olen rv:lla 5 4 raskaustesti näytti positiivista 1.5 vkoa sitten.Aika neuvolaan varattu joka on viikon päästä maanataina siis eka neuvola.Minua suuresti ihmetyttää oireiden puuttuvuus??
ei ole huonoa oloa,vatsassa ei ole mitään erikoisia tuntemuksia ainut mikä muistuttaa positiivisesta vastauksesta on hieman arat rinnat..pelottaa josko siellä ei tapahdukaan mitään kun ei tunnu oikein miltään.
onko normaalia
5
691
Vastaukset
- Muru
Minä olin kans esikoisen kanssa täysin oireeton.Tuntui, että voiko testi pitää paikkansa edes, mutta niin se vain oli.Vasta kolmannella rv:lla alkoivat paha olo ja rintojen arkuus, mutta kaikki ne olivat minulla lieviä ja nopeasti ohimeneviä.
Yksilöllistä on tämäkin!
Kiitä onneas että olet ns oireeton! =0)
ja onnea odotukseen!
t. kahden viipeltäjän äiti - Janna
Jos selaat yhtään tätä palstaa ja aiempia keskusteluja, huomaat että samasta asiasta on puhuttu jo monesti. Lopputuloksena: jokainen raskaus on yksilöllinen -joillakin on oireita vaikka muille jakaa, joillakin ei mitään. Ole onnellinen etteti sinun ole ainakaan vielä tarvinnut yökkiä, sekin aika voi tulla vielä. :D
- Kohta
Yleensä kai oireet alkavat viikoilla 7 viimestään.
Mutta onnellinen olet jos et saa huonoa oloa, et oksenna, eikä rintoja särje saati mahaa vihlo :o) - Tyty19
Olen rv 6 2, oireet alko joskus viikko sitten.. ei oo kyllä mitään hupia et toiv. säilyt näiltä!
- rv 7+3
Mulla ollut oikeastaan ainoa oire väsymys viikoilla 5-7, sitten pientä arkuutta rinnoissa. Mutta kaikki silti hyvin, sentin mittainen alkio köllöttelee masussa ja sydän sykkii... ultralla katsottiin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 41820
- 56816
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135782Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691