1.6 ecoboost 8.5l/100km

Muuten tyytyväinen

Kertokaapas vastaavalla moottorilla varustettujen Mondeon kulutuksia. Omani vie tuon 8.5 keskimäärin, tietokone näyttää 7.5 eli valehtelee litran.
Mielestäni kulutus on aika iso, varsinkin kun vanha 2 litrainen vei todellista tuon 7.5 litraa.
Ajo on kolmasosa kaupunkia, kolmasosa maantietä ja kolmasosa moottoritietä sekä ajotyyli on etenevä mutta ei mitenkään kaahaileva. Ohittelen kyllä ja kiihdytän reippaasti mutta en mitenkään raivokkaasti.

8

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on näyttäny oikein

Meillä on ollu neljä viimeistä autoa Fordeja ja kaikissa on kulutusmittari näyttänyt aivan oikein, takkauksesta laskettuan on ollu desin tai maksimissaan kahden sisällä ja luulen että virhe tulee tankkauksesta eikä auton mittarista. Pitkän ajan keskiarvot menee aivan yks yhteen.

• köfffffff

vai näyttää foordien tietokoneet, et kulluu 7,5 ja sit kun laskee tankattu määrä, se onkin 8,5..hihiiii.. takissa täytyy olla reika tai foordi uunottaa kuluttajiaan.......

hahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa ja fooordilaiset uskoo, et vähällä menee ja kuitenkin usein tankkaa...hahhhhhhhhaaaaaa

tää pelasti mun viikonlopun...hihiiiiiiii

• köff!!

oot klubilla kysytty ja isojen poikien käyttämä!!

• jotai vikaa??

Aika kovat on kulutukset sinulla, minulla on keskimäärin siinä 7.5l/100km?? Ja suurin osa on kaupungissa rullaamista..Käytäppä liikkeessä! Talvella tietenkin nousi ja oli 8paikkeilla!

• köffff

Reikä tankissa...hihiiii
      ovat laittaneet saumoihin sitä maan kuuluisaa fooord kittiä..

hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Matti ja Pekka

Köfffff sulla oli ainakin viimeksi ku nähtiin niin reikä pyllyssä ja kittiä siinä reunoilla. Onneksi se avulias herrasmies maksoi sulle vitosen että sai nuolla sen veskissä pois. Myitkö sä sille ne sun pikkarit ? Sehän tarjos aika hyvin niistä kympinkö se nyt oli ? Pekalta lastamaisia terskuja !!!

• joukoooo

taitaa urbo puhaltaa hiukan ohi tai sit on valtion paskasta bensaa tankattu takahikiän seolta

• tyhjätasku

siirry bussiin jos ei ole varaa ostaa bensaa - niin se vain on !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe