Perhosen lento on hieno Dingon kappale. Mutta onko joku kiinnittänyt huomiota biisin tarinaan? Mikäli biisi kertoo rakkaan poismenosta, kumpi biisissä poistuu maailmasta, kertoja vai kertojan kumppani?
Perhosen lento
5
393
Vastaukset
- Perhose/pieru lento
Niinpä niin ja entäpä Eppu Normaalin Coctai Bar: Onko joku kiinnittänyt huomiota biisiin? "Yleisö tykkää pieremisestä, se on niin tyhmää nääs" Mikäli biisin tässä kohdassa kerrotaan pierun poismenosta, kumpi biisissä on niin tyhmää, piereminen vai se yleisö?
- tekstistä
Ymmärtääkö joku muu, mitä tarkoitan tuon Perhosen lento- biisin tekstiin liittyen? Mielestäni siinä on tiettyjä ristiriitaisuuksia. Hieno biisi kaiken kaikkiaan, mutta toivoisin saavani tähän oikeasti mielipiteitä...
- eikös se ole niin
tekstistä kirjoitti:
Ymmärtääkö joku muu, mitä tarkoitan tuon Perhosen lento- biisin tekstiin liittyen? Mielestäni siinä on tiettyjä ristiriitaisuuksia. Hieno biisi kaiken kaikkiaan, mutta toivoisin saavani tähän oikeasti mielipiteitä...
että neumannin maailma on täynnä kaikenlaisia epätarkkuuksia ja epäolennaisuuksia joten onko tuollakaan kysymälläsi niin väliä? ei neumannin tekstejä voi lukea kuin piru raamattua koska tekijä ei niin ilmeisesti ole tarkoittanut. toi on mun oma arvaus.
- Perhose/pieru lento
Jos - sinä - kyselet edes suht' tosissasi tota biisin tarinan juonta, niin äkkilukemalla/kuuntelemalla se delannut hemmo siinä laulelee muuttuneena mm. perhoseksi hän palailee tsekkaileen tätä vielä elävää rakastansa.
Saman tyyppistä lentotekstittelyä taitanee olla Safiiri ja Teräs?
Lauluntekstit eivät useasti ja läheskään aina ole niin sanotusti "totta ja loogista".
Remukin se vetelee että "Moon is rising - down down down" ja niin edelleen ja niin edelleen...- tekstistä
Aivan. Kiitos vastauksista ja mukavaa kevättä kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181