Olen sairastanut nuha kuumetta tiistai illasta asti ja nyt nuhan lisäksi on tullut pistävä kipu rintalastan oikealle puolelle. Ei pysty tekemään venyttäviä ja äkkinäisiä liikkeitä myös
yskiminen , aivastaminen ja syvään hengittäminen sattuu.. Mikä on? Liittyykö virustautiin?
Miten voi hoitaa? Vai pitäälö mennä lääkäriin?
Pistää "rinnan Läpi" ??
kivulias1
1
286
Vastaukset
- murunen to you
Voi olla ihan lihaskipua ja arkuutta kun olet ehkä yskinyt paljon? Ota särkyläkettä ja kuullostele.Jos kipu pahenee tai alkaa rohista hengitys tai ahdistaa-sinun pitää mennä lääkäriin.Yleensä kuume ei silloin laske 3 päivässä jos on keuhkoputkentuelhdus.Tai jos on keuhkokuume niin kuume sahaa korkealla varsinkin yli 38.5..iltaisin.Keuhkokuumetta on myös kuumeettomana.Jos yleiskunto laskee-lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161