isovarvas ajoittain kipeä ja turvonnut, niin kuin tänä aamunakin. Varpaassa on luomi. Tämä varvas murtui joskus kymmenen vuotta sitten ja luomi ilmestyi kun tämä varvas parani. Viereisen varpaan kynteen on ilmestynyt kaksi tummaa pysty viirua, mutta viirut eivät ole koko kynnen pituudelta. Tämän viereisen varpaan kynsi oli ensin kokonaan musta mutta se musta kasvoi pois ja nyt tämä. Olen näyttänyt varpaitani yksityiselle lääkärille, mutta hänen mielestään isovarpaan luomi on siisti, joten sitä ei ole syytä poistaa. Ei, vaikka pyysin mielen rauhani vuoksi. Pitäisi ehkä kysyä toisen lääkärin mielipidettä. Onko tällä palstalla ketään jolla olisi ollut melanooma varpaassa, oliko jomotusta muualla kuin luomessa? (mulla toi kipu tuntuu varpaan ihossa mutta ei siinä luomessa)
Varpaan kipu
4
749
Vastaukset
- sulla on kihti
kihti?
- varvas kipuinen
On sekin käynyt mielessä. Multa on tutkittu reuman mahdollisuuskin, mutta tutkinta vaiheeseen päästyäni oireet olivat jo kadonneet ja reumatesti oli negatiivinen. Lähisuvussa on kihtiä ja reumaa, joten varsin todennäköistä. Mua vaan niin ärsyttää tuon luomen näkeminenkin ja haluisin sen pois. Luomen poistamisen yksi syy oli myös että se on muka vaikeampaa, en usko.. miksi muka?
- varvas kipuinen
varvas kipuinen kirjoitti:
On sekin käynyt mielessä. Multa on tutkittu reuman mahdollisuuskin, mutta tutkinta vaiheeseen päästyäni oireet olivat jo kadonneet ja reumatesti oli negatiivinen. Lähisuvussa on kihtiä ja reumaa, joten varsin todennäköistä. Mua vaan niin ärsyttää tuon luomen näkeminenkin ja haluisin sen pois. Luomen poistamisen yksi syy oli myös että se on muka vaikeampaa, en usko.. miksi muka?
Tarkemmin: Mulla on isovarpaan kärjen ulkosyrjä tunnoton, ollut jo murtumasta asti. Kipu tuntuu jossain tuolla tunnottoman kohdan alapuolella, ei tunnu varpaan nivelissä. En osaa oikein hyvin määritellä onko tuo kipu luussa vai sitä ympäröivässä kudoksessa.
Mulla on myös ajoittain hengenahdistusta ja virtsa haisee kummalliselle ja on sameaa, joten menen lääkäriin heti kun mahdollista. Mainitsen myös tästä varpaasta sitten, josko tätä kihdin mahdollisuuttakin tutkittaisiin :-/
- Anonyymi
Hei,
Kävitkö koskaan toisella lääkärillä, mielenkiinnosta mietin, että kun itsellänikin on luomi varpaanvälissä ja näyttää kuulemma siltä, että ei tarvitse poistaa. Mietin myös että pitääkö kysyä toisen lääkärin mielipidettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 934307
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742552Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701075Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779